Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 31-Αυγ-2010 09:38

    MLS: Ανακοίνωση περί σχολιασμού οικονομικών/λογιστικών καταστάσεων

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με αύξηση της κερδοφορίας και μείωση του κύκλου εργασιών ολοκλήρωσε το α΄εξάμηνο του 2010 η εταιρία MLS Πληροφορική ΑΕ.

    Αναλυτικά, τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους παρουσίασαν αύξηση κατά 3,2% και διαμορφώθηκαν (μετά την αφαίρεση της έκτακτης εισφοράς ύψους 175 χιλ.ευρώ) σε 1,28 εκατ.ευρώ από 1,24 εκατ.ευρώ το αντίστοιχο διάστημα του 2009. Αν δεν ληφθεί υπόψη η έκτακτη εισφορά τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους για το α΄εξάμηνο του 2010 θα διαμορφώνονταν σε 1,46 εκατ.ευρώ παρουσιάζοντας αύξηση 17,31% σε σύγκριση με το α?εξάμηνο του 2009. Ο κύκλος εργασιών της MLS μειώθηκε κατά 17% και ανήλθε σε 5,82 εκατ.ευρώ από 7,01 εκατ.ευρώ. Τα κέρδη προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων (EBITDA) κατέγραψαν άνοδο 4,7% και έφθασαν σε 2,75 εκατ.ευρώ από 2,63 εκατ.ευρώ το πρώτο εξάμηνο του 2009.

    Η καθαρή θέση της MLS ανέρχεται σε 15,23 εκατ.ευρώ. Η εταιρία διαθέτει μηδενικό τραπεζικό δανεισμό και υψηλούς δείκτες ρευστότητας, ενώ τα ταμειακά διαθέσιμα και ισοδύναμα στις 30.6.2010 διαμορφώθηκαν σε 3,11 εκατ.ευρώ αυξημένα κατά 18,7% έναντι της 30.6.2009, οπότε διαμορφώθηκαν σε 2,62 εκατ.ευρώ.

    Οι πωλήσεις της MLS επηρεάστηκαν κατά το β?τρίμηνο του 2010 (Απρίλιο-Ιούνιο) από τις επιπτώσεις της δημοσιονομικής κρίσης στην Ελλάδα που επηρέασε και τις πωλήσεις προϊόντων τεχνολογίας. Ωστόσο, η εταιρία, η οποία κατέχει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά πλοήγησης αντέδρασε μειώνοντας τα λειτουργικά της έξοδα, ενώ επίσης μείωσε τόσο το κόστος των α? υλών όσο και το κόστος παραγωγής.

    Η διοίκηση της MLS αναμένει ανάκαμψη της αγοράς πλοήγησης το δ΄τρίμηνο του 2010. Σε κάθε περίπτωση, η εταιρία, η οποία διαθέτει μηδενικό δανεισμό και υψηλή ρευστότητα παρακολουθεί στενά τις εξελίξεις στην αγορά και διαμορφώνει ανάλογα τις κινήσεις της. Παράλληλα, η εταιρία έχει δρομολογήσει την επέκταση της σε επιλεγμένες αγορές του εξωτερικού, καθώς η στρατηγική της για την επόμενη τριετία αφορά σε ανάπτυξη εντός και εκτός ελληνικών συνόρων.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ