Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 28-Ιαν-2025 07:58

    ΑΑΔΕ: Ξεκινά η έκδοση τιμολογίων από το κινητό - Πώς λειτουργεί

    Για ποιους λόγους έρχεται το ηλεκτρονικό τιμολόγιο στο δημόσιο
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Προκόπη Χατζηνικολάου

    Τις νέες εφαρμογές που θα ενσωματωθούν στην πλατφόρμα myAADEapp παρουσιάζει ήμερα ο επικεφαλής της ΑΑΔΕ Γ. Πιτσιλής, οι οποίες θα  παρέχουν σε επιχειρήσεις και επαγγελματίες σε χρόνο εξπρές να διεκπεραιώνουν φορολογικές υποθέσεις και να έχουν πλήρη εικόνα για τους ανοιχτούς λογαριασμούς τους με την εφορία, ενώ ταυτόχρονα θα έχουν πρόσβαση στα έσοδα και έξοδα της επιχείρησης από το κινητό.

    Παράλληλα θα βγει στον αέρα το chatbox με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης που θα δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα και θα δημιουργηθεί ένα νέο τηλεφωνικό κέντρο όπου εξειδικευμένοι υπάλληλοι θα δίνουν απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων. Μέσω της ίδιας εφαρμογής, αλλά από το καλοκαίρι και μετά οι φορολογούμενοι θα μπορούν να εκδίδουν και το ψηφιακό δελτίο αποστολής.  

    Το νέο ψηφιακό σχέδιο δράσης μέσω του οποίου διευρύνονται οι δυνατότητες χρήσης του κινητού για φορολογικές υποχρεώσεις προβλέπει τα εξής:

    1. Νέα εφαρμογή για επαγγελματίες και  επιχειρήσεις μέσω της οποίας θα μπορούν ανά πάσα στιγμή από όπου κι αν βρίσκονται να εκδίδουν τιμολόγιο το οποίο αυτόματα θα ανεβάζουν στα ηλεκτρονικά βιβλία.

    2. Έκδοση ψηφιακού δελτίου αποστολής, μέσω του οποίου ο ελεγκτικός μηχανισμός θα μπορεί σε πραγματικό χρόνο να ελέγχει τη διακίνηση των προϊόντων.

    3. Αποθήκευση εγγράφων και πιστοποιητικών που χρειάζονται οι φορολογούμενοι για τις συναλλαγές.

    4. Παρακολούθηση εσόδων – εξόδων.

    5. Πρόσβαση στον φορολογικό λογαριασμό σε πραγματικό χρόνο για πληροφόρηση σχετικά με τρέχουσες φορολογικές οφειλές και ποσά επιστροφών

    6. Άμεσες ασφαλείς πληρωμές οφειλών, απευθείας από την εφαρμογή, μέσω IRIS ή με κάρτα.

    7. Διαχείριση στοιχείων επικοινωνίας και δήλωση IBAN για επιστροφές φόρου.

    8. Παρακολούθηση και διαχείριση Αιτημάτων και Ραντεβού με τη φορολογική διοίκηση.

    9. Πρόσβαση στα "Μηνύματά μου" για λήψη και διαχείριση εξατομικευμένων μηνυμάτων από την ΑΑΔΕ

    10. Εξειδικευμένες ειδοποιήσεις σε πραγματικό χρόνο για πολίτες, επιτηδευματίες και φοροτεχνικούς, καθώς και εξατομικευμένες φορολογικές ενημερώσεις

    11. ΜyWallet, για προσθήκη και αποθήκευση βασικών εγγράφων, όπως Στοιχεία Μητρώου, Φορολογική Ενημερότητα, Τέλη Κυκλοφορίας και πιστοποιητικά για εύκολη πρόσβαση

    12. Δυνατότητα quick login με χρήση PIN ή και βιομετρικών,

    13. Εντοπισμός υπηρεσιών της ΑΑΔΕ σε χάρτη με δυνατότητα Geolocation και προβολή στοιχείων επικοινωνίας

    14. Ψηφιακό πελατολόγιο, το οποίο θα ξεκινήσει από τον τομέα των υπηρεσιών οχημάτων (συνεργεία, ηλεκτρολογεία αυτοκινήτων, βουλκανιζατέρ, φανοποιεία, επιχειρήσεις πώλησης ανταλλακτικών και αξεσουάρ οχημάτων, χώροι στάθμευσης οχημάτων, πλυντήρια αυτοκινήτων, επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων και επιχειρήσεις πώλησης καινούργιων και μεταχειρισμένων οχημάτων) και εντός του 2025 θα επεκταθεί και σε άλλους κλάδους εντός του 2025.

    15. Δημιουργία ενός σύγχρονου τηλεφωνικού κέντρο που θα δίνει απαντήσεις στα ερωτήματα των φορολογουμένων  αντίστοιχο με αυτό που λειτουργεί στο υπουργείο Εργασίας και τον ΕΦΚΑ.

    16. Chatbot που, με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης, θα μπορεί να δίνει απαντήσεις σε μια σειρά από ζητήματα.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ