Συνεχης ενημερωση
Δελτίο Τύπου-Σχολιασμός Οικονομικών Αποτελεσμάτων
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
-
09:17 Γερμανία: Συνθήματα κατά του Μερτς οδηγούν σε "συνταγματικώς αμφισβητήσιμη" έρευνα σε βάρος στελέχους του SPD
-
09:15 Πολωνία: Drone χτύπησε κτίριο κατοικιών στο Wyryki
-
09:14 Μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Αλγερία
-
09:10 Νεπάλ: Ο στρατός προχωρά σε καταστολή διαδηλώσεων εν μέσω αυξανόμενης πολιτικής αβεβαιότητας
-
09:00 "Πόρτα" Ανδρουλάκη στις προσκλήσεις Μητσοτάκη- Ναι σε μέτρα- Όχι, σε συγκυβέρνηση
-
08:55 Γαλλία: Ο "survivor" Λεκορνί αναλαμβάνει ανήμερα των κινητοποιήσεων - Το προφίλ του δεν περιορίζεται στον "Μακρονισμό"
-
08:51 Κέρδη στις ασιατικές αγορές - Κοντά σε ιστορικά υψηλά η Ιαπωνία μετά την αποχώρηση του Ισίμπα
-
08:36 Νέα έρευνα για εμπλοκή αστυνομικών και δικαστικών στη "μαφία των Χανίων" - Θα μιλήσουν τα κινητά των δύο αδερφών
-
08:33 Δεύτερη ημέρα της απεργίας των ταξί - Συγκέντρωση στις 10 και διαδήλωση με τα οχήματά τους
-
08:30 "Παράθυρο" για νέα θετικά μέτρα ανοίγει ο Κ. Μητσοτάκης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Συναγερμός στην Πολωνία - Κατέρριψε ρωσικά drones που εισέβαλαν στον εναέριο χώρο της - "Δεχόμαστε επίθεση" - Επί ποδός το NATO
-
Η επίθεση του Ισραήλ στο Κατάρ προμηνύει μια νέα κανονικότητα, όχι ένα τέλος
-
Παρίσι, όπως Αθήνα;
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Το "χρυσό" καλοκαίρι των σούπερ μάρκετ: 757 εκατ. ευρώ επιπλέον στα ταμεία
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Μεταρρύθμιση στο φορολογικό δεν είχαμε
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (16)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (11)
-
Συναγερμός στην Πολωνία - Κατέρριψε ρωσικά drones που εισέβαλαν στον εναέριο χώρο της - "Δεχόμαστε επίθεση" - Επί ποδός το NATO (9)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (4)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (3)
-
Γαλλία: Από πυλώνας της Ευρωζώνης, βαρίδι; (3)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (2)
-
Μνημόνιο συνεργασίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Αλγερία (1)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (1)
-
Ιπποκράτειο: Σε αναστολή ο διευθυντής της καρδιοχειρουργικής για το "χρυσό φακελάκι" - "Δεν θα γίνει ανεκτό" δήλωσε ο Άδ. Γεωργιάδης (1)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
