Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 27-Μαϊ-2025 10:00

    Μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών: Το ρομπότ Mornine παρουσιάζει οχήματα της Chery στη Μαλαισία

    Μια νέα εποχή στην εξυπηρέτηση πελατών: Το ρομπότ Mornine παρουσιάζει οχήματα της Chery στη Μαλαισία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Με ύψος 1,67 μέτρα και βάρος 65 κιλά ένα ανθρωποειδές ρομπότ με το όνομα Mornine παρουσιάζει με επαγγελματικό τρόπο και συστήνει τα τελευταία μοντέλα οχημάτων στους πελάτες της αυτοκινητοβιομηχανίας Chery σε ένα κατάστημα αυτοκινήτων 4S στη Μαλαισία.

    Το ρομπότ είναι εφοδιασμένο με εξελιγμένα συστήματα, όπως η πανοραμική κάμερα 3D lidar, αλλά κι ένα γλωσσικό μοντέλο ευρείας κλίμακας. Έτσι το Mornine μπορεί να προγραμματίσει αυτόματα τις διαδρομές που θα χρησιμοποιήσει για να βαδίσει, ενώ παράλληλα ανταποκρίνεται κατάλληλα στα αιτήματα των πελατών του καταστήματος.

    Στα τέλη Απριλίου, η πρώτη παρτίδα 220 τέτοιων ανθρωποειδών ρομπότ που αναπτύχθηκαν από τη Moga Technology Co., Ltd, μία θυγατρική της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας Chery, διανεμήθηκαν επίσημα σε πελάτες παγκοσμίως.

    Ο Τσανγκ Γκουιμπίν, πρόεδρος της Moga Technology, ανακοίνωσε ότι τα ρομπότ θα παρέχουν αρχικά υποστήριξη εξυπηρέτησης πελατών στα καταστήματα αυτοκινήτων 4S, αμέσως μετά σε πολυκαταστήματα, όπως τα σούπερ μάρκετ, πριν τελικά εισέλθουν στα νοικοκυριά για την κάλυψη των αναγκών τους.

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:05 24/09

    iPhone 17: Όλα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για τη νέα σειρά της Apple

    Η αναμονή έφτασε στο τέλος της!

    16:19 15/09

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τη βιωσιμότητα και την αξία των κτιρίων

    Σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται, η επίτευξη στόχων βιωσιμότητας χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.