Συνεχης ενημερωση
Οριακή υποχώρηση του κύκλου εργασιών του Ομίλου ΑΝΕΚ: € 215 εκατ.
Η Ανώνυμη Ναυτιλιακή Εταιρεία Κρήτης Α.Ε. (ΑΝΕΚ) ανακοινώνει τα αποτελέσματα της περιόδου από 1 Ιανουαρίου έως 30 Σεπτεμβρίου 2010 βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (ΔΠΧΑ):
Ο Όμιλος της ΑΝΕΚ, κατά το εννεάμηνο του 2010, δραστηριοποιήθηκε σε γραμμές της Κρήτης, του Αιγαίου και της Αδριατικής, ενώ συνέχισε τη ναύλωση πλοίων στο εξωτερικό έχοντας συνολικά υπό διαχείριση 17 ιδιόκτητα και ναυλωμένα πλοία.
Τα αποτελέσματα του κλάδου της επιβατηγού ναυτιλίας επηρεάστηκαν σημαντικά από το αρνητικό οικονομικό κλίμα και τις ιδιαίτερα δυσμενείς συνθήκες, απόρροια της διαρκούς ύφεσης και δημοσιονομικής κρίσης, παράλληλα με τον υψηλό ανταγωνισμό. Η αύξηση του κόστους των καυσίμων και η επιβάρυνση του ναύλου με εισφορές υπέρ τρίτων, σε συνδυασμό με τον υψηλό ανταγωνισμό και τη μείωση της συνολικής μεταφορικής κίνησης, συμπίεσαν τα λειτουργικά περιθώρια κέρδους.
Όλα τα ανωτέρω επηρέασαν αναπόφευκτα τη δραστηριότητα και τα αποτελέσματα του Ομίλου ΑΝΕΚ. Αν και οι προσπάθειες για εξοικονόμηση κόστους συνεχίζονται, το σταθερό κόστος λειτουργίας παραμένει υψηλό καθώς οι κυριότεροι συντελεστές κόστους όπως τα καύσιμα και η μισθοδοσία πληρωμάτων παραμένουν σε υψηλά επίπεδα.
Κύκλος Εργασιών
Ο κύκλος εργασιών του Ομίλου στο εννεάμηνο του 2010 ανήλθε σε ευρώ 214,6 εκατ., έναντι ευρώ 221,4 εκατ. στο εννεάμηνο του 2009. Αντίστοιχα, ο κύκλος εργασιών της Μητρικής διαμορφώθηκε σε ευρώ 190,7 εκατ. έναντι ευρώ 205,6 εκατ.
Μικτά Κέρδη
Τα μικτά κέρδη του Ομίλου για το εννεάμηνο του 2010 ανήλθαν σε ευρώ 31,0 εκατ. έναντι ευρώ 53,9 εκατ. την αντίστοιχη περίοδο της προηγούμενης χρήσης και για τη Μητρική διαμορφώθηκαν σε ευρώ 21,4 εκατ. έναντι ευρώ 50,1 εκατ. Σημειώνεται ότι η αύξηση του κόστους των καυσίμων του Ομίλου στο εννεάμηνο του 2010 σε σχέση με την αντίστοιχη περίοδο του 2009 ανήλθε σε περίπου 21 εκατ. (ποσοστό αύξησης 40%).
EBITDA
Ανάλογη ήταν και η πορεία των κερδών προ φόρων, χρηματοδοτικών, επενδυτικών αποτελεσμάτων και συνολικών αποσβέσεων (EBITDA) του Ομίλου, τα οποία υποχώρησαν σε ευρώ 7,3 εκατ. έναντι ευρώ 32,8 εκατ. στο εννεάμηνο του 2009, ενώ, σε επίπεδο Εταιρείας, το EBITDA διαμορφώθηκε σε ευρώ 0,5 εκατ., έναντι ευρώ 30,6 εκατ.
Καθαρά Αποτελέσματα
Τέλος, τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους και δικαιώματα μειοψηφίας του Ομίλου για το εννεάμηνο του 2010 διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 15,6 εκατ., έναντι κερδών ευρώ 9,9 εκατ. Αντίστοιχα, σε επίπεδο Εταιρείας τα καθαρά αποτελέσματα μετά από φόρους διαμορφώθηκαν σε ζημίες ευρώ 20,5 εκατ. έναντι κερδών ευρώ 8,7 εκατ. το εννεάμηνο του 2009.
Στο εννεάμηνο του 2010 η ΑΝΕΚ βραβεύτηκε για τις υπηρεσίες της από το διεθνώς αναγνωρισμένο ταξιδιωτικό περιοδικό CONDE NAST TRAVELLER καθώς αναδείχθηκε ως «Κορυφαία Ακτοπλοϊκή Εταιρεία Εσωτερικού – Εξωτερικού για το 2009». Επίσης, είχε έντονη παρουσία σε Διεθνείς Εκθέσεις με στόχο την ανάδειξη των υπηρεσιών που παρέχει σε όλους τους προορισμούς της στο Αιγαίο και στην Αδριατική. Επιπλέον, ιδρύθηκε η κατά 100% θυγατρική εταιρεία «ΑΙΓΑΙΟΝ ΠΕΛΑΓΟΣ ΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΓΡΑΜΜΕΣ» η οποία δραστηριοποιείται με ναυλωμένα πλοία στις γραμμές του Αιγαίου και της Κρήτης.
Η ΑΝΕΚ εντείνει σε συνεχή βάση τις προσπάθειές της με σκοπό τη συγκράτηση του λειτουργικού κόστους και την ενίσχυση της ρευστότητας ώστε να ανταπεξέλθει στις προκλήσεις που θέτει η δύσκολη συγκυρία της ελληνικής οικονομίας και το αρνητικό διεθνές οικονομικό περιβάλλον. Στα πλαίσια αυτά, η Διοίκηση της ΑΝΕΚ έχει θέσει για έγκριση προς τις Γενικές Συνελεύσεις των Μετόχων θέμα για την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου της Εταιρείας έως του ποσού των ευρώ 25,2 εκατ. με καταβολή μετρητών.
-
12:11 Μειωμένη κατά 3,9% η διακίνηση εμπορευμάτων στα ελληνικά λιμάνια το β' τρίμηνο
-
12:11 Πολωνία: Συνελήφθη φοιτητής για προετοιμασία τρομοκρατικής επίθεσης σε χριστουγεννιάτικη αγορά
-
12:11 Πετρέλαιο: Kάτω από τα 60 δολάρια το brent
-
12:07 CEO Dassault: Αβέβαιο το μέλλον του κοινού μαχητικού Γαλλίας-Γερμανίας-Ισπανίας
-
12:06 Διπλή διάκριση για την AstraZeneca στα Bravo Awards 2025
-
12:00 Barclays: Γιατί τα ελληνικά ομόλογα θα ξεχωρίσουν το 2026 - Λίγες και καλές οι ευκαιρίες στην αγορά της Ευρωζώνης το νέο έτος
-
11:50 Γαλλία: Ζητεί "ισχυρές" εγγυήσεις για το Κίεβο πριν από οποιαδήποτε συζήτηση για το εδαφικό ζήτημα
-
11:47 Στ. Παπασταύρου: "Να διασφαλιστεί ότι το αέριο μέσω TurkStream δεν είναι ρωσικό"
-
11:39 Η Natech Banking Solutions εντάσσει τον Αλέξανδρο Τσαπάρα στο Advisory Board
-
11:38 ΙΕΛΚΑ: Η Ελλάδα χαμηλότερα από τον μέσο πληθωρισμό τροφίμων στην ΕΕ όλο το 2025
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες
-
Γιατί το 2026 φοβίζει τις χρηματιστηριακές αγορές
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα
-
Άρον άρον νέος διαγωνισμός για την "ωρολογιακή βόμβα" του Λαυρίου - Τι καταγγέλει επιστημονικός φορέας
-
Wall Street: Καλά Χριστούγεννα!
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές;
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία
-
doValue: Δύο μεγάλα deals 1,7 δισ. ευρώ εξυπηρετούμενων δανείων της, εξοφλούν εγγυήσεις του Ηρακλή
-
Άδειες λεωφορειολωρίδες (34)
-
Παρ. Τυχεροπούλου: Το πρωί "κρυμμένη" στο Πρωτόκολλο του ΟΠΕΚΕΠΕ, το "απόγευμα" βασική συνεργάτης της Ευρωπαϊκής Εισαγγελίας που διερευνά το σκάνδαλο (16)
-
Για πόσο ακόμα αντέχει η αγορά τα αγροτικά μπλόκα (15)
-
Προαναγγέλλει κόμμα η Μ. Καρυστιανού- Δηκτικό σχόλιο από Ν. Πλακιά (14)
-
Γιατί εξελέγη ο Πιερρακάκης και πώς η Ελλάδα θα αξιοποιήσει την επιτυχία (8)
-
Ζελένσκι: Οι ΗΠΑ υποσχέθηκαν νομικά δεσμευτικές εγγυήσεις ασφαλείας για την Ουκρανία με έγκριση του Κογκρέσου (7)
-
Αν στήναμε... καρτέλ με ελάχιστες τιμές παραγωγού, θα είχαν όφελος οι αγρότες και οι καταναλωτές; (6)
-
Ο 16χρονος γιος του Μ. Κατρίνη οδηγούσε χωρίς δίπλωμα - "Αισθάνομαι συντριβή, αναλαμβάνω την ευθύνη", λέει ο βουλευτής (5)
-
Ρωσία: "Όχι" σε νατοϊκές δυνάμεις στην Ουκρανία - Καμία υποχώρηση για Ντονμπάς, "Νοβορόσια" και Κριμαία (3)
-
Υπήρχε διάλογος και δεν τον κατάλαβαν; (3)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ