Συνεχης ενημερωση
Κηφισιά, 14 Μαρτίου 2011
Η AEGEAN ανακοινώνει αποτελέσματα έτους 2010 τα οποία είναι σύμφωνα με την εκτίμηση που είχε δοθεί στις αρχές Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε €591 εκ., παρουσιάζοντας μείωση 5%. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €23,3 εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης ύψους €8εκ.
Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού, η συνεπακόλουθη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος για τη Χρήση του 2010.
Η Εταιρεία κατά το προηγούμενο έτος προέβη σε διαθρωτικές κινήσεις αύξησης της παραγωγικότητας, περιορισμού του κόστους, αναδιάταξης του δικτύου και επένδυσης σε νέα συστήματα. Με τις ενέργειες αυτές, η Εταιρεία κατάφερε να περιορίσει, στο βαθμό που ήταν εφικτό, τις επιπτώσεις του αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος καθώς και να διαφυλάξει σε σημαντικό βαθμό τα ταμειακά της αποθέματα που διαμορφώθηκαν σε €190 εκατ. παρά την εκταμίευση φόρων εισοδήματος ύψους €22,2 εκατ. (φόρος εισοδήματος 2009, προκαταβολή 2010 και έκτακτη εισφορά).
Για το 2011 συνεχίζονται οι προσπάθειες αύξησης της παραγωγικότητας. Επιπλέον, η Εταιρεία στοχεύει από τον Μάιο του 2011 να λειτουργεί για πρώτη φορά στην δωδεκαετή ιστορία της με μία οικογένεια αεροσκαφών Airbus A320, πετυχαίνοντας σημαντικές εξοικονομήσεις στο λειτουργικό κόστος.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Οι προκλήσεις τηs κρίσης της Ελληνικής Οικονομίας και της σημαντικής αύξησης της τιμής του πετρελαίου θα εξακολουθήσουν να επηρεάζουν τα αποτελέσματα της Εταιρείας κατά το τρέχον έτος. Παρόλα αυτά, συνεχίζοντας τη στρατηγική των τελευταίων ετών, επενδύουμε στην εξέλιξη του δικτύου μας για να στηρίξουμε αλλά και να εκμεταλλευτούμε την αναμενόμενη ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας. Φυσικά, συνεχίζονται αμείωτες οι προσπάθειες βελτίωσης της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας αλλά και της συνεχούς εξέλιξης των προγραμμάτων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επιβάτες μας.»
Τη θερινή περίοδο του 2011, η Εταιρεία εντάσσει νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Μόσχα, Μπολόνια, ενισχύει τις συχνότητες για Λονδίνο/Heathrow, Ρώμη, Παρίσι/CDG, Βρυξέλλες, Βαρκελώνη και Μαδρίτη, ενώ από τη βάση της στη Θεσσαλονίκη ξεκινά νέα δρομολόγια προς Μόσχα και Παρίσι, φθάνοντας τα 18 απευθείας δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού από τη συμπρωτεύουσα.
Παράλληλα, ενισχύει σημαντικά τη δραστηριότητά της από την Κύπρο με πτήσεις προς Λονδίνο και 6 επιπλέον ελληνικούς προορισμούς. Με τις προσθήκες αυτές, η AEGEAN φτάνει πλέον τα 35 δρομολόγια εξωτερικού και τα 24 δρομολόγια εσωτερικού, χωρίς να υπολογίζεται ο σημαντικός αριθμός επιπλέον προορισμών σε εξαιρετικά σημαντικές αγορές που καλύπτονται από 6 αεροπλάνα της εταιρείας που δραστηριοποιούντα στην αγορά των ναυλωμένων πτήσεων (charter).
Aegean Airlines
H Aegean Airlines μετέφερε το 2010 6,23 εκατομμύρια επιβάτες. Aπό την 30/06/2010 είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE. Στην πορεία των 12 χρόνων ιστορίας της, η Aegean έχει βραβευθεί έξι φορές από τον European Regions Airline Association (ERA).
Επιπλέον, η εταιρεία έχει βραβευθεί επανειλημμένα από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ως ο μεγαλύτερος συντελεστής στην αύξηση της κίνησης επιβατών του αεροδρομίου. Τέλος, έχει επίσης διακριθεί με το βραβείο Skytrax World Airline, ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης για το 2009. Η AEGEAN τη θερινή περίοδο 2011 εκτελεί 35 δρομολόγια εξωτερικού και 24 δρομολόγια εσωτερικού, χωρίς να υπολογίζεται ο σημαντικός αριθμός επιπλέον προορισμών σε εξαιρετικά σημαντικές αγορές που καλύπτονται από 6 αεροπλάνα της εταιρείας που δραστηριοποιούντα στην αγορά των ναυλωμένων πτήσεων (charter).
Τα στοιχεία και πληροφορίες της περιόδου 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Δεκεμβρίου 2010 θα δημοσιευτούν στις εφημερίδες ΗΜΕΡΗΣΙΑ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ την Τρίτη 15 Μαρτίου 2011 και στην τοπική εφημερίδα ΚΗΦΙΣΙΑ την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011.
Η AEGEAN ανακοινώνει αποτελέσματα έτους 2010 τα οποία είναι σύμφωνα με την εκτίμηση που είχε δοθεί στις αρχές Φεβρουαρίου. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε €591 εκ., παρουσιάζοντας μείωση 5%. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους διαμορφώθηκε σε ζημιές ύψους €23,3 εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εφάπαξ εισφοράς κοινωνικής ευθύνης ύψους €8εκ.
Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού, η συνεπακόλουθη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος για τη Χρήση του 2010.
Η Εταιρεία κατά το προηγούμενο έτος προέβη σε διαθρωτικές κινήσεις αύξησης της παραγωγικότητας, περιορισμού του κόστους, αναδιάταξης του δικτύου και επένδυσης σε νέα συστήματα. Με τις ενέργειες αυτές, η Εταιρεία κατάφερε να περιορίσει, στο βαθμό που ήταν εφικτό, τις επιπτώσεις του αρνητικού οικονομικού περιβάλλοντος καθώς και να διαφυλάξει σε σημαντικό βαθμό τα ταμειακά της αποθέματα που διαμορφώθηκαν σε €190 εκατ. παρά την εκταμίευση φόρων εισοδήματος ύψους €22,2 εκατ. (φόρος εισοδήματος 2009, προκαταβολή 2010 και έκτακτη εισφορά).
Για το 2011 συνεχίζονται οι προσπάθειες αύξησης της παραγωγικότητας. Επιπλέον, η Εταιρεία στοχεύει από τον Μάιο του 2011 να λειτουργεί για πρώτη φορά στην δωδεκαετή ιστορία της με μία οικογένεια αεροσκαφών Airbus A320, πετυχαίνοντας σημαντικές εξοικονομήσεις στο λειτουργικό κόστος.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Οι προκλήσεις τηs κρίσης της Ελληνικής Οικονομίας και της σημαντικής αύξησης της τιμής του πετρελαίου θα εξακολουθήσουν να επηρεάζουν τα αποτελέσματα της Εταιρείας κατά το τρέχον έτος. Παρόλα αυτά, συνεχίζοντας τη στρατηγική των τελευταίων ετών, επενδύουμε στην εξέλιξη του δικτύου μας για να στηρίξουμε αλλά και να εκμεταλλευτούμε την αναμενόμενη ανάκαμψη της τουριστικής κίνησης στη χώρα μας. Φυσικά, συνεχίζονται αμείωτες οι προσπάθειες βελτίωσης της παραγωγικότητας και ανταγωνιστικότητας αλλά και της συνεχούς εξέλιξης των προγραμμάτων και υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επιβάτες μας.»
Τη θερινή περίοδο του 2011, η Εταιρεία εντάσσει νέα δρομολόγια από Αθήνα προς Μόσχα, Μπολόνια, ενισχύει τις συχνότητες για Λονδίνο/Heathrow, Ρώμη, Παρίσι/CDG, Βρυξέλλες, Βαρκελώνη και Μαδρίτη, ενώ από τη βάση της στη Θεσσαλονίκη ξεκινά νέα δρομολόγια προς Μόσχα και Παρίσι, φθάνοντας τα 18 απευθείας δρομολόγια εσωτερικού και εξωτερικού από τη συμπρωτεύουσα.
Παράλληλα, ενισχύει σημαντικά τη δραστηριότητά της από την Κύπρο με πτήσεις προς Λονδίνο και 6 επιπλέον ελληνικούς προορισμούς. Με τις προσθήκες αυτές, η AEGEAN φτάνει πλέον τα 35 δρομολόγια εξωτερικού και τα 24 δρομολόγια εσωτερικού, χωρίς να υπολογίζεται ο σημαντικός αριθμός επιπλέον προορισμών σε εξαιρετικά σημαντικές αγορές που καλύπτονται από 6 αεροπλάνα της εταιρείας που δραστηριοποιούντα στην αγορά των ναυλωμένων πτήσεων (charter).
Aegean Airlines
H Aegean Airlines μετέφερε το 2010 6,23 εκατομμύρια επιβάτες. Aπό την 30/06/2010 είναι μέλος της ισχυρότερης παγκόσμιας αεροπορικής συμμαχίας, της STAR ALLIANCE. Στην πορεία των 12 χρόνων ιστορίας της, η Aegean έχει βραβευθεί έξι φορές από τον European Regions Airline Association (ERA).
Επιπλέον, η εταιρεία έχει βραβευθεί επανειλημμένα από το Διεθνές Αεροδρόμιο Αθηνών ως ο μεγαλύτερος συντελεστής στην αύξηση της κίνησης επιβατών του αεροδρομίου. Τέλος, έχει επίσης διακριθεί με το βραβείο Skytrax World Airline, ως η καλύτερη περιφερειακή αεροπορική εταιρεία της Ευρώπης για το 2009. Η AEGEAN τη θερινή περίοδο 2011 εκτελεί 35 δρομολόγια εξωτερικού και 24 δρομολόγια εσωτερικού, χωρίς να υπολογίζεται ο σημαντικός αριθμός επιπλέον προορισμών σε εξαιρετικά σημαντικές αγορές που καλύπτονται από 6 αεροπλάνα της εταιρείας που δραστηριοποιούντα στην αγορά των ναυλωμένων πτήσεων (charter).
Τα στοιχεία και πληροφορίες της περιόδου 1 Ιανουαρίου 2010 έως 31 Δεκεμβρίου 2010 θα δημοσιευτούν στις εφημερίδες ΗΜΕΡΗΣΙΑ και ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ την Τρίτη 15 Μαρτίου 2011 και στην τοπική εφημερίδα ΚΗΦΙΣΙΑ την Παρασκευή 18 Μαρτίου 2011.
-
00:14 Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία
-
00:05 Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
00:05 Τα drones του Πούτιν στην Πολωνία στοχεύουν τη βούληση του ΝΑΤΟ να υπερασπιστεί την Ουκρανία
-
00:05 Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
00:04 Ηγεσία χωρίς βεβαιότητες
-
00:04 Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
00:02 Φεύγει το Ταμείο Ανάκαμψης και αρχίζουν οι κάμψεις...;
-
00:01 Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
10/09 Παραβίαση του πολωνικού εναέριου χώρου: Η αινιγματική ανάρτηση Τραμπ για τη Ρωσία και η αντίδραση του ΝΑΤΟ
-
10/09 Μακρόν: Επικοινωνία με Τραμπ για Μέση Ανατολή και Ρωσία
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (192)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (42)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (15)
-
ΗΠΑ: Νεκρός από πυροβολισμό ο Τσάρλι Κερκ, πολιτικός ακτιβιστής και υποστηρικτής του Τραμπ (14)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (14)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
