Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Μαρ-2025 11:27

    WORLD PASS powered by Telekom: Μια μοναδική τεχνολογική εμπειρία για 2 ελληνικές start ups

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Δύο ελληνικές start ups είχαν τη ευκαιρία να ζήσουν μια ξεχωριστή τεχνολογική εμπειρία χάρη στην  COSMOTE και το WORLD PASS powered by Telekom.

    Οι εκπρόσωποι των δύο νεοφυών επιχειρήσεων ταξίδεψαν στην Κρακοβία, όπου επισκέφτηκαν ένα από τα κορυφαία Τech Incubator Centers παγκοσμίως, το Ηubraum της Τelekom.  

    Ο σκοπός του ταξιδιού ήταν να αποκτήσουν  γνώσεις που θα αποτελέσουν τον οδηγό για τα επόμενα επιχειρηματικά τους βήματα: παρακολούθησαν διαλέξεις για την καινοτομία, την επιχειρηματικότητα και τη χρηματοδότηση, εμβαθύνανε σε καινοτόμες τεχνολογίες και έλαβαν εξειδικευμένη know-how για το πώς αναπτύσσεται μία startup.  

    BI7A2084

    Τα Tech Incubator Centers και το Hubraum της Telekom

    Τα Tech Incubator Centers είναι κέντρα υποστήριξης νεοφυών επιχειρήσεων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της τεχνολογίας και της καινοτομίας. Ο ρόλος τους είναι να παρέχουν στους νέους επιχειρηματίες και τις startups τα απαραίτητα εργαλεία, τις γνώσεις και τους πόρους για να αναπτύξουν τις ιδέες τους και να τις μετατρέψουν σε βιώσιμες επιχειρήσεις. Συνήθως προσφέρουν υποδομές, όπως γραφεία, εξοπλισμό και τεχνολογική υποστήριξη, ενώ παράλληλα οργανώνουν εκπαιδευτικά προγράμματα, σεμινάρια και workshops που αφορούν την επιχειρηματικότητα, το μάρκετινγκ, τη χρηματοδότηση και τη διαχείριση επιχειρήσεων.  

    Επιπλέον, τα Tech Incubator Centers λειτουργούν ως γέφυρα μεταξύ των startups και των επενδυτών, βοηθώντας τις νέες επιχειρήσεις να έρθουν σε επαφή με πιθανούς χρηματοδότες και να εξασφαλίσουν κεφάλαια για την ανάπτυξή τους. Μέσω αυτής της στήριξης, οι επιχειρηματίες έχουν τη δυνατότητα να μειώσουν το ρίσκο της αποτυχίας και να αυξήσουν τις πιθανότητες επιτυχίας τους στην ανταγωνιστική αγορά της τεχνολογίας. 

    BI7A1909

    Το Hubraum είναι το Tech Incubator Center της Telekom στην Κρακοβία και το Βερολίνο, που στοχεύει στην υποστήριξη καινοτόμων startups. Ως ένα από τα κορυφαία τους είδους του παγκοσμίως, ιδρύθηκε το 2012 με σκοπό να βοηθάει startups να αναπτυχθούν μέσω χρηματοδότησης, mentoring και πρόσβασης στο δίκτυο της Telekom. Το campus της Κρακοβία, το οποίο επισκέφθηκαν οι 2 νικητές του WORLD PASS powered by Telekom, είναι εξοπλισμένο με χώρους VR & AR, υποδομές edge computing, 3D printers, laser cutters και άλλες προηγμένες τεχνολογίες.   

    BI7A0964

    Τι έγινε κατά τη διάρκεια του ταξιδιού

    Κατά τη διάρκεια της παρουσίας τους στο Hubraum, οι εκπρόσωποι των δύο startup παρακολούθησαν παρουσιάσεις και ομιλίες από έμπειρα στελέχη της αγοράς και ήρθαν σε επαφή με καινοτόμες τεχνολογίες και πρακτικές.  

    Η πρώτη παρουσίαση είχε θέμα την εύρεση πελατών και την ανάπτυξη νέων προϊόντων. Δόθηκε έμφαση στη σημασία της μελέτης της συμπεριφοράς των πελατών και το πώς οι επιχειρήσεις χρησιμοποιούν δοκιμές χρηστικότητας (usability testing) για να βελτιώσουν τα προϊόντα τους, ενώ παρουσιάστηκαν case studies, καθώς και τεχνικές UX research και A/B testing, που βοηθούν τις εταιρείες να καταλάβουν τι λειτουργεί και τι όχι.  

    Στη συνέχεια, σειρά είχε ένα deep dive στην τεχνολογία με τίτλο "Opportunities that Telekom can bring: AI, 5G APIs, IoT tech capabilities". Εκεί, παρουσιάστηκε το πώς η Telekom αξιοποιεί προηγμένες τεχνολογίες, όπως η Τεχνητή Νοημοσύνη (AI), τα 5G APIs και τις δυνατότητες του IoT (Internet of Things) και πώς αναπτύσσοντάς τες τις εισάγει εμπορικά στην αγορά. Επίσης, οι startups έμαθαν για το πώς μπορούν να αξιοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες, είτε μέσω συνεργασιών με την Τelekom, είτε χρησιμοποιώντας τα εργαλεία που προσφέρει το Hubraum. 

    BI7A0814

    Στο επίκεντρο της επόμενης μέρας βρέθηκε ένα από τα σημαντικότερα στάδια για την πορεία και την ανάπτυξη μίας startup, η προσέλκυση κεφαλαίων από επενδυτές. Στην παρουσίαση με θέμα "A general guide on raising venture capital financing", οι εισηγητές εστίασαν στον τρόπο που λειτουργούν οι επενδυτές για να πάρουν την απόφαση να χρηματοδοτήσουν επιχειρήσεις, αλλά και τα λάθη που κάνουν οι startups με αποτέλεσμα να απομακρύνονται τα επενδυτικά κεφάλαια. Σε αυτό το πλαίσιο, πραγματοποιήθηκε και ένα panel discussion, με βασικό θέμα τις λανθασμένες αποφάσεις που παίρνουν γενικότερα οι founders και στερούν από τις επιχειρήσεις τους την επιτυχία.  

    Έπειτα, ακολούθησε το pitching, όπου οι 2 νικήτριες startups του WORLD PASS powered by Telekom, η Founderhood και η Run4More είχαν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις επιχειρηματικές τους ιδέες και να λάβουν πολύτιμο feedback από τους παρευρισκόμενους. Η παρουσία στο Hubraum ολοκληρώθηκε με ένα networking event, όπου οι συμμετέχοντες αντάλλαξαν απόψεις, μίλησαν περισσότερο για τις ιδέες τους και έκαναν πολύτιμες γνωριμίες.  

    Οι εκπρόσωποι όμως των δύο νεοφυών επιχειρήσεων δεν είχαν όμως μόνο την ευκαιρία να μάθουν και να κάνουν χρήσιμες γνωριμίες. Δεν έλλειψε η γνωριμία με την ιστορική πόλη της Πολωνίας: ξενάγηση στο γραφικό κέντρο της πόλης και σε σημαντικά αξιοθέατα, όπως το Κάστρο Wawel και το Αλατωρυχείο Wieliczka. Φυσικά δεν γινόταν να μην δοκιμάσουν και την παραδοσιακή πολωνική κουζίνα. 

    Telekom: Ένας παγκόσμιος όμιλος τηλεπικοινωνιών.

    BI7A0735

    Ως ένας από τους κορυφαίους ομίλους τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και με πολύ ισχυρή παρουσία στην Αμερική, η Telekom βρίσκει συνεχώς τρόπους να αξιοποιεί τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη. Πρόσφατα, μάλιστα, είχε ιδιαίτερα δυναμική παρουσία στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης. Με κεντρικό μήνυμα "Διαμορφώνοντας την τεχνολογία για όλους" ("Shaping Technology for All"), η Telekom παρουσίασε καινοτομίες στη συνδεσιμότητα και τις ψηφιακές εφαρμογές, ενώ ανέδειξε τις τεχνολογίες AI τόσο για τους πελάτες της, όσο και για τα τηλεπικοινωνιακά της δίκτυα. 

    Η Telekom έχει περίπου 200.000 εργαζόμενους σε όλον τον κόσμο και παρουσία σε περισσότερες από 50 χώρες. Το brand "Telekom", αποτελεί το πολυτιμότερο brand τηλεπικοινωνιών παγκοσμίως και το κορυφαίο brand στην Ευρώπη, σύμφωνα με τη μελέτη "Brand Finance Global 500”, που δημοσιεύτηκε από το βρετανικό ινστιτούτο έρευνας αγοράς Brand Finance. Η "Telekom" βρίσκεται στην ενδέκατη θέση ανάμεσα στα πολυτιμότερα brands στον κόσμο, αποτελώντας τη μοναδική ευρωπαϊκή εταιρεία στο top 20 της παγκόσμιας κατάταξης. 
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    13:05 24/09

    iPhone 17: Όλα όσα ξέρουμε μέχρι τώρα για τη νέα σειρά της Apple

    Η αναμονή έφτασε στο τέλος της!

    16:19 15/09

    Πώς η Τεχνητή Νοημοσύνη μπορεί να βελτιώσει τη βιωσιμότητα και την αξία των κτιρίων

    Σε έναν κόσμο που μετασχηματίζεται, η επίτευξη στόχων βιωσιμότητας χωρίς συμβιβασμούς στην αποδοτικότητα αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα.