Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 31-Οκτ-2023 16:41

    Κ+: Οι ολοκληρωμένες υπηρεσίες του Κωτσόβολου υπόσχονται να κάνουν ευκολότερη τη ζωή των καταναλωτών

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η αγορά μιας μεγάλης ηλεκτρικής συσκευής για το σπίτι μας είναι μια απόφαση που απαιτεί σοβαρότητα και προσοχή. Είτε πρόκειται για την αντικατάσταση ενός ψυγείου ή ενός πλυντηρίου, είτε για την απόκτηση οποιασδήποτε άλλης ηλεκτρικής συσκευής, η επιλογή αυτή θεωρείται καίριας σημασίας, καθώς επηρεάζει την καθημερινότητά μας και τον προϋπολογισμό του σπιτιού μας. 

    Στην πραγματικότητα, η αγορά μιας νέας συσκευής μπορεί να αποδειχθεί πολύπλοκη και απαιτητική, διότι πρέπει να ληφθούν υπόψη πολλοί παράγοντες. Από τα χαρακτηριστικά και τις λειτουργίες της συσκευής έως τον τρόπο πληρωμής και τη διαδικασία παράδοσης, η αγορά μιας νέας συσκευής περιλαμβάνει πολλά στάδια και πολλές αποφάσεις που πρέπει να ληφθούν. Επιπλέον, πρέπει να εξασφαλίσουμε ότι αυτή η διαδικασία θα ολοκληρωθεί χωρίς προβλήματα και στιγμές... άγχους. 

    Όταν πρόσφατα χρειάστηκε να αντικαταστήσουμε το ψυγείο μας, αντιληφθήκαμε πόσο πολύπλοκη μπορεί να είναι πράγματι αυτή η διαδικασία. Αρχικά, φαινόταν ότι απλά θα πηγαίναμε να αντικαταστήσουμε την παλιά μας συσκευή με μια καινούργια. Στην πορεία συνειδητοποιήσαμε ότι υπήρχαν πολλά άλλα πράγματα που έπρεπε να σκεφτούμε. Ποιο μοντέλο θα ήταν το κατάλληλο για τις ανάγκες μας; Ποιος είναι ο κατάλληλος τρόπος πληρωμής; Πώς θα διασφαλίσουμε την έγκαιρη και χωρίς προβλήματα παράδοση και εγκατάσταση του νέου ψυγείου στο σπίτι μας; 

    SEO

    Σε αυτό το δύσκολο… σταυροδρόμι, αποφασίσαμε να στραφούμε στον Κωτσόβολο. Η εμπειρία μας με τον Κωτσόβολο και τον ολοκληρωμένο κόσμο των υπηρεσιών του "K+" κατάφερε να ανατρέψει όλες αυτές τις ανησυχίες μας. 

    Αλλά ας τα πάρουμε τα πράγματα από την αρχή. 

    Από τη στιγμή που περάσαμε την πόρτα του καταστήματος του Κωτσόβολου, καταλάβαμε ότι δεν πρόκειται απλά για ένα κατάστημα, αλλά μια… πηγή λύσεων. Η ομάδα του Κωτσόβολου ήταν δίπλα μας από την πρώτη στιγμή, παρουσιάζοντάς μας τα προϊόντα που ανταποκρίνονταν ιδανικά στις ανάγκες μας. Παράλληλα, μας ενημέρωσε άμεσα για τις διάφορες επιλογές πληρωμής, καθιστώντας την αγορά μας ευέλικτη και προσαρμόσιμη στις δικές μας ανάγκες. 

    Αφού επιλέξαμε το ψυγείο που πληρούσε τις απαιτήσεις μας, η ομάδα του Κωτσόβολου ανέλαβε να οργανώσει το ραντεβού για την παράδοση και την εγκατάσταση της συσκευής στο σπίτι μας. Ωστόσο, οι εκπλήξεις δεν σταμάτησαν εκεί. Η ομάδα μάς πρότεινε να ενεργοποιήσουμε την υπηρεσία προστασίας της συσκευής μας, Τotal Support προσφέροντάς μας μια επιπλέον αίσθηση ασφάλειας για την "επένδυσή” μας. 

    Όταν ολοκληρώσαμε την αγορά, ο πωλητής μάς είπε ότι μπορούμε να δώσουμε το παλιό μας ψυγείο για απόσυρση, έτσι ώστε να μπορέσει, είτε να ανακυκλωθεί είτε να επισκευαστεί εκ νέου και να βρει τον δρόμο προς μια οικογένεια που το χρειάζεται, μέσω του προγράμματος "Δεύτερο Σπίτι”. 

    Αποχωρήσαμε από το κατάστημα με μια αίσθηση… ανακούφισης. Μετά από λίγες ημέρες, η ομάδα του Κωτσόβολου έφτασε στο σπίτι μας, με τους εξειδικευμένους τεχνικούς "K+ experts”, οι οποίοι εγκατέστησαν τάχιστα το νέο μας ψυγείο, αφήνοντας το σπίτι μας σε άριστη κατάσταση. 

    Επιπλέον, οι "K+ experts" μάς ενημέρωσαν ότι, σε περίπτωση προβλήματος, μπορούμε να απευθυνθούμε στα άρτια εξοπλισμένα 60 Service Points του Κωτσόβολου σε όλη την Ελλάδα. Διαφορετικά, η ομάδα των K+ experts είναι έτοιμη να έρθει στο σπίτι μας και να παράσχει άμεση τεχνική υποστήριξη για οποιοδήποτε πρόβλημα προκύψει με κάποια από τις συσκευές μας. Οι εξειδικευμένοι τεχνικοί του Κωτσόβολου είναι εκεί για να μας βοηθήσουν, ακόμη και μέσω τηλεφωνικής υποστήριξης, όποτε τους χρειαζόμαστε. 

    seo

    Η… σωστή απάντηση στις ανάγκες των καταναλωτών  

    Και έτσι όπως περιηγούμασταν στα Social Media, με χαρά ανακαλύψαμε ότι ο Κωτσόβολος έχει δημιουργήσει και μια νέα ευφάνταστη καμπάνια για τις υπηρεσίες της που ενσωματώνει τη δημοφιλή κοινωνική τάση "Μόνο λάθος απαντήσεις”. Μέσω αυτής της πρωτότυπης καμπάνιας, ο Κωτσόβολος προτρέπει το κοινό να απελευθερώσει τη δημιουργικότητά του, διεκδικώντας ταυτόχρονα και δώρα. Η καμπάνια δημιουργεί μια σειρά από videos, όπου ο πρωταγωνιστής Μάκης Παπασημακόπουλος ζητάει από το κοινό να βάλει τη δημιουργικότητά του να δουλέψει και να δώσει τις πιο λάθος απαντήσεις. Με αυτόν τον τρόπο, η εταιρεία επιτυγχάνει μια διασκεδαστική και δημιουργική αλληλεπίδραση με το κοινό, μεταδίδοντας, ταυτόχρονα, το μήνυμα ότι η σωστή απάντηση στις ερωτήσεις και σχετικά με τις ανάγκες των καταναλωτών βρίσκεται στις υπηρεσίες της. 

    Έτσι ο ολοκληρωμένος κόσμος υπηρεσιών Κ+ αναδεικνύεται ως ένας πραγματικός "σύντροφος", που προσφέρει στους καταναλωτές εξειδικευμένες λύσεις και υπηρεσίες που καθιστούν τη ζωή τους ευκολότερη. Μέσω του Κ+, ο Κωτσόβολος βρίσκεται δίπλα μας σε κάθε βήμα του ταξιδιού της συσκευής μας, παρέχοντας πέντε πυλώνες υπηρεσιών: 

    Αγορά και Δυνατότητες Πληρωμής

    Παράδοση & Εγκατάσταση

    Επισκευή & Αναβάθμιση

    Προστασία & Μέγιστη Απόδοση

    Ανακύκλωση & Ανταλλαγή

    Μπορείτε να ανακαλύψετε περισσότερα για τις ολοκληρωμένες υπηρεσίες Κ+, στην ιστοσελίδα (https://www.kotsovolos.gr/pages/k-plus). 

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    17:07 11/08

    Telekom: Συμμετοχή στο διαστημικό πρόγραμμα IRIS2 της ΕΕ - Τι προσφέρει το εργο

    Το IRIS2 θα αποτελείται από ένα σύστημα 290 δορυφόρων, οι οποίοι θα λειτουργούν τόσο σε μεσαία, όσο και σε χαμηλή τροχιά γύρω από τη Γη.

    21:05 08/08

    Η Ελλάδα στην κορυφή των ευρωπαϊκών κβαντικών υποδομών με δύο σημαντικές διακρίσεις

    Η Ελλάδα διακρίνεται στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα των κβαντικών επικοινωνιών, με δύο επιτυχημένες ευρωπαϊκές προτάσεις που βαθμολογήθηκαν υψηλά και αποδεικνύουν τη στρατηγική της θέση στην...