Συνεχης ενημερωση
Δύο από τα μεγαλύτερα επιβατηγά πλοία της Μεσογείου πρόκειται να αποκτήσουν οι Μινωικές Γραμμές, αποκαλύπτει με συνέντευξη του στο Capital.gr ο Ιταλός εφοπλιστής Εμμάνουελ Γκριμάλντι, στον οποίο έχει περιέλθει πλέον ο απόλυτος έλεγχος της κρητικής εταιρείας.
Το νέο "αφεντικό" των Μινωικών Γραμμών, στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, μιλά για το "πρωτοφανές" σε μέγεθος δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων σε ολόκληρη τη Μεσόγειο που δημιουργεί η ελληνοϊταλική συμμαχία και τα οφέλη από την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, καθώς και για τις συνέργιες που ξεκίνησαν ήδη να δημιουργούνται από τη σημαντική μείωση των δαπανών στον τομέα της θαλάσσιας ασφάλισης.
Επίσης ο Εμμάνουελ Γκριμάλντι δηλώνει ότι η εταιρεία θα παραμείνει ελληνική, με έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης, ότι η αγορά του Αιγαίου δεν τον ενδιαφέρει, όπως και το ενδεχόμενο εισόδου και σε κάποια άλλη ελληνική εταιρεία.
Για την HSW, την οποία θεωρεί ως την καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία στην Ελλάδα, υπογραμμίζει πως θα διατηρήσει σε αυτήν την παρουσία στο μετοχικό κεφάλαιο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα εξετάσει κάποια ελκυστική πρόταση εξαγοράς των μετοχών.
Συνέντευξη στον Κώστα Νάνο
- Κύριε Γκριμάλντι, τι προβλέπει το "σχέδιο Γκριμάλντι" για τις Μινωικές Γραμμές; Τι είναι εκείνο που επιδιώκει ο όμιλος μέσω της ελληνικής εταιρείας;
Η εξαγορά της Minoan Lines αποτελεί μέρος της στρατηγική μας για την οικοδόμηση μιας πανευρωπαϊκής συμμαχίας ισχυρών εταίρων που δραστηριοποιούνται στις θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων και επιβατών. Μια τέτοια συμμαχία έχει ως στόχο την επέκτασή μας στις θαλάσσιες αρτηρίες του δικτύου που ήδη περιλαμβάνει την Grimaldi Lines (στη Δυτική Μεσόγειο) και τη Finnlines (στη Βαλτική Θάλασσα). Η Grimaldi Lines και οι Μινωικές Γραμμές είναι ηγέτιδες στα πεδία των αγορών που δραστηριοποιούνται και είναι σαφές ότι με την απόκτηση των Μινωικών Γραμμών δημιουργείται ένα πρωτοφανές σε μέγεθος δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων σε ολόκληρη τη Μεσόγειο για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών.
Το σχέδιο μας προβλέπει την υλοποίηση επενδύσεων, με σκοπό τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων των Μινωικών Γραμμών, αφού πρώτα, όμως, ενδυναμώσουμε τη συνεργασία μας με την εταιρεία.
Κατά τη διάρκεια, πάντως, των πέντε τελευταίων μηνών, ως νέος πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών, ήμουν σε θέση να εκτιμήσω τα ισχυρά κίνητρα και τις ικανότητες των ανθρώπων της εταιρείας, που εργάζονται στην ξηρά και τη θάλασσα. Αυτό, όμως, που είναι σημαντικό να πούμε είναι ότι οι Μινωικές Γραμμές θα εξακολουθήσουν να αποτελούν μια ελληνική εταιρεία με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης.
- Η Αδριατική, όπως έχετε δηλώσει και στο πρόσφατο παρελθόν, σας ενδιαφέρει, λόγω των εξαιρετικών συνεργιών που δημιουργούνται μεταξύ του ομίλου και των Μινωικών Γραμμών. Μπορείτε να μας περιγράψετε αυτές τις συνέργιες και πόσο σύντομα εκτιμάτε ότι θα επισημοποιήσετε το ενδιαφέρον σας;
Από την πρώτη στιγμή της εισόδου μας στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών, η συνεργασία υπήρξε πολύ εποικοδομητική και για τις δύο εταιρείες και πράγματι είναι σημαντικές οι συνέργιες που δημιουργούνται σε διάφορους τομείς με την εξοικονόμηση εσόδων από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων. Σημαντικές προσπάθειες γίνονται για τη μείωση των δαπανών, μέσω της χρήσης κοινών προμηθευτών. Για παράδειγμα, έχει ήδη μειωθεί σημαντικά το κόστος της θαλάσσιας ασφάλισης για τις Μινωικές Γραμμές με τη διαπραγματευτική ισχύ της Grimaldi Group που διαχειρίζεται ένα στόλο από 120 πλοία σε όλο τον κόσμο.
Σημαντικές είναι, επίσης, οι συνέργιες που δημιουργούνται στον εμπορικό τομέα, με στόχο την προσέλκυση δυνητικών πελατών. Για παράδειγμα, οι δύο εταιρείες προσφέρουν σήμερα στους πελάτες τους το λεγόμενο "Longbridge”, που επιτρέπει στα φορτηγά να μεταφερθούν από την Ιβηρική Χερσόνησο προς τα Βαλκάνια, μέσω ενός συνδυαστικού πακέτου ναυτιλιακών υπηρεσιών των Grimaldi και των Μινωικών Γραμμών, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.
- Ωστόσο, η Αδριατική είναι μια αγορά που τα τελευταία χρόνια άρχισε να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης εκτός άλλων παραγόντων και λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας πλοίων. Ποιες είναι οι προοπτικές που, κατά τη γνώμη σας, παρουσιάζει και με ποιους τρόπους σχεδιάζετε να τις εκμεταλλευτείτε;
Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στις γραμμές της Αδριατικής που ενώνουν την Ιταλία με την Ελλάδα, ιδίως μάλιστα στις εμπορευματικές μεταφορές. Με την επικείμενη ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τα ελληνοτουρκικά σύνορα, αναμένουμε μια σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας των φορτηγών οχημάτων μεταξύ Βαλκανίων, Τουρκίας και Δυτικής / Κεντρικής Ευρώπη μέσω της Ελλάδας.
Θα πρέπει, λοιπόν, να έχουμε επαρκή χωρητικότητα σε τονάζ στην Αδριατική, ώστε να εξασφαλίσουμε μέρος αυτού του επιπλέον όγκου των εμπορευματικών μεταφορών που θα δημιουργηθεί.
- Ποια είναι τα σχέδια και οι βλέψεις του εφοπλιστικού ομίλου για την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου;
Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε ολόκληρη τη Μεσόγειο. Σήμερα, οι θαλάσσιες αρτηρίες μας καλύπτουν τη Δυτική Μεσόγειο με τις τακτικές γραμμές που συνδέουν Ιταλία (συμπεριλαμβανομένων της Σικελίας και της Σαρδηνίας), Ισπανία, Γαλλία, Τυνησία, Μάλτα και τη Λιβύη για τη μεταφορά φορτηγών, Ι.Χ. αυτοκινήτων και επιβατών. Μέσω των Μινωικών Γραμμών, τώρα, καλύπτουμε τις γραμμές της Αδριατικής μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, όπως και την σύνδεση Πειραιάς - Ηράκλειο.
Επίσης ο όμιλος διαθέτει έναν στόλο από πλοία Ro - Ro που καλύπτουν ολόκληρη τη Μεσόγειο, από την Ισπανία και τη Γαλλία προς την Ελλάδα, την Τουρκία, την Αίγυπτο, το Ισραήλ, την Κύπρο, τη Συρία και το Λίβανο. Πρόσφατα εγκαινιάσαμε ένα νέο τακτικό δρομολόγιο από τη Μεσόγειο προς τη Μαύρη Θάλασσα για τη μεταφορά νέων αυτοκινήτων.
Παράλληλα, ο όμιλος έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη ναυπήγηση 28 πλοίων(οχηματαγωγά και επιβατηγά), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2011. Δέκα από αυτά θα δρομολογηθούν στην περιοχή της Μεσογείου για την ενδυνάμωση και την επέκταση της παρουσίας μας στο θαλάσσιο οδικό δίκτυο.
- Θα ενισχυθεί με νέα πλοία και πόσα ο στόλος των Μινωικών Γραμμών και με ποιο τρόπο είναι πιο πιθανό να γίνει η χρηματοδότηση τους;
Έχουμε μελετήσει από κοινού με τη διοίκηση των Μινωικών Γραμμών την πιθανότητα επέκτασης του στόλου της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα με την προσθήκη δύο νέων πλοίων, παρόμοια με αυτά που ήδη επιχειρούν στις γραμμές μεταξύ της Σιβιταβέκια και της Βαρκελώνης. Είναι τα μεγαλύτερα επιβατηγά πλοία στη Μεσόγειο με χωρητικότητα άνω των 3.000 γραμμικών μέτρων και 2.300 επιβάτες, δημιουργώντας έτσι τις οικονομίες κλίμακας που απαιτούνται για να είναι ανταγωνιστικά.
- Οι γραμμές του Αιγαίου είναι μια αγορά που σας ενδιαφέρει ή η Μεσόγειος είναι εκείνη που μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας; Η απάντηση, μάλιστα, στο ερώτημα αυτό σχετίζεται με ένα ακόμη ερώτημα -ιδιαίτερα κρίσιμο- που αφορά στο αν το ποσοστό της Hellenic Seaways πρόκειται να παραμείνει στα χέρια των Μινωικών Γραμμών ή θεωρείτε πως η καλύτερη λύση είναι να πουληθεί, εφόσον υπάρξει μια ελκυστική οικονομικά πρόταση;
Δε μας ενδιαφέρει η αγορά στο Αιγαίο. Είμαστε ένας διεθνής ναυτιλιακός όμιλος και έχουμε επιλέξει να επικεντρωνόμαστε στις διεθνείς και όχι σε εσωτερικές γραμμές. Η Hellenic Seaways είναι η καλύτερη από κάθε άποψη εταιρεία στην ελληνική ακτοπλοΐα και οι Μινωικές Γραμμές θα διατηρήσουν την παρουσία τους σε αυτή. Είναι περιττό, όμως, να πω ότι αν υπήρχε μια πολύ ελκυστική πρόταση, σαφώς και θα εξετάζαμε την πιθανότητα πώλησης της συμμετοχής μας σε αυτή.
- Στην εγχώρια ακτοπλοΐα εισήλθατε αρχικά μέσω της ΑΝΕΚ, για να αποκτήσετε στη συνέχεια ισχυρή παρουσία στις Μινωικές Γραμμές, πουλώντας, όμως, τη συμμετοχή σας στην ΑΝΕΚ. Θα σας ενδιέφερε σήμερα η είσοδος στο μετοχικό κεφάλαιο και κάποιας άλλης ακτοπλοϊκής εταιρείας;
Δε μας ενδιαφέρει η είσοδος σε κάποια άλλη ελληνική εταιρεία. Το ενδιαφέρον μας στρέφεται αποκλειστικά στην ανάπτυξη των Μινωικών Γραμμών.
Το νέο "αφεντικό" των Μινωικών Γραμμών, στη συνέντευξη που μας παραχώρησε, μιλά για το "πρωτοφανές" σε μέγεθος δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων σε ολόκληρη τη Μεσόγειο που δημιουργεί η ελληνοϊταλική συμμαχία και τα οφέλη από την ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού, καθώς και για τις συνέργιες που ξεκίνησαν ήδη να δημιουργούνται από τη σημαντική μείωση των δαπανών στον τομέα της θαλάσσιας ασφάλισης.
Επίσης ο Εμμάνουελ Γκριμάλντι δηλώνει ότι η εταιρεία θα παραμείνει ελληνική, με έδρα στο Ηράκλειο της Κρήτης, ότι η αγορά του Αιγαίου δεν τον ενδιαφέρει, όπως και το ενδεχόμενο εισόδου και σε κάποια άλλη ελληνική εταιρεία.
Για την HSW, την οποία θεωρεί ως την καλύτερη ακτοπλοϊκή εταιρεία στην Ελλάδα, υπογραμμίζει πως θα διατηρήσει σε αυτήν την παρουσία στο μετοχικό κεφάλαιο, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δε θα εξετάσει κάποια ελκυστική πρόταση εξαγοράς των μετοχών.
Συνέντευξη στον Κώστα Νάνο
- Κύριε Γκριμάλντι, τι προβλέπει το "σχέδιο Γκριμάλντι" για τις Μινωικές Γραμμές; Τι είναι εκείνο που επιδιώκει ο όμιλος μέσω της ελληνικής εταιρείας;
Η εξαγορά της Minoan Lines αποτελεί μέρος της στρατηγική μας για την οικοδόμηση μιας πανευρωπαϊκής συμμαχίας ισχυρών εταίρων που δραστηριοποιούνται στις θαλάσσιες μεταφορές εμπορευμάτων και επιβατών. Μια τέτοια συμμαχία έχει ως στόχο την επέκτασή μας στις θαλάσσιες αρτηρίες του δικτύου που ήδη περιλαμβάνει την Grimaldi Lines (στη Δυτική Μεσόγειο) και τη Finnlines (στη Βαλτική Θάλασσα). Η Grimaldi Lines και οι Μινωικές Γραμμές είναι ηγέτιδες στα πεδία των αγορών που δραστηριοποιούνται και είναι σαφές ότι με την απόκτηση των Μινωικών Γραμμών δημιουργείται ένα πρωτοφανές σε μέγεθος δίκτυο θαλάσσιων συνδέσεων σε ολόκληρη τη Μεσόγειο για τη μεταφορά εμπορευμάτων και επιβατών.
Το σχέδιο μας προβλέπει την υλοποίηση επενδύσεων, με σκοπό τη διεύρυνση των δραστηριοτήτων των Μινωικών Γραμμών, αφού πρώτα, όμως, ενδυναμώσουμε τη συνεργασία μας με την εταιρεία.
Κατά τη διάρκεια, πάντως, των πέντε τελευταίων μηνών, ως νέος πρόεδρος των Μινωικών Γραμμών, ήμουν σε θέση να εκτιμήσω τα ισχυρά κίνητρα και τις ικανότητες των ανθρώπων της εταιρείας, που εργάζονται στην ξηρά και τη θάλασσα. Αυτό, όμως, που είναι σημαντικό να πούμε είναι ότι οι Μινωικές Γραμμές θα εξακολουθήσουν να αποτελούν μια ελληνική εταιρεία με έδρα το Ηράκλειο της Κρήτης.
- Η Αδριατική, όπως έχετε δηλώσει και στο πρόσφατο παρελθόν, σας ενδιαφέρει, λόγω των εξαιρετικών συνεργιών που δημιουργούνται μεταξύ του ομίλου και των Μινωικών Γραμμών. Μπορείτε να μας περιγράψετε αυτές τις συνέργιες και πόσο σύντομα εκτιμάτε ότι θα επισημοποιήσετε το ενδιαφέρον σας;
Από την πρώτη στιγμή της εισόδου μας στο μετοχικό κεφάλαιο των Μινωικών Γραμμών, η συνεργασία υπήρξε πολύ εποικοδομητική και για τις δύο εταιρείες και πράγματι είναι σημαντικές οι συνέργιες που δημιουργούνται σε διάφορους τομείς με την εξοικονόμηση εσόδων από τη μείωση των λειτουργικών εξόδων. Σημαντικές προσπάθειες γίνονται για τη μείωση των δαπανών, μέσω της χρήσης κοινών προμηθευτών. Για παράδειγμα, έχει ήδη μειωθεί σημαντικά το κόστος της θαλάσσιας ασφάλισης για τις Μινωικές Γραμμές με τη διαπραγματευτική ισχύ της Grimaldi Group που διαχειρίζεται ένα στόλο από 120 πλοία σε όλο τον κόσμο.
Σημαντικές είναι, επίσης, οι συνέργιες που δημιουργούνται στον εμπορικό τομέα, με στόχο την προσέλκυση δυνητικών πελατών. Για παράδειγμα, οι δύο εταιρείες προσφέρουν σήμερα στους πελάτες τους το λεγόμενο "Longbridge”, που επιτρέπει στα φορτηγά να μεταφερθούν από την Ιβηρική Χερσόνησο προς τα Βαλκάνια, μέσω ενός συνδυαστικού πακέτου ναυτιλιακών υπηρεσιών των Grimaldi και των Μινωικών Γραμμών, σε πολύ ανταγωνιστικές τιμές.
- Ωστόσο, η Αδριατική είναι μια αγορά που τα τελευταία χρόνια άρχισε να παρουσιάζει σημάδια κόπωσης εκτός άλλων παραγόντων και λόγω της υπερπροσφοράς χωρητικότητας πλοίων. Ποιες είναι οι προοπτικές που, κατά τη γνώμη σας, παρουσιάζει και με ποιους τρόπους σχεδιάζετε να τις εκμεταλλευτείτε;
Πιστεύω ότι υπάρχουν ακόμα μεγάλα περιθώρια ανάπτυξης στις γραμμές της Αδριατικής που ενώνουν την Ιταλία με την Ελλάδα, ιδίως μάλιστα στις εμπορευματικές μεταφορές. Με την επικείμενη ολοκλήρωση της Εγνατίας Οδού που συνδέει την Ηγουμενίτσα με τα ελληνοτουρκικά σύνορα, αναμένουμε μια σημαντική αύξηση της κυκλοφορίας των φορτηγών οχημάτων μεταξύ Βαλκανίων, Τουρκίας και Δυτικής / Κεντρικής Ευρώπη μέσω της Ελλάδας.
Θα πρέπει, λοιπόν, να έχουμε επαρκή χωρητικότητα σε τονάζ στην Αδριατική, ώστε να εξασφαλίσουμε μέρος αυτού του επιπλέον όγκου των εμπορευματικών μεταφορών που θα δημιουργηθεί.
- Ποια είναι τα σχέδια και οι βλέψεις του εφοπλιστικού ομίλου για την ευρύτερη περιοχή της Μεσογείου;
Στόχος μας είναι να επεκτείνουμε την παρουσία μας σε ολόκληρη τη Μεσόγειο. Σήμερα, οι θαλάσσιες αρτηρίες μας καλύπτουν τη Δυτική Μεσόγειο με τις τακτικές γραμμές που συνδέουν Ιταλία (συμπεριλαμβανομένων της Σικελίας και της Σαρδηνίας), Ισπανία, Γαλλία, Τυνησία, Μάλτα και τη Λιβύη για τη μεταφορά φορτηγών, Ι.Χ. αυτοκινήτων και επιβατών. Μέσω των Μινωικών Γραμμών, τώρα, καλύπτουμε τις γραμμές της Αδριατικής μεταξύ Ελλάδας και Ιταλίας, όπως και την σύνδεση Πειραιάς - Ηράκλειο.
Επίσης ο όμιλος διαθέτει έναν στόλο από πλοία Ro - Ro που καλύπτουν ολόκληρη τη Μεσόγειο, από την Ισπανία και τη Γαλλία προς την Ελλάδα, την Τουρκία, την Αίγυπτο, το Ισραήλ, την Κύπρο, τη Συρία και το Λίβανο. Πρόσφατα εγκαινιάσαμε ένα νέο τακτικό δρομολόγιο από τη Μεσόγειο προς τη Μαύρη Θάλασσα για τη μεταφορά νέων αυτοκινήτων.
Παράλληλα, ο όμιλος έχει σε εξέλιξη ένα επενδυτικό πρόγραμμα που περιλαμβάνει τη ναυπήγηση 28 πλοίων(οχηματαγωγά και επιβατηγά), τα οποία αναμένεται να παραδοθούν το 2011. Δέκα από αυτά θα δρομολογηθούν στην περιοχή της Μεσογείου για την ενδυνάμωση και την επέκταση της παρουσίας μας στο θαλάσσιο οδικό δίκτυο.
- Θα ενισχυθεί με νέα πλοία και πόσα ο στόλος των Μινωικών Γραμμών και με ποιο τρόπο είναι πιο πιθανό να γίνει η χρηματοδότηση τους;
Έχουμε μελετήσει από κοινού με τη διοίκηση των Μινωικών Γραμμών την πιθανότητα επέκτασης του στόλου της εταιρείας και πιο συγκεκριμένα με την προσθήκη δύο νέων πλοίων, παρόμοια με αυτά που ήδη επιχειρούν στις γραμμές μεταξύ της Σιβιταβέκια και της Βαρκελώνης. Είναι τα μεγαλύτερα επιβατηγά πλοία στη Μεσόγειο με χωρητικότητα άνω των 3.000 γραμμικών μέτρων και 2.300 επιβάτες, δημιουργώντας έτσι τις οικονομίες κλίμακας που απαιτούνται για να είναι ανταγωνιστικά.
- Οι γραμμές του Αιγαίου είναι μια αγορά που σας ενδιαφέρει ή η Μεσόγειος είναι εκείνη που μονοπωλεί το ενδιαφέρον σας; Η απάντηση, μάλιστα, στο ερώτημα αυτό σχετίζεται με ένα ακόμη ερώτημα -ιδιαίτερα κρίσιμο- που αφορά στο αν το ποσοστό της Hellenic Seaways πρόκειται να παραμείνει στα χέρια των Μινωικών Γραμμών ή θεωρείτε πως η καλύτερη λύση είναι να πουληθεί, εφόσον υπάρξει μια ελκυστική οικονομικά πρόταση;
Δε μας ενδιαφέρει η αγορά στο Αιγαίο. Είμαστε ένας διεθνής ναυτιλιακός όμιλος και έχουμε επιλέξει να επικεντρωνόμαστε στις διεθνείς και όχι σε εσωτερικές γραμμές. Η Hellenic Seaways είναι η καλύτερη από κάθε άποψη εταιρεία στην ελληνική ακτοπλοΐα και οι Μινωικές Γραμμές θα διατηρήσουν την παρουσία τους σε αυτή. Είναι περιττό, όμως, να πω ότι αν υπήρχε μια πολύ ελκυστική πρόταση, σαφώς και θα εξετάζαμε την πιθανότητα πώλησης της συμμετοχής μας σε αυτή.
- Στην εγχώρια ακτοπλοΐα εισήλθατε αρχικά μέσω της ΑΝΕΚ, για να αποκτήσετε στη συνέχεια ισχυρή παρουσία στις Μινωικές Γραμμές, πουλώντας, όμως, τη συμμετοχή σας στην ΑΝΕΚ. Θα σας ενδιέφερε σήμερα η είσοδος στο μετοχικό κεφάλαιο και κάποιας άλλης ακτοπλοϊκής εταιρείας;
Δε μας ενδιαφέρει η είσοδος σε κάποια άλλη ελληνική εταιρεία. Το ενδιαφέρον μας στρέφεται αποκλειστικά στην ανάπτυξη των Μινωικών Γραμμών.
-
31/10 Ν. Κορέα: Η Β. Κορέα διαμηνύει ότι η αποπυρηνικοποίησή της είναι "όνειρο θερινής νυκτός"
-
31/10 ΗΠΑ: Ομοσπονδιακό δικαστήριο ακύρωσε την απαίτηση απόδειξης υπηκοότητας στις εκλογές
-
31/10 ΟΠΕΚΕΠΕ: Δεν επηρεάζεται η συνδεδεμένη ενίσχυση για το βαμβάκι
-
31/10 Υπ. Ανάπτυξης για τα ηλεκτρικά πατίνια: "Ελπίζουμε ο κ. Δούκας να μάθει τις αρμοδιότητές του"
-
31/10 Η Ουκρανία αποστέλλει ειδικές δυνάμεις στο πολιορκημένο Ποκρόβσκ
-
31/10 Δικαστήριο διέταξε την κυβέρνηση να συνεχίσει το πρόγραμμα SNAP για την αγορά τροφίμων από τα φτωχά νοικοκυριά,
-
31/10 Η Ουάσινγκτον υποστηρίζει την κατάργηση των κυρώσεων του Ceasar Act κατά της Συρίας
-
31/10 Τραμπ: "Ο χριστιανισμός απειλείται στη Νιγηρία από τους ισλαμιστές"
-
31/10 Ένταση στα Εξάρχεια - Τραυματίστηκαν 4 αστυνομικοί, 5 συλλήψεις
-
31/10 Τραγωδία στο Ηράκλειο Κρήτης: Δύο νεκροί από φωτιά σε διαμέρισμα
-
Ξεχάστε τον χρυσό, άλλο είναι το πραγματικό μέταλλο της ημέρας
-
"Ανταρσία" Πολωνίας, Ουγγαρίας και Σλοβακίας - Δεν άρουν τους περιορισμούς στο εμπόριο με την Ουκρανία
-
Είναι μικρά, κίτρινα και στρογγυλά και μας δείχνουν γιατί δεν λειτουργούν οι δασμοί του Τραμπ
-
Στη φυλακή ο διάσημος τηλεοπτικός σεφ που είχε "ξεχάσει" να αποδώσει ΦΠΑ πολλών χιλιάδων ευρώ
-
Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen
-
Πρόταση της ΕΕΝ για ελληνικά πολεμικά πλοία στο πρόγραμμα SAFE
-
FT: Ο Τραμπ ακύρωσε τη συνάντηση στη Βουδαπέστη μετά τις ακραίες απαιτήσεις του Πούτιν - Ένταση στο τηλεφώνημα Ρούμπιο-Λαβρόφ
-
Κ. Πιερρακάκης: Η κυβέρνηση έχει δώσει στα ΕΛΤΑ πάνω από 250 εκατ. ευρώ - Η λίστα με τα 204 καταστήματα που κλείνουν
-
Νέα τραπεζική διόρθωση στο Χρηματιστήριο με επιπλέον πίεση από HelleniQ Energy
-
Πλειστηριασμοί: Άλλαξε χέρια ακίνητο της οικογένειας Μαλαματίνα στη Μύκονο
-
Η "Οικονομία των Καφενείων" δεν είναι αστείο (111)
-
ΕΛΤΑ: Το λουκέτο σε 204 καταστήματα και το δύσκολο στοίχημα της εξυγίανσης (68)
-
Πόσο μα πόσο λείπουν στη χώρα μας και άλλες Τυχεροπούλου, και άλλα τέτοια διαμάντια! (31)
-
ΕΥΔΑΠ: Σε εφαρμογή το σχέδιο για την αντιμετώπιση της λειψυδρίας – Οι αλλαγές και τα επόμενα βήματα (15)
-
Ανακοίνωση ΕΛΤΑ: Κανένας Έλληνας δεν θα μείνει χωρίς ταχυδρόμο και κανένα νησί χωρίς κατάστημα (10)
-
Τι βλέπει ο Ε. Μυτιληναίος και αγοράζει Metlen (10)
-
Eurostat: Στο 1,7% ο πληθωρισμός τον Οκτώβριο στην Ελλάδα - Ο πέμπτος χαμηλότερος στην ευρωζώνη (8)
-
Η μαζική αμφισβήτηση ελέγχων και προστίμων της εφορίας - Πόσοι προσφεύγουν και πόσοι δικαιώνονται (8)
-
Κ. Πιερρακάκης: Η κυβέρνηση έχει δώσει στα ΕΛΤΑ πάνω από 250 εκατ. ευρώ - Η λίστα με τα 204 καταστήματα που κλείνουν (7)
-
Ηράκλειο: Έφοδος της ΕΛ.ΑΣ. στην κατάληψη του "Ευαγγελισμού" - Έξι συλλήψεις για την επίθεση κατά Βορίδη (7)
ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ