Συνεχης ενημερωση
Δελτίο Τύπου-Σχολιασμός Οικονομικών Αποτελεσμάτων
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (63)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ