Συνεχης ενημερωση
Κηφισιά, 11 Φεβρουαρίου 2011
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
-
00:14 Έκτακτη σύγκληση του Συμβουλίου Ασφαλείας του ΟΗΕ ζητούν πέντε χώρες μετά τις εξελίξεις στην Πολωνία
-
00:05 Κοινοί λογαριασμοί και καταμερισμός τόκων μεταξύ συνδικαιούχων: Φορολογικές συνέπειες και κίνδυνος άτυπης δωρεάς
-
00:05 Τα drones του Πούτιν στην Πολωνία στοχεύουν τη βούληση του ΝΑΤΟ να υπερασπιστεί την Ουκρανία
-
00:05 Το χάσμα μεταξύ τιμής και αξίας θα κλείσει. Ώρα για δράση
-
00:04 Ηγεσία χωρίς βεβαιότητες
-
00:04 Νέος αναπτυξιακός νόμος: Οι ευκαιρίες για τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις και η σημασία της σωστής καθοδήγησης
-
00:02 Φεύγει το Ταμείο Ανάκαμψης και αρχίζουν οι κάμψεις...;
-
00:01 Το ελληνικό χρέος έως το 2040
-
10/09 Παραβίαση του πολωνικού εναέριου χώρου: Η αινιγματική ανάρτηση Τραμπ για τη Ρωσία και η αντίδραση του ΝΑΤΟ
-
10/09 Μακρόν: Επικοινωνία με Τραμπ για Μέση Ανατολή και Ρωσία
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Τραγωδία στα Τέμπη: Οι οικογένειες Πλακιά ζητούν κακουργηματικές διώξεις σε όλους όσοι θεωρούνται υπεύθυνοι
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (191)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (42)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (15)
-
ΗΠΑ: Νεκρός από πυροβολισμό ο Τσάρλι Κερκ, πολιτικός ακτιβιστής και υποστηρικτής του Τραμπ (14)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (14)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
