Συνεχης ενημερωση
Η AEGEAN ανακοινώνει αποτελέσματα πρώτου εξαμήνου 2010. Συγκεκριμένα, οι πωλήσεις ανήλθαν σε €267,4εκ., παρουσιάζοντας μείωση 3%. Το καθαρό αποτέλεσμα μετά από φόρους παρουσίασε ζημιές ύψους €32,6εκ. σε σύγκριση με κέρδη ύψους €13,4εκ. το 2009. Το καθαρό αποτέλεσμα του πρώτου εξαμήνου έχει επιβαρυνθεί από φόρους ύψους €6,6 εκατ. που σχετίζονται με την έκτακτη εφάπαξ εισφορά κοινωνικής ευθύνης.
Η επιβατική κίνηση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος με την εταιρία να μεταφέρει συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες. Στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 1,5 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας μείωση 11% σε σχέση με το 2009, ενώ στο δίκτυο εξωτερικού μεταφέρθηκαν 1,4 εκατομμύρια επιβάτες, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση ύψους 18%, κυρίως λόγω της προσθήκης νέων δρομολογίων από τα τέλη του 2009.
Παρά το γεγονός ότι η επιβατική κίνηση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος καθώς και την αύξηση της συμμετοχής του δικτύου εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσίασαν κάμψη, απόρροια των σημαντικών πιέσεων στο μέσο έσοδο ανά πτήση που ασκούνται λόγω της οικονομικής κρίσης, κυρίως σε ότι αφορά την ζήτηση από την Ελλάδα. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι παρουσιάζονται συνθήκες πλεονάζουσας χωρητικότητας σε αρκετά δρομολόγια όπου δραστηριοποιείται η εταιρία, που εν μέσω ενός περιβάλλοντος ύφεσης, επηρεάζουν ακόμα περισσότερο τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας. Επιπρόσθετα, εξωγενείς παράγοντες όπως η υποτίμηση του ευρώ έναντι του δολαρίου καθώς και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου είχαν αρνητική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρίας.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου έχουν εμφανώς επηρεαστεί από την πρωτοφανή αρνητική οικονομική συγκυρία της χώρας μας. Προχωρούμε άμεσα στις προσαρμογές δικτύου και κόστους που είναι αναγκαίες για την ενίσχυση των αντοχών της εταιρίας απέναντι στην κρίση. Παράλληλα, δουλεύουμε για την αξιοποίηση και ολοκλήρωση των στρατηγικών επιλογών που έχουν γίνει και που διασφαλίζουν τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της εταιρίας, όπως η ένταξή μας στην Star Alliance και η συμφωνία με την Marfin Investment Group/OA»
Στο πλαίσιο των διαρθρωτικών ενεργειών, η εταιρία ήδη προχώρησε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 στη μείωση του στόλου της κατά 3 αεροσκάφη. Επιπλέον, τον Ιούλιο του 2010 επέστρεψε 2 αεροσκάφη RJ AVRO 100 ενώ η επιστροφή 2 αεροσκαφών ATR 72 προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο του 2010.
Η επιβατική κίνηση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος με την εταιρία να μεταφέρει συνολικά 2,9 εκατομμύρια επιβάτες. Στο δίκτυο εσωτερικού η AEGEAN μετέφερε 1,5 εκατομμύρια επιβάτες, σημειώνοντας μείωση 11% σε σχέση με το 2009, ενώ στο δίκτυο εξωτερικού μεταφέρθηκαν 1,4 εκατομμύρια επιβάτες, παρουσιάζοντας ετήσια αύξηση ύψους 18%, κυρίως λόγω της προσθήκης νέων δρομολογίων από τα τέλη του 2009.
Παρά το γεγονός ότι η επιβατική κίνηση παρέμεινε στα ίδια επίπεδα με το προηγούμενο έτος καθώς και την αύξηση της συμμετοχής του δικτύου εξωτερικού, οι πωλήσεις παρουσίασαν κάμψη, απόρροια των σημαντικών πιέσεων στο μέσο έσοδο ανά πτήση που ασκούνται λόγω της οικονομικής κρίσης, κυρίως σε ότι αφορά την ζήτηση από την Ελλάδα. Σημαντικό είναι επίσης το γεγονός ότι παρουσιάζονται συνθήκες πλεονάζουσας χωρητικότητας σε αρκετά δρομολόγια όπου δραστηριοποιείται η εταιρία, που εν μέσω ενός περιβάλλοντος ύφεσης, επηρεάζουν ακόμα περισσότερο τις οικονομικές επιδόσεις της εταιρίας. Επιπρόσθετα, εξωγενείς παράγοντες όπως η υποτίμηση του ευρώ έναντι του δολαρίου καθώς και η άνοδος της τιμής του πετρελαίου είχαν αρνητική επίδραση στα αποτελέσματα της εταιρίας.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης, Διευθύνων Σύμβουλος, ανέφερε σχετικά: «Τα αποτελέσματα του πρώτου εξαμήνου έχουν εμφανώς επηρεαστεί από την πρωτοφανή αρνητική οικονομική συγκυρία της χώρας μας. Προχωρούμε άμεσα στις προσαρμογές δικτύου και κόστους που είναι αναγκαίες για την ενίσχυση των αντοχών της εταιρίας απέναντι στην κρίση. Παράλληλα, δουλεύουμε για την αξιοποίηση και ολοκλήρωση των στρατηγικών επιλογών που έχουν γίνει και που διασφαλίζουν τις μακροπρόθεσμες προοπτικές της εταιρίας, όπως η ένταξή μας στην Star Alliance και η συμφωνία με την Marfin Investment Group/OA»
Στο πλαίσιο των διαρθρωτικών ενεργειών, η εταιρία ήδη προχώρησε μέσα στο πρώτο εξάμηνο του 2010 στη μείωση του στόλου της κατά 3 αεροσκάφη. Επιπλέον, τον Ιούλιο του 2010 επέστρεψε 2 αεροσκάφη RJ AVRO 100 ενώ η επιστροφή 2 αεροσκαφών ATR 72 προγραμματίζεται για τον Σεπτέμβριο του 2010.
Ως αποτέλεσμα της μείωσης του στόλου αλλά και της ανάγκης ενίσχυσης της απόδοσης του δικτύου στο εξαιρετικά ασθενές οικονομικό περιβάλλον, επιβάλλεται η διακοπή στο αμέσως επόμενο διάστημα και ως το χειμερινό πρόγραμμα της εταιρίας των δρομολογίων προς 2 προορισμούς εσωτερικού (Ιωάννινα, Καβάλα) και 3 προορισμούς εξωτερικού (Τίρανα, Βελιγράδι, Βιέννη) που παρουσιάζουν ιδιαίτερα αρνητικά αποτελέσματα.
Ο κ. Δημήτρης Γερογιάννης ανέφερε σχετικά: «Επιβάλλεται η εστίαση σε προορισμούς όπου διαθέτουμε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα είτε λόγω του νέου στόλου μας αεροσκαφών Airbus Α320 είτε λόγω της εισόδου μας στην Star Alliance. Ελπίζουμε ότι η κατά το δυνατόν ταχύτερη έγκριση της συμφωνίας με την OA από την EE, θα μας επιτρέψει να παρουσιάσουμε έγκαιρα για το καλοκαίρι του 2011 αυξημένη εξωστρέφεια που είναι αναγκαία και για την εταιρία μας αλλά και για την Ελλάδα.»
*Δείτε τα αποτελέσματα εξαμήνου της Aegean στη δεξιά στήλη "Σχετικά αρχεία".
-
22:05 Σ. Φάμελλος από ΔΕΘ: To όραμα και η πρόταση του ΣΥΡΙΖΑ για μια καλύτερη και δικαιότερη Ελλάδα
-
21:48 Κοντά στα ιστορικά υψηλά ο χρυσός με το βλέμμα στα επιτόκια της Fed
-
21:47 Πρωθυπουργός Κατάρ: "Κρατική τρομοκρατία" η επίθεση του Ισραήλ στη Ντόχα - Θα υπάρξει απάντηση
-
21:36 Ρωσία: Χρησιμοποίησε drones - "δολώματα" για να εισέλθει στον εναέριο χώρο της Πολωνίας; Τι γνωρίζουμε για τα Gerbera
-
21:17 Νετανιάχου προς Κατάρ: "Απελάστε τους τρομοκράτες ή οδηγήστε τους ενώπιον της δικαιοσύνης"
-
20:54 Ν. Πασχάλη (Eurobank): Η μεγαλύτερη δράση ΕΚΕ στη χώρα, με €400 εκατ. από τις 4 τράπεζες για το πρόγραμμα "Μαριέττα Γιαννάκου"
-
20:50 Ζελένσκι: Ανάγκη κοινής αντιαεροπορικής άμυνας και αποτελεσματικής "ασπίδας" για την Ευρώπη
-
20:30 Οι προβλέψεις για την πορεία των επιτοκίων - Τι δείχνει το euribor
-
20:29 Κ. Μητσοτάκης: Το Final 4 επιστρέφει στην Ελλάδα - Δικαίωση των προσπαθειών της κυβέρνησής μας
-
20:24 Ματαρέλα για ένταση ΝΑΤΟ-Ρωσίας: "Κίνδυνος να εισέλθουμε σε σύρραξη ασύλληπτων διαστάσεων"
-
Βουλγαρία στο ευρώ και στη Σένγκεν: Τι σημαίνει για τις ελληνικές επιχειρήσεις
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης
-
Το EBITDA-καμουφλάζ και η πιο καυτή είσοδος στον FTSE-100
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης
-
Νέοι διοικητές ΑΣΔΕΝ και ΑΣΔΥΣ με σημερινή απόφαση του ΚΥΣΕΑ
-
Πιο γρήγορα η έκδοση συντάξεων στο δημόσιο - Πώς θα αναζητείται ο χρόνος ασφάλισης
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy
-
Η Πολωνία κατέρριψε ρωσικά drones στον εναέριο χώρο της - "Πιο κοντά από ποτέ σε ανοιχτή σύγκρουση μετά το 1945" - Μόσχα: Δεν σχεδιάζαμε επίθεση (182)
-
Ο πάντα προκλητικός Άδωνις Γεωργιάδης (42)
-
Παρίσι, όπως Αθήνα; (40)
-
Φον ντερ Λάιεν: Επικίνδυνη και πρωτοφανής παραβίαση του πολωνικού και ευρωπαϊκού εναερίου χώρου από τη Ρωσία (25)
-
Καθαρίστρια περίμενε 19 χρόνια οριστική δικαστική απόφαση - Καταδικαστικό σκεπτικό κόλαφος από το ΕΔΔΑ (22)
-
ΗΠΑ: Πιέσεις σε ΕΕ για συντονισμένη επιβολή δασμών έως και 100% σε Κίνα και Ινδία για τις αγορές ρωσικού πετρελαίου (17)
-
Τειρεσίας ΑΕ: Στα "κόκκινα" ο "φρουρός" της πιστοληπτικής τάξης (13)
-
Eπίσημη προσφορά για το αέριο της Κρήτης από την κοινοπραξία της αμερικανικής Chevron με την Helleniq Energy (11)
-
Η Αίγυπτος αμφισβητεί έμπρακτα το τουρκολιβυκό μνημόνιο με έρευνες σε θαλάσσιες περιοχές (10)
-
Αναβλήθηκε για τις 12/9 η δίκη του επικεφαλής της καρδιοχειρουργικής του Ιπποκράτειου που ζήτησε "φακελάκι" (6)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
