Συνεχης ενημερωση
Κηφισιά, 11 Φεβρουαρίου 2011
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
H επιβατική κίνηση της Aegean κατά το 2010 παρουσίασε μείωση 5% και διαμορφώθηκε σε 6,23 εκ. επιβάτες. Στο δίκτυο εξωτερικού, με την προσθήκη νέων προορισμών, μεταφέρθηκαν 3,06 εκ. επιβάτες, πετυχαίνοντας αύξηση 9%. Αντίθετα, στο εσωτερικό, λόγω της κάμψης της ζήτησης η κίνηση μειώθηκε κατά 16% σε 3,17 εκ. επιβάτες, με παράλληλη σημαντική μείωση του μέσου ναύλου.
Ο κύκλος εργασιών του 2010 διαμορφώθηκε περίπου στα €590εκ. και το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους εκτιμάται σε ζημιές περίπου €22-24εκ. συμπεριλαμβανομένης και της έκτακτης εισφοράς ύψους €8εκ. Η κάμψη της ζήτησης εσωτερικού και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου συνέβαλαν κυρίως στη διαμόρφωση του ζημιογόνου αποτελέσματος.
Προκειμένου να αντιμετωπίσει την κρίση στην Ελληνική οικονομία, η Εταιρεία προέβη το 2010 σε μείωση του στόλου και της χωρητικότητας, κυρίως στο δίκτυο εσωτερικού, που σε συνδυασμό με νέα συστήματα που εφαρμόστηκαν και λόγω της εισόδου στην Star Alliance απέδωσαν καρπούς στον περιορισμό του κόστους. Μέχρι το τέλος του 2011 η λειτουργία με στόλο αποτελούμενο αποκλειστικά από νέα αεροσκάφη της οικογένειας Airbus A320 θα αποφέρει επιπλέον ωφέλειες.
Το 2011 η κάμψη της εγχώριας ζήτησης θα συνεχίσει να επηρεάζει έντονα το δίκτυο εσωτερικού και επιπλέον κατά τους χειμερινούς μήνες, όταν οι αφίξεις ξένων επισκεπτών στη χώρα μας είναι περιορισμένες και το δίκτυο εξωτερικού. Οι ενδείξεις για την τουριστική περίοδο είναι θετικές αλλά είναι νωρίς για τελικές εκτιμήσεις. Ως εκ τούτου, με την περαιτέρω επιβάρυνση του κόστους καυσίμων είναι πιθανόν και το 2011 να είναι ζημιογόνο, παρά τη βελτίωση της παραγωγικότητας της Εταιρείας.
Ο Διευθύνων Σύμβουλος Δημήτρης Γερογιάννης δήλωσε σχετικά: «Παρά το εξαιρετικά δύσκολο περιβάλλον, θα συνεχίσουμε να αναπτύσσουμε την εξωστρέφεια μας, με προσεκτικά μετρημένα βήματα, όπως άλλωστε σταθερά κάνουμε κατά την τελευταία πενταετία. Παράλληλα όμως επενδύουμε στην περαιτέρω αύξηση της παραγωγικότητας και της ανταγωνιστικότητας μας. Μονό με αυτό τον τρόπο θα μπορέσουμε να παρέχουμε νέες υπηρεσίες και προγράμματα για τους επιβάτες μας αλλά παράλληλα και προσφορές ελκυστικών ναύλων που είναι απαραίτητες ιδιαίτερα σε αυτήν την περίοδο κρίσης».
AEGEAN Επιβατική Κίνηση Έτους 2010 (σε χιλ.)
Επιβάτες σε χιλ. 2009 2010 %
Σύνολο Επιβατών 6.568 6.230 -5%
Δίκτυο Εσωτερικού 3.751 3.166 -16%
Δίκτυο Εξωτερικού 2.817 3.064 9%
-
21:23 Βόρεια Μακεδονία - Χρ. Μίτσκοσκι: "Για μένα το όνομα Μακεδονία είναι ιερό"
-
20:57 ΔΥΠΑ: Συνολικά 894.065 οι εγγεγραμμένοι άνεργοι τον Νοέμβριο 2025
-
20:36 "Αερομαχία" με τουρκικά F-16 στο Αιγαίο μετά από σχεδόν 3 χρόνια
-
20:36 ΣΥΡΙΖΑ για ΕΥΔΑΠ: Να μην υλοποιηθούν οι αυξήσεις
-
20:30 Intralot: Εγκρίθηκε από την ΕΓΣ η αλλαγή επωνυμίας σε "Bally’s Intralot" και πρόγραμμα αγοράς ιδίων μετοχών έως 10%
-
20:13 Ρούμπιο: "Δεν ανησυχούμε" για κλιμάκωση με τη Ρωσία λόγω της Βενεζουέλας
-
20:00 Με νέο υπερπλεόνασμα κλείνει ο φετινός προϋπολογισμός - Παράθυρο για νέα μέτρα ελάφρυνσης
-
19:46 Eυρωαγορές: Σε νέο υψηλό ο Stoxx 600 - Παρέσυρε Puma και Adidas η βουτιά της Nike
-
19:19 Γαλλία: Κουκουλοφόροι απήγαγαν και ανάγκασαν ένα ζευγάρι να τους μεταφέρει 8 εκατομμύρια ευρώ σε κρυπτονομίσματα
-
19:13 Βέμπερ: Η ΕΕ θα χρησιμοποιήσει κάποια στιγμή τα ρωσικά assets - Εκτός συζήτησης η χρήση τους από ΗΠΑ-Ρωσία
-
Ρωσία: Χαιρετίζει την απόφαση της ΕΕ για μη χρήση των παγωμένων περιουσιακών στοιχείων
-
Αν αυτό δεν είναι φθηνό, τότε η λέξη έχει χάσει το νόημά της
-
Επενδύσεις αλλιώς έρχεται πείνα
-
Η start up που ετοιμάζει "στρατό" 50.000 ρομπότ για αγορά εργασίας και ένοπλες δυνάμεις
-
Δημοπρασία 6μηνων εντόκων γραμματίων την Τρίτη 23/12 - Διάθεση και σε ιδιώτες
-
Ο Αλέξανδρος Εξάρχου προσκεκλημένος του Προέδρου των ΗΠΑ στο Κένεντι Σέντερ
-
Goldman Sachs: "Ταύρος" για τις μετοχές το 2026 – Απίθανη μία ισχυρή διόρθωση ή μία bear market παρά τις υψηλές αποτιμήσεις
-
Μελόνι: Εξασφαλίσθηκαν οι αναγκαίοι πόροι για την Ουκρανία, αλλά με μια λύση που διαθέτει στέρεες βάσεις
-
EE: Συμφωνία για δάνειο 90 δισ. ευρώ στην Ουκρανία τη διετία 2026-2027 με δανεισμό από τις κεφαλαιαγορές
-
Κύμα συνταξιοδοτήσεων στο Δημόσιο- Πόσοι θα αποχωρήσουν έως και το 2026
-
Επενδύσεις αλλιώς έρχεται πείνα (77)
-
EE: Συμφωνία για δάνειο 90 δισ. ευρώ στην Ουκρανία τη διετία 2026-2027 με δανεισμό από τις κεφαλαιαγορές (76)
-
Ρωσία: Χαιρετίζει την απόφαση της ΕΕ για μη χρήση των παγωμένων περιουσιακών στοιχείων (43)
-
SBU: Η Ουκρανία έπληξε ρωσικό δεξαμενόπλοιο του "σκιώδους στόλου" στη Μεσόγειο - Νοτιοανατολικά της Κρήτης το τελευταίο στίγμα του (37)
-
Πούτιν: Η Ουκρανία δεν είναι έτοιμη για ειρηνευτικές συνομιλίες - "Κλοπή" το σχέδιο της ΕΕ για τα ρωσικά assets (37)
-
Μακρόν: Να εξευρεθούν τρόποι για να ξαναρχίσει ο διάλογος με τη Ρωσία (18)
-
"Η επιχειρηματικότητα θέλει τόλμη και οι νέοι την έχουμε" (14)
-
Θεσσαλονίκη: Πολύωροι αποκλεισμοί στα τελωνεία Προμαχώνα, Εξοχής, Ευζώνων και Νίκης από τους παραγωγούς (10)
-
ΕΥΔΑΠ: Έρχονται αυξήσεις 2,48 ευρώ στα πάγια τέλη της - Τι θα ισχύσει για ευάλωτα νοικοκυριά και επιχειρήσεις (8)
-
Νέα μηνύματα Μητσοτάκη στους αγρότες από τις Βρυξέλλες: "Ναι στο διάλογο, όχι στην ταλαιπωρία της κοινωνίας" (8)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ