Συνεχης ενημερωση
ΕNNEAΜΗΝΟ 2010-ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Τα Οικονομικά Αποτελέσματα του εννεαμήνου της Εταιρείας επηρεάστηκαν από:
-Τη Σημαντική Αύξηση του Κόστους των Καυσίμων (+40,0%)
-Την Πρωτοφανή Οικονομική Ύφεση στην Ελλάδα
-Τον Αυξανόμενο Ανταγωνισμό
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
Μέσα σε ένα εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει μια πολιτική μείωσης του τραπεζικού δανεισμού και περιστολής των λειτουργικών της δαπανών η Minoan Lines έχει βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση. Η προσπάθεια αυτή παράλληλα και με άλλα μέτρα τα οποία η διοίκηση της εταιρείας έχει λάβει, δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις προκειμένου να ξεπεραστεί η πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία η οποία πλήττει κυρίως τη χώρα μας.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2010 διαμορφώθηκε σε 136,2 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) σε -4,7 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το εννεάμηνο του 2010, τα οποία περιλαμβάνουν έκτακτη εισφορά φόρου 1,1 εκατ. €, διαμορφώθηκαν σε -21,1 εκατ €.
Σημειώνεται ότι, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας επηρεάστηκαν σημαντικά από τον έντονο ανταγωνισμό και την αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 40,0%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε επίπεδο Ομίλου, το εννεάμηνο του 2010 ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 136,4 εκατ. €, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Εταιρεία με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το εννεάμηνο του 2010 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 36,6% των ταξιδιών, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 40,1% των επιβατών, το 37,9% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 39,6% των φορτηγών αυτοκινήτων.
Το εννεάμηνο 2010 η Minoan Lines μετέφερε συνολικά 513 χιλ. επιβάτες, 123 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 63 χιλ φορτηγά αυτοκίνητα.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς η εταιρεία το εννεάμηνο του 2010, διατήρησε την ισχυρή της θέση στην αγορά πετυχαίνοντας σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 55,0% για τους επιβάτες, 46.2.0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,3% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 40,4% του συνόλου των ταξιδιών. Επιπρόσθετα η εταιρεία το εννεάμηνο του 2010 μετέφερε 725 χιλ. επιβάτες, 92 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 45 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τέλος στην γραμμή του Ιονίου (Πάτρα-Κέρκυρα) η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2010 διακίνησε 29 χιλ. επιβάτες 5 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 2 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
Δρομολόγηση νέων πλοίων
Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα ? Ηγουμενίτσα ? Αγκώνα το νεότευκτο πλοίο Cruise Europa, ενώ από τον περασμένο Ιούλιο 2010 δρομολογήθηκε στην ίδια γραμμή το αδελφό του πλοίο Cruise Olympia.
Με χωρητικότητα για το κάθε πλοίο 3.000 επιβάτες, 3.000 γραμμικά μέτρα φορτίου (180 φορτηγά διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκίνητα) τα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia σηματοδοτούν μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Στο χρονικό διάστημα της δρομολόγησής τους τα εν λόγω πλοία έχουν ήδη αναπτύξει μια σημαντική εμπορική δυναμική αυξάνοντας το μεταφορικό έργο της εταιρείας στη γραμμή.
Τα Οικονομικά Αποτελέσματα του εννεαμήνου της Εταιρείας επηρεάστηκαν από:
-Τη Σημαντική Αύξηση του Κόστους των Καυσίμων (+40,0%)
-Την Πρωτοφανή Οικονομική Ύφεση στην Ελλάδα
-Τον Αυξανόμενο Ανταγωνισμό
Οικονομικά αποτελέσματα Εταιρείας
Μέσα σε ένα εξαιρετικά αντίξοο οικονομικό περιβάλλον, έχοντας τα τελευταία χρόνια ακολουθήσει μια πολιτική μείωσης του τραπεζικού δανεισμού και περιστολής των λειτουργικών της δαπανών η Minoan Lines έχει βελτιώσει σε σημαντικό βαθμό τη χρηματοοικονομική της διάρθρωση. Η προσπάθεια αυτή παράλληλα και με άλλα μέτρα τα οποία η διοίκηση της εταιρείας έχει λάβει, δημιουργούν τις κατάλληλες προϋποθέσεις προκειμένου να ξεπεραστεί η πολύ δύσκολη οικονομική συγκυρία η οποία πλήττει κυρίως τη χώρα μας.
O κύκλος εργασιών της Minoan Lines το εννεάμηνο του 2010 διαμορφώθηκε σε 136,2 εκατ. €, ενώ το λειτουργικό αποτέλεσμα (EBITDA) σε -4,7 εκατ. €. Τα καθαρά αποτελέσματα της Minoan Lines μετά από φόρους το εννεάμηνο του 2010, τα οποία περιλαμβάνουν έκτακτη εισφορά φόρου 1,1 εκατ. €, διαμορφώθηκαν σε -21,1 εκατ €.
Σημειώνεται ότι, τα οικονομικά αποτελέσματα της εταιρείας επηρεάστηκαν σημαντικά από τον έντονο ανταγωνισμό και την αύξηση του κόστους των καυσίμων κατά 40,0%, σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό διάστημα. Σε επίπεδο Ομίλου, το εννεάμηνο του 2010 ο κύκλος εργασιών διαμορφώθηκε σε 136,4 εκατ. €, ενώ τόσο η λειτουργική κερδοφορία (ΕBITDA) όσο και τα καθαρά αποτελέσματα διαμορφώθηκαν στα ίδια επίπεδα με αυτά της μητρικής εταιρείας.
Μεταφορικό έργο
Γραμμές Αδριατικής (Βόρεια Ιταλία)
Στις γραμμές της Βόρειας Αδριατικής (Αγκώνα & Βενετία) η Εταιρεία με γνώμονα την όσο το δυνατόν αποδοτικότερη οικονομική εκμετάλλευση των πλοίων του στόλου της, το εννεάμηνο του 2010 πέτυχε σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα, η εταιρεία πραγματοποιώντας το 36,6% των ταξιδιών, στην αγορά της Βόρειας Αδριατικής, διακίνησε το 40,1% των επιβατών, το 37,9% των Ι.Χ. αυτοκινήτων και το 39,6% των φορτηγών αυτοκινήτων.
Το εννεάμηνο 2010 η Minoan Lines μετέφερε συνολικά 513 χιλ. επιβάτες, 123 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 63 χιλ φορτηγά αυτοκίνητα.
Ελληνική Ακτοπλοΐα (Γραμμή Κρήτης)
Στη γραμμή Ηράκλειο - Πειραιάς η εταιρεία το εννεάμηνο του 2010, διατήρησε την ισχυρή της θέση στην αγορά πετυχαίνοντας σε όλες τις κατηγορίες μεταφορικού έργου υψηλότερα μερίδια από το μερίδιο των ταξιδιών που της αναλογεί. Συγκεκριμένα τα μερίδια αγοράς της εταιρείας στη συγκεκριμένη γραμμή ανήλθαν σε ποσοστό 55,0% για τους επιβάτες, 46.2.0% για τα Ι.Χ. αυτοκίνητα και 41,3% για τα φορτηγά αυτοκίνητα, ενώ στην εταιρεία αναλογεί το 40,4% του συνόλου των ταξιδιών. Επιπρόσθετα η εταιρεία το εννεάμηνο του 2010 μετέφερε 725 χιλ. επιβάτες, 92 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 45 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα. Τέλος στην γραμμή του Ιονίου (Πάτρα-Κέρκυρα) η Minoan Lines το εννεάμηνο του 2010 διακίνησε 29 χιλ. επιβάτες 5 χιλ. Ι.Χ. αυτοκίνητα και 2 χιλ. φορτηγά αυτοκίνητα.
Δρομολόγηση νέων πλοίων
Στις 15 Οκτωβρίου 2009 δρομολογήθηκε στη γραμμή Πάτρα ? Ηγουμενίτσα ? Αγκώνα το νεότευκτο πλοίο Cruise Europa, ενώ από τον περασμένο Ιούλιο 2010 δρομολογήθηκε στην ίδια γραμμή το αδελφό του πλοίο Cruise Olympia.
Με χωρητικότητα για το κάθε πλοίο 3.000 επιβάτες, 3.000 γραμμικά μέτρα φορτίου (180 φορτηγά διεθνών μεταφορών και 250 Ι.Χ. αυτοκίνητα ή εναλλακτικά 1.000 περίπου Ι.Χ. αυτοκίνητα) τα πλοία Cruise Europa και Cruise Olympia σηματοδοτούν μια νέα εποχή στη θαλάσσια σύνδεση μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας. Στο χρονικό διάστημα της δρομολόγησής τους τα εν λόγω πλοία έχουν ήδη αναπτύξει μια σημαντική εμπορική δυναμική αυξάνοντας το μεταφορικό έργο της εταιρείας στη γραμμή.
-
13:52 Πάρε τη ζωή στα χέρια σου: Η δύναμη είναι στις επιλογές σου
-
13:52 Η L’Oréal σχεδιάζει το μέλλον της ομορφιάς με ανθρωποκεντρική προσέγγιση και πράσινη δέσμευση
-
13:44 Βραβείο επιχειρηματικότητας, επιστήμης και κοινωνικής προσφοράς στην Ιουλία Τσέτη από την ΠΕΦΝΙ
-
13:43 Πηγές ΝΔ: Τα παιχνίδια εντυπώσεων συνεχίζονται από την κ. Τυχεροπούλου
-
13:39 ΥΠΕΝ: Σε δημόσια διαβούλευση το σ/ν για τη δέσμευση και αποθήκευση διοξειδίου του άνθρακα
-
13:22 Είναι η νίκη Μαμντάνι "νίκη στρατηγικής" των Δημοκρατικών;
-
13:20 ΥΠΑΑΤ: Κατατέθηκε το Σχέδιο Δράσης για τον εκσυγχρονισμό του συστήματος διαχείρισης και ελέγχου των αγροτικών επιδοτήσεων
-
13:17 ΠΑΣΟΚ: Η οργισμένη δήλωση Χατζηδάκη αποδεικνύει ότι το Μαξίμου γνώριζε τον σχεδιασμό για τα ΕΛΤΑ
-
13:15 Vodafone Ελλάδας και Εθνικό Αστεροσκοπείο Αθηνών αναπτύσσουν υποθαλάσσιο εικονικό σεισμολογικό δίκτυο στη Σαντορίνη
-
13:12 Τα πρώτα μηνύματα από την τουριστική έκθεση World Travel Market στο Λονδίνο
-
Γιατί έρχεται βουτιά στην κατασκευή νέων κατοικιών το 2026
-
Το escape room των 2.025 μονάδων και το κλειδί του year-end rally
-
Ποια είναι τα φαβορί για τις εκλογές του Δικηγορικού Συλλόγου Αθηνών -Τα πρόσωπα και οι αστάθμητοι παράγοντες
-
ΗΠΑ: Ιστορική εκλογική νίκη Ζόχραν Μαμντάνι στη Ν. Υόρκη
-
Τα συμπεράσματα από το "δράμα" των ΕΛΤΑ
-
ChatGPT: Ήρθε το τέλος των καλών τρόπων;
-
Μαμντάνι σε Τραμπ: Ξέρω ότι παρακολουθείς - Ανέβασε την ένταση
-
Τι βλέπουν αναλυτές και αγορά για τα αποτελέσματα Alpha και ΕΤΕ
-
Ρωσία και Τουρκία διαπραγματεύονται τη διατήρηση των ροών φυσικού αερίου από την Gazprom
-
Αναβάλλεται μέχρι νεωτέρας η είσοδος ιδιωτών για τα χρέη στον ΕΦΚΑ – Οι λόγοι
-
Τα συμπεράσματα από το "δράμα" των ΕΛΤΑ (84)
-
ΗΠΑ: Ιστορική εκλογική νίκη Ζόχραν Μαμντάνι στη Ν. Υόρκη (40)
-
ΕΛΤΑ: 200 εκατ. χαμένα σε δέκα χρόνια (33)
-
Ευρώπη-Τουρκία συμμαχία (20)
-
Γιατί έρχεται βουτιά στην κατασκευή νέων κατοικιών το 2026 (14)
-
Αλ. Τσίπρας: Η νίκη Μαμντάνι δείχνει σε όλο τον κόσμο ότι υπάρχει εναλλακτική (10)
-
Μερική "αναδίπλωση" της κυβέρνησης για τα ΕΛΤΑ - Οι λύσεις που εξετάζονται (8)
-
Κ. Χατζηδάκης για ΕΛΤΑ: Ως εδώ! Δεν θα δεχτώ καμία στοχοποίηση και δεν θα αναλάβω ευθύνες που δεν μου αναλογούν (7)
-
Επίσκεψη Ζελένσκι στην Αθήνα εντός Νοεμβρίου – Συνάντηση με τον Πρωθυπουργό (6)
-
Η ανυπαρξία αντιπολίτευσης είναι "πρόοδος"; (6)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ