Συνεχης ενημερωση
Κηφισιά, 11 Φεβρουαρίου 2011
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
        
        H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
- 
                                
01:00 Όλη η απόφαση για το επίδομα θέρμανσης - Δικαιούχοι, ποσά και κρίσιμες ημερομηνίες
 - 
                                
00:08 Τεχνολογικά deals: Είναι πολλά τα λεφτά...
 - 
                                
00:07 Ανατροπές στον FTSE: Οι προσθήκες/διαγραφές και ποιοι μένουν "στην ουρά"
 - 
                                
00:06 Αυτοκινητοβιομηχανία: Η έλλειψη τσιπ είναι μόνο η κορυφή του παγόβουνου
 - 
                                
00:04 Από τη νεότητα στην αιωνιότητα - Η εξέλιξη του κλασικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα
 - 
                                
00:04 Αποθεματικά από έσοδα φορολογηθέντα κατ' ειδικό τρόπο
 - 
                                
00:04 Επόμενος Οικοδομικός Κανονισμός: 4 προτάσεις για να καλύψουμε τις ανάγκες των Ελλήνων
 - 
                                
00:03 Γιατί είναι κακή ιδέα η αυστηροποίηση των εξετάσεων των δικηγόρων
 - 
                                
00:02 "Αγάπησαν" ξανά τη βιομηχανία;
 - 
                                
00:01 Βασίλης Γαβαλάς: Στοχεύοντας στη δηµιουργία νέων διαύλων επιρροής, κεφαλαίου και τεχνολογίας
 
- 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα
 - 
                                
Sell in May... και χάνεις το πάρτι
 - 
                                
Ζαχάροβα για κατάρρευση πύργου στη Ρώμη: Εφόσον συνεχίζει να ξοδεύει χρήματα για την Ουκρανία, η Ιταλία θα καταρρεύσει ολοσχερώς
 - 
                                
Διακοπή λειτουργίας του Μετρό Θεσσαλονίκης: Από 10/11 η νέα γραμμή του ΟΑΣΘ για την εξυπηρέτηση των επιβατών
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις
 - 
                                
Το mega beach club που θέλει η Royal Caribbean στη Σαντορίνη και οι αντιδράσεις
 - 
                                
Αναρτήθηκαν τα τέλη κυκλοφορίας του 2026
 - 
                                
Metlen: Συνεχίζει τις αγορές μετοχών ο Ευ. Μυτιληναίος
 - 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι
 
- 
                                
Δημογραφικό σκοινί-κορδόνι (121)
 - 
                                
Τα SMS ενοχλούν! Οι θάνατοι όχι; (35)
 - 
                                
Κάποιος να σκίσει τη γάτα (29)
 - 
                                
Οι 3 μεγάλοι κίνδυνοι από το δημογραφικό - Ηχηρές προειδοποιήσεις (24)
 - 
                                
Ζελένσκι: Η Ουκρανία θα ξεκινήσει τη μαζική παραγωγή πυραύλων Flamingo και Ruta έως το τέλος του έτους (14)
 - 
                                
Η Νέα Υόρκη σε κομβικό σταυροδρόμι - Ποιος έχει προβάδισμα για τη δημαρχία λίγο πριν την κάλπη της 4ης Νοεμβρίου (10)
 - 
                                
Βορίζια: Τα 5 πρόσωπα στο μικροσκόπιο του ελληνικού FBI, η βόμβα και οι προειδοποιήσεις - Το χρονικό της βεντέτας (8)
 - 
                                
Προειδοποίηση Exxon Mobil προς ΕΕ: Αδύνατο να μείνουμε αν εφαρμοστεί η νομοθεσία για τη βιωσιμότητα (7)
 - 
                                
Στ. Παπασταύρου: "Έρχονται αμερικανικές επενδύσεις και μεγάλες ενεργειακές συμφωνίες" (7)
 - 
                                
Τρομάζουν και με τη λέξη ΟΠΕΚΕΠΕ.. (7)
 
        ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ