Συνεχης ενημερωση
Δελτίο Τύπου-Σχολιασμός Οικονομικών Αποτελεσμάτων
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
        
        Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση και οι εξελίξεις που σημειώθηκαν στο χώρο της αγοράς αυτοκινήτου ιδιαίτερα κατά την διάρκεια του δευτέρου εξαμήνου του 2010, για πιθανή μείωση του τέλους ταξινόμησης ή απόσυρση παλαιών αυτοκινήτων, χωρίς αυτή να πραγματοποιείται, συντέλεσαν στο να επιδεινωθεί το ήδη αρνητικό κλίμα στη αγορά του κλάδου του αυτοκινήτου. Κάτω από αυτές τις συνθήκες οι ήδη διστακτικοί καταναλωτές-υποψήφιοι αγοραστές αυτοκινήτων ανέβαλαν την αγορά αυτοκινήτου και η αγορά κατέγραψε ιστορικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων, με συνέπεια οι πωλήσεις των Εταιρειών του Ομίλου να παρουσιάσουν μείωση και να καταγραφούν για πρώτη φορά αρνητικά αποτελέσματα.
Οι συνολικές ταξινομήσεις αυτοκινήτων το 2010 ανήλθαν σε 141.499 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 46,8% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 265.796 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 6.466 ταξινομήσεις αυτοκινήτων οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 4,6% και την κατατάσσουν στην 9η θέση μεταξύ των εισαγωγέων αυτοκινήτων.
Οι συνολικές ταξινομήσεις μοτοσικλετών το 2010 ανήλθαν σε 61.898 μονάδες σημειώνοντας μείωση της τάξεως του 28,0% σε σχέση με τον μέσο όρο ταξινομήσεων των 85.970 μονάδων των ετών 2004-2009. Η SUZUKI το 2010 πραγματοποίησε 3.081 ταξινομήσεις μοτοσικλετών οι οποίες αντιστοιχούν σε μερίδιο αγοράς της τάξεως του 5,0% και την κατατάσσουν στην 6η θέση μεταξύ των εισαγωγέων μοτοσικλετών.
Οι συνολικές πωλήσεις του Ομίλου το 2010 ανήλθαν σε € 311,7 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 36,9% σε σχέση με τις πωλήσεις των € 494,5 εκατ. του 2009. Αντίστοιχα οι πωλήσεις της Εταιρείας το 2010 ανήλθαν σε € 248,5 εκατ. σημειώνοντας μείωση κατά 40,1% σε σχέση με τις πωλήσεις των 415,2 εκατ. του 2009.
Τα μικτά κέρδη του 2010 ανήλθαν σε € 75,6 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 36,6 εκατ. για την Εταιρεία σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη του 2009 που ανήλθαν σε € 116,2 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 69,5 εκατ. για την Εταιρεία,παρουσιάζοντας μείωση κατά 34,9% για τον Όμιλο και κατά 47,3% για την Εταιρεία.
Οι ζημίες προ φόρων του 2010 ανήλθαν σε € 29,8 εκατ. για τον Όμιλο και σε € 24,8 εκατ. για την Εταιρεία.
Η Διοίκηση της Εταιρείας στα πλαίσια του προγράμματος διαχείρισης της κρίσης, που εφαρμόζεται από τα τέλη του 2008, μείωσε περαιτέρω:
α) τα συνολικά αποθέματα των εταιρειών του Ομίλου κατά € 34,8 εκατ. ήτοι τα συνολικά αποθέματα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 113,6 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 23,3% σε σχέση με τα € 148,2 εκατ. την 31.12.2009
β) τις συνολικές απαιτήσεις σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 28,1 εκατ. ήτοι οι συνολικές απαιτήσεις την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 108,0 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 20,6% σε σχέση με τις € 136,1 εκατ. την 31.12.2009 και
γ) τα συνολικά έξοδα σε επίπεδο Ομίλου, κατά € 15,2 εκατ. ήτοι τα συνολικά έξοδα την 31.12.2010 ανήλθαν σε € 95,8 εκατ., που αντιστοιχεί σε ποσοστό μείωσης κατά 13,8% σε σχέση με τα € 110,9 εκατ. την 31.12.2009.
Με δεδομένο το μέγεθος της οικονομικής κρίσης η Διοίκηση του Ομίλου έλαβε επιπρόσθετα μέτρα όπως τον εξορθολογισμό του αριθμού των σημείων πώλησης και του ανθρωπίνου δυναμικού των εταιρειών του Ομίλου, ενέργειες που επιβάρυναν τα οικονομικά αποτελέσματα της κλειόμενης χρήσης και η απόδοση των οποίων θα έχει θετική συνεισφορά και θα ενσωματωθεί στα αποτελέσματα των επόμενων χρήσεων.
Επιπλέον είναι σε εξέλιξη πρόγραμμα περαιτέρω μείωσης κόστους και δαπανών προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
- 
                                00:05 Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ
- 
                                00:05 Ξεχάστε τον χρυσό, άλλο είναι το πραγματικό μέταλλο της ημέρας
- 
                                00:05 Ρευστότητα, επέκταση, κερδοφορία - Ο τριπλός άξονας του ΟΛΠ
- 
                                00:04 Ελληνικά ηγετικά πρότυπα;
- 
                                00:04 Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια!
- 
                                00:04 Γιατί οι κυρώσεις Τραμπ σε Lukoil και Rosneft δεν έχουν αντίκρισμα
- 
                                00:03 Η ΕΚΤ και η τέχνη της ακινησίας
- 
                                00:02 Βλέπει κανείς νέο παραγωγικό μοντέλο στην οικονομία μας;
- 
                                00:01 Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο
- 
                                30/10 Η λέξη της χρονιάς του Dictionary.com δεν είναι καν λέξη
- 
                                Θεσσαλονίκη: "Κάποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων θεωρούν πως η Εγνατία έγινε Μανχάταν" λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ
- 
                                Ο πρώτος τριπλασιασμός έγινε - Ο δεύτερος γράφεται ήδη στο Παρίσι
- 
                                Ανεκτέλεστη δικαστική απόφαση επί 13 χρόνια - Καμπάνα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο
- 
                                Οι Έλληνες επιχειρηματίες εγκαταλείπουν τα επισφαλή σχήματα Κύπρου και Βουλγαρίας και στρέφονται σε ελληνικές εταιρείες holding
- 
                                Αυτή είναι η ομάδα επιστημόνων του Τσίπρα - Πλήθος Καθηγητών- Όλα τα ονόματα
- 
                                Ευ. Μυτιληναίος: Έχουμε φθηνό ρεύμα για τα νοικοκυριά και πανάκριβο για τη βιομηχανία – Nα στηριχθεί η Ελλάδα στις δικές της δυνάμεις
- 
                                Μετά από τρία χρόνια τέλος στο "καλάθι του νοικοκυριού" - Τι έρχεται
- 
                                Ρωσία μετά τις δηλώσεις Τραμπ: Αν οποιαδήποτε χώρα δοκιμάσει πυρηνικά όπλα, θα το κάνουμε και εμείς
- 
                                Αποκαλυπτήρια της "Επιτροπής Τσίπρα" - Σε vertigo ο ΣΥΡΙΖΑ
- 
                                Ο Πούτιν θωρακίζει την αεράμυνα της Μόσχας καθώς αρχίζει η "πολιορκία με drones"
- 
                                Η λύση του Στεγαστικού στο φετινό Νόμπελ Οικονομικών (98)
- 
                                Αυτή είναι η ομάδα επιστημόνων του Τσίπρα - Πλήθος Καθηγητών- Όλα τα ονόματα (20)
- 
                                Θεσσαλονίκη: "Κάποιοι ιδιοκτήτες ακινήτων θεωρούν πως η Εγνατία έγινε Μανχάταν" λέει ο πρόεδρος του ΕΣΘ (15)
- 
                                Ευ. Μυτιληναίος: Έχουμε φθηνό ρεύμα για τα νοικοκυριά και πανάκριβο για τη βιομηχανία – Nα στηριχθεί η Ελλάδα στις δικές της δυνάμεις (11)
- 
                                Διάσωση 79 μεταναστών νοτιοδυτικά της Γαύδου (8)
- 
                                Τραμπ: "Καταπληκτική η συνάντηση με τον Σι" - Οι ΗΠΑ μειώνουν στο 10% τους δασμούς στα κινεζικά προϊόντα λόγω φαιντανύλης, συμφωνία για τις σπάνιες γαίες (8)
- 
                                Ανεκτέλεστη δικαστική απόφαση επί 13 χρόνια - Καμπάνα από το Ευρωπαϊκό Δικαστήριο (7)
- 
                                Μετά από τρία χρόνια τέλος στο "καλάθι του νοικοκυριού" - Τι έρχεται (6)
- 
                                Ο πρώτος τριπλασιασμός έγινε - Ο δεύτερος γράφεται ήδη στο Παρίσι (6)
- 
                                Ράλι του χρυσού: Σημάδι αποδολαριοποίησης της παγκόσμιας οικονομίας; (6)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
 
     
                    
                 
                 
                
 
                         
     
                         
                         
