Παρασκευή, 08-Μαρ-2024 11:30
"React Docuseries" από την Κωτσόβολος: Η νέα digital σειρά που μας καλεί να κάνουμε "REACT" για έναν Kαλύτερο Kόσμο

Καθημερινά αντιμετωπίζουμε προκλήσεις. Σε μικρότερο ή μεγαλύτερο βαθμό, όλοι μας προβληματιζόμαστε με την επικαιρότητα και αναρωτιόμαστε για το πόσο καιρό έχουμε να ακούσουμε πραγματικά καλές ειδήσεις. Κάπου ανάμεσα στους έντονους ρυθμούς ζωής και την υπερπληροφόρηση, αποδεχόμαστε την υπάρχουσα κατάσταση θεωρώντας ότι τα πράγματα είναι δύσκολο να αλλάξουν. Ή τουλάχιστον ότι είναι δύσκολο να αλλάξουν από εμάς. Κι εδώ είναι που κάνουμε λάθος. Γιατί αν θέλουμε, μπορούμε να φέρουμε την αλλαγή που επιζητούμε. Το μόνο που χρειάζεται είναι κοιτάξουμε γύρω μας και να βγούμε από το comfort zone μας με μικρές-μεγάλες πράξεις που κάνουν τη διαφορά. Και αν σε αυτό χρειαζόμαστε μία ώθηση, η Κωτσόβολος μας τη δίνει, καθώς μέσα από τις πρωτοβουλίες της στο πλαίσιο της εταιρικής ευθύνης αποδεικνύει ότι η αλλαγή είναι ήδη εδώ. Πώς; Κάνοντας "REACT" .
Το "REACT" , το ESG πρόγραμμα της εταιρείας, αντικατοπτρίζει την πεποίθησή της, ότι κάτι φαινομενικά απλό, όπως το πέταγμα μίας πεταλούδας, μπορεί να "ταρακουνήσει τα νερά" και να ασκήσει μεγαλύτερη επιρροή απ’ όση μπορεί κανείς να φανταστεί. Για το λόγο αυτό, λοιπόν, υλοποιεί συνεχώς δράσεις γύρω από την Κοινωνία, το Περιβάλλον και τον Άνθρωπο, και μας καλεί να αντιδράσουμε σε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας. Με συμμάχους την ενημέρωση και την εκπαίδευση, η εταιρεία έρχεται για να μας συμπαρασύρει σε ένα κύμα αλλαγών για έναν Καλύτερο Κόσμο για Όλους.
Σε αυτό το πλαίσιο, παρουσιάζει τη νέα digital σειρά της "React Docuseries" στο YouTube κανάλι της θέτοντας το κρίσιμο ερώτημα: "Εγώ τι μπορώ να κάνω;". Η απάντηση εξαιρετικά απλή. "Κάθε μία πράξη που μπορεί να μοιάζει μικρή, μπορεί τελικά να αναδειχθεί σε μία αντίδραση με μεγάλη επιρροή σε έναν άνθρωπο, μία ομάδα, μία χώρα. Σε ολόκληρο τον κόσμο".
Με παρουσιαστή τον Γιώργο Λέντζα, κάθε μήνα, το "React Docuseries" αναλύει ένα συγκεκριμένο θέμα από όλες τις πλευρές του και μας παρουσιάζει την πραγματική εικόνα που επικρατεί. Μέσα από data, videos, trends, quotes, puns, συνεντεύξεις με πρόσωπα-κλειδιά και όχι μόνο μας προτρέπει να σκεφτούμε πιο βαθιά και να έρθουμε αντιμέτωποι με τα προβλήματα της κοινωνίας μας. Σε έναν κόσμο που φωνάζει για βοήθεια, εμείς τι μπορούμε να κάνουμε; Πώς μπορούμε να αντιδράσουμε σε όλα όσα συμβαίνουν γύρω μας;
Η πρεμιέρα της σειράς έγινε στις 4 Μαρτίου με το πρώτο επεισόδιο με θέμα την "Προσβασιμότητα". Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσεγγίζει σε αυτό το επεισόδιο το ζήτημα της αναπηρίας και μιλάει για το τι σημαίνει προσβασιμότητα στην πόλη μέσα από τα μάτια της Γεωργίας Καλτσή, που κινείται με αμαξίδιο και κάνει "REACT" για τον άνθρωπο, με στόχο μία Καλύτερη Ζωή.
Τι δυσκολεύει την Γεωργία στην καθημερινότητά της; Τί θέλει από τον κόσμο γύρω της; Τί βήματα έχουμε κάνει για την προσβασιμότητα ως κοινωνία και ποια συμβουλή θα έδινε στον κόσμο για να τον κινητοποιήσει να κάνει "REACT" στην καθημερινότητά του;
Σε όλα αυτά τα ερωτήματα απαντά η ίδια κατά τη συνέντευξή της στον Γιώργο Λέντζα δίνοντάς μας τροφή για προβληματισμό με την ειλικρίνεια και τον αυθορμητισμό της.
Παρακολουθώντας το επεισόδιο συνειδητοποιείς ότι ανήκεις στη μεγάλη πλειοψηφία του πληθυσμού που αγνοεί σε πολύ μεγάλο βαθμό το ζήτημα της αναπηρίας. Γιατί δυστυχώς ελάχιστοι από εμάς γνωρίζουν ότι 3 στους 10 ανθρώπους με αναπηρία αντιμετωπίζουν μεγάλο πρόβλημα προσβασιμότητας, στα ίδια σημεία που πλήθος κόσμου περνά καθημερινά χωρίς προβλήματα. Όπως επίσης, δε γνωρίζεις ότι το 24,3% του πληθυσμού της Ελλάδας, από 16 ετών και άνω, αντιμετωπίζει κάποια μορφή αναπηρίας, ποσοστό που μεταφράζεται στο 1/4 του πληθυσμού.
Η ανάγκη για "REACT" αποτελεί προτεραιότητα στην εταιρεία Κωτσόβολος. Αυτό το αποδεικνύει μέσω του "Τεχνολογία χωρίς Εμπόδια", του ειδικά σχεδιασμένου προγράμματος που ξεκίνησε για να εξασφαλίσει ότι η τεχνολογία θα είναι προσβάσιμη σε όλους τους ανθρώπους. Με καινοτόμες πρωτοβουλίες που κάνουν τη διαφορά, η Κωτσόβολος "αντιδρά" για έναν καλύτερο κόσμο για όλους χωρίς εμπόδια και διακρίσεις. 14 καταστήματα του δικτύου της έχουν αναβαθμιστεί ώστε να είναι φιλικά σε άτομα με κινητική δυσκολία σε συνεργασία με την ΕΛΕΠΑΠ και άλλα 11 σε συνεργασία με την ομάδα TheHappyAct, έχουν χαρτογραφηθεί και διαθέτοντας αισθητηριακές πληροφορίες γι’ αυτά μέσα από το site της, όπως τους αισθητηριακούς χάρτες, η εταιρεία έχει δημιουργήσει τις προϋποθέσεις για μία ασφαλή περιήγηση στα άτομα που ανήκουν στο φάσμα. Μία ακόμα πολύ σημαντική πρωτοβουλία είναι ότι η Κωτσόβολος μέσω του website της, με κλήση video, εξυπηρετεί στη Νοηματική με τη υποστήριξη πιστοποιημένων εκπροσώπων της, ενώ στο πλαίσιο της συμπερίληψης η εταιρεία έχει προχωρήσει στην απόδοση ενημερωτικών ασφαλιστικών εντύπων, καθώς και του Πλάνου Δόσεων Κωτσόβολος σε γραφή Braille, η επιμέλεια των οποίων πραγματοποιήθηκε από την Εθνική Ομοσπονδία Τυφλών. Και η δράση της εταιρείας συνεχίζεται αποδεικνύοντας ότι μικρές- μεγάλες πράξεις μπορούν να φέρουν την αλλαγή, να κάνουν τη διαφορά, για έναν Καλύτερο Κόσμο για όλους!
Ας κάνουμε όλοι μας, λοιπόν, "REACT" αντιδρώντας για μία μεγαλύτερη και επιδραστικότερη αλλαγή!
Δείτε εδώ το trailer της σειράς και stay tuned για τα επόμενα επεισόδια που έρχονται!
"REACT". Μαζί για έναν καλύτερο κόσμο!
Το IRIS2 θα αποτελείται από ένα σύστημα 290 δορυφόρων, οι οποίοι θα λειτουργούν τόσο σε μεσαία, όσο και σε χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη.
Η Ελλάδα διακρίνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των κβαντικών επικοινωνιών, με δύο επιτυχημένες ευρωπαϊκές προτάσεις που βαθμολογήθηκαν υψηλά και αποδεικνύουν τη στρατηγική της θέση στην...