Συνεχης ενημερωση
Η συνεχιζόμενη οικονομική κρίση κατά την διάρκεια του πρώτου εννιαμήνου του 2010 η οποία δημιούργησε αύξηση της ανεργίας και συρρίκνωση της οικονομικής δραστηριότητας της χώρας, είχε σαν αποτέλεσμα η αγορά του αυτοκινήτου να καταγράψει εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα πωλήσεων. Η αβεβαιότητα και η μείωση της αγοραστικής δυνατότητας της ελληνικής οικογένειας, επιδείνωσε ακόμα περισσότερο το ήδη αρνητικό κλίμα το οποίο σε συνδυασμό με την αρνητική οικονομική συγκυρία είχε σαν αποτέλεσμα να επηρεαστούν αρνητικά τόσο οι πωλήσεις όσο και τα οικονομικά μεγέθη των εταιρειών του Ομίλου.
Οι συνολικές ταξινομήσεις επιβατικών αυτοκινήτων παρουσίασαν μείωση κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2010 κατά 32,06% σε σχέση με το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2009 και κατά 43,5% σε σχέση με το μέσο όρο των ταξινομήσεων των αντίστοιχων εννιαμήνων των ετών 2004 -2009, ενώ η τάση των τελευταίων τριών μηνών παραπέμπει σε πτώση της τάξης πέραν του 60%.
Οι ταξινομήσεις αυτοκινήτων Suzuki το πρώτο εννιάμηνο του 2010 ανήλθαν σε 5.857 μονάδες παρουσιάζοντας κάμψη της τάξεως του 44,7% σε σχέση με τις 10.583 μονάδες του πρώτου εννιαμήνου του 2009, με το μερίδιο αγοράς για τα αυτοκίνητα Suzuki να διαμορφώνεται σε 4,8%.
Οι ταξινομήσεις μοτοσικλετών Suzuki το πρώτο εννιάμηνο του 2010 ανήλθαν σε 2.842 μονάδες παρουσιάζοντας κάμψη της τάξεως του 33,0% σε σχέση με τις 4.242 μονάδες του πρώτου εννιαμήνου του 2009.
Ο κύκλος εργασιών της Εταιρείας, κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2010, διαμορφώθηκε σε € 203,6 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση κατά 38,2% σε σχέση με τα € 329,4 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2009 και τα αποτελέσματα μετά από φόρους παρουσιάζονται ζημιογόνα κατά € 15,1 εκατ. σε σχέση με τα κέρδη € 49.608 της αντίστοιχης περιόδου του 2009.
Σε ενοποιημένο επίπεδο, ο κύκλος εργασιών του Ομίλου κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2010, ανήλθε στα € 248,3 εκατ. παρουσιάζοντας μείωση κατά 35,8% σε σχέση με τα € 386,9 εκατ. της αντίστοιχης περιόδου του 2009 και τα αποτελέσματα μετά από φόρους παρουσιάζονται ζημιογόνα κατά € 18,4 εκατ. σε σχέση με τα κέρδη κατά € 780.662 της αντίστοιχης περιόδου του 2009.
Οι συνολικές δαπάνες των εταιρειών του Ομίλου το πρώτο εννιάμηνο του 2010 παρουσίασαν περαιτέρω μείωση κατά περίπου € 8,0 εκατ. και τα συνολικά δάνεια του Ομίλου παρουσιάζουν μείωση κατά € 26,4 εκατ. σε σχέση με το αντίστοιχο εννιάμηνο του 2009.
Κατά το πρώτο εννιάμηνο του 2010 σε επίπεδο Ομίλου, τα αποθέματα εμφανίζουν μείωση κατά € 18,1 εκατ. και οι συνολικές υποχρεώσεις παρουσιάζουν μείωση κατά € 59,3 εκατ. σε σχέση με τα αντίστοιχα μεγέθη της 31/12/2009.
Είναι σε εξέλιξη ευρύ πρόγραμμα μείωσης κόστους και δαπανών, τόσο σε επίπεδο εταιρείας όσο και σε επίπεδο Ομίλου, προκειμένου αυτά να διαμορφωθούν σε επίπεδα συμβατά με τη τρέχουσα αρνητική οικονομική συγκυρία.
-
00:07 Όταν η αξία αρχίζει να γράφεται στο ταμπλό
-
00:06 Η ακροδεξιά AfD της Γερμανίας προετοιμάζει το έδαφος για την εξουσία
-
00:05 Το ντέρμπι Ανδρουλάκη με Τσίπρα
-
00:04 Η "απαλλαγή" των πτωχών οφειλετών επεκτείνεται και στις ποινικές ευθύνες!
-
00:03 Σταθερότητα, κανονικότητα, καθημερινότητα αλλά και... "καρυκεύματα"
-
00:02 Ο συνωστισμός "σωτήρων" στην πολιτική σκηνή
-
00:01 Σκισμένα καλτσόν, καλτσοδέτες και φραπές σκέτος
-
16/12 Ισραήλ: Να διασφαλίσουμε ότι το Ιράν δεν θα επανεκκινήσει το πυρηνικό του πρόγραμμα, λέει ο επικεφαλής της Μοσάντ
-
16/12 ΗΠΑ: Η Αρκτική βίωσε την πιο θερμή χρονιά που έχει καταγραφεί ποτέ
-
16/12 Μικτή εικόνα στη Wall με φόντο τα μάκρο
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Δημοσκοπήσεις: Ο λογαριασμός που πληρώνει η κυβέρνηση για τα αγροτικά μπλόκα
-
Για πρώτη φορά ύστερα από 35 χρόνια, μια πτήση ευρωπαϊκού αερομεταφορέα προσγειώθηκε στη Βαγδάτη
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Ζελένσκι: Τα δεσμευμένα ρωσικά περιουσιακά στοιχεία είναι καίριας σημασίας για την Ουκρανία
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (94)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (62)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (26)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (21)
-
Ανυποχώρητο το Βέλγιο για τα ρωσικά assets - Αυξάνονται οι φωνές υπέρ "άλλων επιλογών" για τη χρηματοδότηση της Ουκρανίας (18)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (17)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (16)
-
Κοινή δήλωση οκτώ ευρωπαϊκών χωρών: Η Ρωσία είναι η κύρια απειλή για την ειρήνη στον Ευρωατλαντικό χώρο (15)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (14)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (11)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ