Πέμπτη, 09-Οκτ-2025 13:51
PepsiCo: Κέρδη και τζίρος πάνω από τις προβλέψεις στο γ' τρίμηνο

Με μεγέθη που ξεπέρασαν έστω και ελαφρώς τις εκτιμήσεις των αναλυτών ολοκλήρωσε το τρίτο τρίμηνο η PepsiCo, καθώς η ανάπτυξή της στις διεθνείς αγορές αντιστάθμισε ακόμα μία περίοδο υποχώρησης των όγκων της στη Βόρεια Αμερική.
Ειδικότερα, ο κολοσσός των αναψυκτικών και σνακς ανακοίνωσε κερδοφορία 2,29 δολαρίων ανά μετοχή στο τελευταίο τρίμηνο, έναντι της μέσης πρόβλεψης της αγοράς για 2,26 δολ/μτχ.
Παρομοίως, ο τζίρος της PepsiCo ανήλθε σε 23,94 δισ. δολάρια ξεπερνώντας τα 23,83 δισ. που προέβλεπαν οι αναλυτές.
Σε αυτό το κλίμα, ο τίτλος της εταιρείας διαπραγματεύεται με άνοδο 1% στις προσυνεδριακές συναλλαγές της Wall Street.
Οι καθαρές πωλήσεις της PepsiCo αυξήθηκαν κατά 2,6% σε σύγκριση με την ίδια περίοδο ένα χρόνο νωρίτερα, ενώ εξαιρουμένων εξαγορών, εκποιήσεων και συναλλαγματικών επιπτώσεων, τα οργανικά έσοδα της κατέγραψαν αύξηση κατά 1,3% στο τρίμηνο.
Ωστόσο, ο πολυεθνικός κολοσσός εξακολουθεί να βλέπει κάμψη της ζήτησης για τα προϊόντα του. Ο παγκόσμιος όγκος των πωλήσεων της Pepsi, τόσο σε τρόφιμα όσο και σε αναψυκτικά, μειώθηκε κατά 1% στο τρίμηνο.
Η Pepsi αντιμετωπίζει δυσκολίες στην εγχώρια αγορά της (ΗΠΑ) τα τελευταία τρίμηνα, γεγονός που την έχει οδηγήσει να κάνει επενδύσεις ξανά στα επιμέρους brands της και να εξετάσει μέτρα μείωσης του κόστους.
Η Pepsi Foods North America, η οποία περιλαμβάνει μάρκες όπως τα Doritos, Quaker Oats και Pearl Milling, ανέφερε ότι ο όγκος των πωλήσεων της μειώθηκε κατά 4% στο τρίτο τρίμηνο.
Παρομοίως, η μονάδα αναψυκτικών της Pepsi στη Βόρεια Αμερική είδε τον όγκο της να συρρικνώνεται κατά 3%, αν και ο CEO Ραμόν Λαγκουάρτα έκανε λόγο για "βελτιωμένη δυναμική" στον εν λόγω κλάδο.
Η εταιρεία επανέλαβε επίσης το guidance που έχει δώσει για το σύνολο του έτους, με βασικά κέρδη ανά μετοχή περίπου αμετάβλητα από πέρυσι και οργανικά έσοδα αυξημένα κατά χαμηλό μονοψήφιο ποσοστό.