Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 30-Αυγ-2024 12:45

    UBITECH: Κάνοντας το ανέφικτο... ΕΦΙΚΤΟ!

    UBITECH: Κάνοντας το ανέφικτο... ΕΦΙΚΤΟ!
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) αποτελεί μία από τις πλέον καινοτόμες τεχνολογίες της εποχής μας, με τεράστιες προοπτικές για τον δημόσιο και τον ιδιωτικό τομέα στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως. Στον δημόσιο τομέα, μπορεί να αυτοματοποιήσει γραφειοκρατικές διαδικασίες, να ενισχύσει την ασφάλεια και να προαγάγει τη διαφάνεια. Στον ιδιωτικό, προσφέρει εργαλεία για βελτιστοποίηση της παραγωγής, ανάλυση μεγάλων δεδομένων και εξατομικευμένες υπηρεσίες προς τους τελικούς καταναλωτές. Η Ελλάδα, αν και βρίσκεται στα αρχικά στάδια του ψηφιακού της μετασχηματισμού, δείχνει αυξανόμενο ενδιαφέρον για επενδύσεις στην ΤΝ, καθιστώντας την τεχνολογία αυτή κλειδί για τη μελλοντική της ανάπτυξη και ανταγωνιστικότητα.

    Ο τομέας της πληροφορικής ζει μια κοσμογονία. Είναι σίγουρο πως τα επόμενα χρόνια θα δημιουργηθούν νέες ειδικότητες που θα αφορούν τις δραστηριότητες γύρω από την ΤΝ. Η UBITECH, δημιουργώντας τεχνολογία, βρίσκεται στη θέση του οδηγού αυτών των εξελίξεων. Ορμώμενη από τον χώρο της Έρευνας & Ανάπτυξης, έρχεται σε άμεση επαφή με τις τεχνολογίες αιχμής, με αποτέλεσμα την υψηλή τεχνογνωσία. Η τεχνογνωσία αυτή αποτελεί την κινητήριο δύναμη για την παραγωγή ολοκληρωμένων λύσεων λογισμικού βασισμένου στις πιο σύγχρονες τεχνολογίες.

    Η επιρροή στον ιδιωτικο τομέα μιας οικονομίας

    Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί να διαδραματίσει καθοριστικό ρόλο στον ψηφιακό μετασχηματισμό των ιδιωτικών εταιρειών, προσφέροντας πολυάριθμα πλεονεκτήματα και ευκαιρίες. με την εφαρμογή της, οι επιχειρήσεις μπορούν να βελτιώσουν την αποδοτικότητα των διαδικασιών τους, να ενισχύσουν την παραγωγικότητα και να παράσχουν πιο προσωποποιημένες υπηρεσίες στους πελάτες τους. Η ΤΝ μπορεί να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες εργασίες, όπως η διαχείριση αποθεμάτων, η ανάλυση δεδομένων και η εξυπηρέτηση πελατών. μέσω της μηχανικής μάθησης και της επεξεργασίας φυσικής γλώσσας, οι εταιρείες μπορούν να αναπτύξουν συστήματα που μαθαίνουν και βελτιώνονται συνεχώς, παρέχοντας ακριβέστερες προβλέψεις και βελτιωμένες αποφάσεις. Η ΤΝ δύναται να βοηθήσει τις επιχειρήσεις να κατανοήσουν καλύτερα τους πελάτες τους μέσω της ανάλυσης μεγάλων δεδομένων (big data). Επίσης, αποτελεί πλέον έναν σύμμαχο για την ενίσχυση της ασφάλειας και της διαχείρισης κινδύνων. μέσω των αλγορίθμων ανίχνευσης απειλών, οι επιχειρήσεις μπορούν να εντοπίζουν και να αποτρέπουν απειλές σε πραγματικό χρόνο, προστατεύοντας τα δεδομένα τους και διασφαλίζοντας την επιχειρησιακή τους συνέχεια. Τέλος, δεν πρέπει να παραγνωρίσουμε ότι η χρήση της ΤΝ προάγει την καινοτομία, επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να αναπτύσσουν νέα προϊόντα και υπηρεσίες με βάση τις αναδυόμενες τεχνολογίες και τις ανάγκες της αγοράς.

    Τι μπορεί να κάνει για το Δημόσιο

    Η τεχνητή νοημοσύνη (ΤΝ) μπορεί να συμβάλει ουσιαστικά στον ψηφιακό μετασχηματισμό των δημόσιων οργανισμών, προσφέροντας πολυάριθμα οφέλη και ευκαιρίες για βελτιστοποίηση των υπηρεσιών και διαδικασιών τους. Οι δημόσιοι οργανισμοί μπορούν να εκμεταλλευτούν την ΤΝ για να βελτιώσουν την αποδοτικότητα, τη διαφάνεια και την εξυπηρέτηση των πολιτών. Η ΤΝ μπορεί να αυτοματοποιήσει επαναλαμβανόμενες και χρονοβόρες διαδικασίες, όπως η επεξεργασία αιτήσεων, η διαχείριση εγγράφων και η παροχή πληροφοριών. Μέσω των έξυπνων αλγορίθμων και της μηχανικής μάθησης, οι δημόσιοι οργανισμοί μπορούν να δημιουργήσουν πληροφοριακά συστήματα που ενημερώνονται και βελτιώνονται διαρκώς, μειώνοντας τον χρόνο και τα λάθη στην επεξεργασία δεδομένων. Η ΤΝ μπορεί να ενισχύσει την ικανότητα των δημόσιων οργανισμών να αναλύουν μεγάλα δεδομένα (big data). Η τεχνητή νοημοσύνη μπορεί, επιπροσθέτως, να βελτιώσει την εξυπηρέτηση των πολιτών μέσω της παροχής εξατομικευμένων υπηρεσιών. Με την εφαρμογή chatbots και ψηφιακών βοηθών, οι δημόσιοι οργανισμοί μπορούν να προσφέρουν άμεσες και ακριβείς απαντήσεις στις ερωτήσεις των πολιτών, βελτιώνοντας την εμπειρία τους και μειώνοντας τον φόρτο εργασίας των υπαλλήλων. με τη δημιουργία των κατάλληλων υποδομών και εφαρμογών, η ΤΝ μπορεί να ενισχύσει τη διαφάνεια και την ασφάλεια στον δημόσιο τομέα.

    Πού βρίσκεται η τεχνητή νοημοσύνη γύρω μας έως σήμερα στην Ελλάδα;

    Στα μέσα Δεκεμβρίου του 2023 η Ελλάδα έγινε μία από τις πρώτες –αν όχι η πρώτη– χώρες στην Ευρώπη που έθεσαν σε λειτουργία ψηφιακό βοηθό τεχνητής νοημοσύνης για το σύνολο των ηλεκτρονικών υπηρεσιών του Δημοσίου, δημιουργώντας ένα ισχυρό ανάχωμα στη γραφειοκρατία. Ήταν μία από τις πρώτες χώρες που έδωσαν ανεμπόδιστη και άμεση πρόσβαση σε εθνικό επίπεδο σε έναν από τους πολυτιμότερους υπολογιστικούς πόρους του πλανήτη. Από τον Δεκέμβριο του 2023 δεν έχει περάσει ούτε μία ώρα, στη διάρκεια μιας τυπικής ημέρας, που να μην έχει υποβληθεί ερώτημα στο AI chatbot, το mAIgov, το οποίο έχει απαντήσει έως σήμερα περισσότερες από 1.000.000 ερωτήσεις πολιτών. Σήμερα είναι πλέον διαθέσιμο το mAigov ActionBot, η βελτιωμένη έκδοση του mAigov InfoBot, μέσω της εφαρμογής gov.gr app, παρέχοντας τη δυνατότητα έκδοσης πιστοποιητικών από το ΑΙ chatbot για λογαριασμό των πολιτών. Απαραίτητο συστατικό μιας τέτοιας λύσης αποτελεί η διαλειτουργικότητα με τρίτα συστήματα, προκειμένου να καταστεί δυνατή η έκδοση των πιστοποιητικών και η αποστολή τους στη θυρίδα του πολίτη.

    Αμέσως μετά το gov.gr ήρθε η σειρά του Ελληνικού Κτηματολογίου. Ένας οργανισμός που παρέχει υπηρεσίες στο μεγαλύτερο τμήμα της κοινωνίας, εφόσον διαχειρίζεται τα δεδομένα της ακίνητης περιουσίας μας. Βασικό ζητούμενο ήταν η διευκόλυνση των πολιτών και των επαγγελματιών προκειμένου να προσπελάσουν τις παρεχόμενες υπηρεσίες. Η πρόκληση στη συγκεκριμένη περίπτωση ήταν η προσπέλαση του συνόλου της γνώσης με την εισαγωγή της έννοιας της περσόνας. Έτσι, ο συγκεκριμένος ψηφιακός βοηθός δίνει τη δυνατότητα να προσπελαστεί η βάση γνώσης με τον ρόλο του πολίτη, του μηχανικού, του δικηγόρου, του συμβολαιογράφου και του δικαστικού επιμελητή.

    Εδώ και μερικές εβδομάδες ο ψηφιακός βοηθός mAigov απέκτησε "αδελφό". Πρόκειται για την εφαρμογή κινητών συσκευών mAiGreece, που φιλοδοξεί να γίνει ο ταξιδιωτικός συνοδοιπόρος των ξένων και Ελλήνων επισκεπτών της χώρας μας. Οι ταξιδιώτες, μέσω του συγκεκριμένου app, έχουν τη δυνατότητα να αντλήσουν πληροφορίες για αξιοθέατα, μουσεία, αρχαιολογικούς χώρους, παραλίες με γαλάζια σημαία, νοσοκομεία και κέντρα υγείας, αστυνομικά τμήματα, πρεσβείες και προξενεία ξένων χωρών. Επιπλέον, η λειτουργία έκτακτης ανάγκης εξασφαλίζεται μέσω ειδικού πλήκτρου 112, που στέλνει ειδοποίηση στο κέντρο επιχειρήσεων του υπουργείου Κλιματικής Κρίσης και Πολιτικής Προστασίας. Κάπως έτσι, η Ελλάδα οδηγεί την κούρσα της Τεχνητής Νοημοσύνης σε ευρωπαϊκό αλλά και παγκόσμιο επίπεδο!

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:07 11/08

    Telekom: Συμμετοχή στο διαστημικό πρόγραμμα IRIS2 της ΕΕ - Τι προσφέρει το εργο

    Το IRIS2 θα αποτελείται από ένα σύστημα 290 δορυφόρων, οι οποίοι θα λειτουργούν τόσο σε μεσαία, όσο και σε χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη.

    21:05 08/08

    Η Ελλάδα στην κορυφή των ευρωπαϊκών κβαντικών υποδομών με δύο σημαντικές διακρίσεις

    Η Ελλάδα διακρίνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των κβαντικών επικοινωνιών, με δύο επιτυχημένες ευρωπαϊκές προτάσεις που βαθμολογήθηκαν υψηλά και αποδεικνύουν τη στρατηγική της θέση στην...