Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 20-Μαϊ-2021 08:00

    Μ. Βορίδης: Τερματίζουμε την ακυβερνησία στους Δήμους

    Μ. Βορίδης: Τερματίζουμε την ακυβερνησία στους Δήμους
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Την επαναφορά της κυβερνησιμότητας στους Δήμους και τις Περιφέρειες έχει ως στόχο το νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ το οποίο προβλέπει την κατάργηση της απλής αναλογικής στο εκλογικό σύστημα των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σύμφωνα με όσα δηλώνει στη συνέντευξή του στο Capital.gr ο Υπουργός Εσωτερικών, κ. Μάκης Βορίδης.

    Για το σχετικό νομοσχέδιο, θα ξεκινήσει εντός της τρέχουσας εβδομάδας η συζήτηση στην αρμόδια κοινοβουλευτική επιτροπή.

    Παράλληλα, ο ΥΠΕΣ παρουσίασε όλο το χρονοδιάγραμμα των αλλαγών στο Δημόσιο και την Τοπική Αυτοδιοίκηση.

    Σε σχέση με το ψηφισθέν νομοσχέδιο για τον εσωτερικό έλεγχο στο δημόσιο, ο κ. Βορίδης ανέφερε πως θα υπάρξουν ειδικά σεμινάρια, με τα οποία θα πιστοποιηθούν και θα εκπαιδευτούν οι εσωτερικοί ελεγκτές.

    Σχετικά, με την αλλαγή στο ''καθεστώς'' επιλογής προϊσταμένων, ο ΥΠΕΣ δήλωσε πως η νομοθέτησή του είναι προγραμματισμένη για το δ' τρίμηνο του τρέχοντος έτους.

    Όσον αφορά τις τακτικές προσλήψεις, ο κ. Βορίδης σημείωσε πως θα διατηρηθεί ο κανόνας του 1:1, ενώ σημείωσε πως θα υπάρξει ιδιαίτερη ''επιμονή'' στην κινητικότητα των υπαλλήλων στο δημόσιο.

    Σχετικά με την τηλεργασία στο δημόσιο σύμφωνα με τον ΥΠΕΣ  έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση του νομοσχέδιου και θα πάρει τον δρόμο του για τη Βουλή.

    Ο ίδιος δήλωσε πως θα ψηφιστεί μέχρι τον Ιούνιο το ν/σ για την κωδικοποίηση της νομοθεσίας περί χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων. Τον Ιούνιο, επίσης, αναμένεται να έλθει στη Βουλή το ν/σ για τα ζώα συντροφιάς.

    Τέλος, έως τον Ιούλιο, προβλέπει ο ΥΠΕΣ πως περάσει το νομοσχέδιο για τη ρύθμιση του lobbying.

    Συνέντευξη στον Δημήτρη Κατσαγάνη 

    - Το πρώτο ερώτημα, έχει να κάνει με το νομοσχέδιο για τον εσωτερικό έλεγχο στο δημόσιο. Θα θέλατε να μας περιγράψετε συνοπτικά τα βασικά του σημεία;

    Κοιτάξτε, εκείνο το οποίο κάναμε είναι ότι –γιατί πλέον είναι νόμος, εγκρίθηκε από τη Βουλή – έχουμε φτιάξει ένα ολοκληρωμένο σύστημα εσωτερικού ελέγχου.

    Σε πολλούς, ο εσωτερικός έλεγχος γίνεται αντιληπτός ως, κυρίως, μία διαδικασία τύπου, ας το πω, εσωτερικών υποθέσεων στην αστυνομία. Δεν είναι αυτό. Αυτό το οποίο κάνουμε είναι ότι, στην πραγματικότητα, διαμορφώνουμε μία υπηρεσία, η οποία έχει την ευθύνη να ελέγχει όλες τις διαδικασίες του εσωτερικού του Δημοσίου, του κάθε φορέα τον οποίο εποπτεύει, να βλέπει εάν υπάρχουν συστημικά προβλήματα, τα οποία ενδεχομένως θα μπορούσε στα κενά αυτά των συστημάτων να εμφιλοχωρήσουν εστίες διαφθοράς, να θεσπίζει διαδικασίες ελέγχου και αυτοελέγχου, ασφαλιστικές δικλείδες με δυο λόγια, και να θεσπίζει και διαδικασίες ενεργοποίησης και παρακολούθησης των αποτελεσμάτων αυτών των ασφαλιστικών δικλείδων.

    Άρα, στην πραγματικότητα είναι μία τέτοια εσωτερική ελεγκτική διαδικασία που στόχο της έχει να βελτιώσει το περιβάλλον της λειτουργίας της δημόσιας διοίκησης προς τους πολίτες, να εντοπίσει κινδύνους ή και εστίες διαφθοράς και να θωρακίσει θεσμικά τις διαδικασίες αυτές.

    Τώρα, η διαφορά από αυτό το οποίο υπήρχε μέχρι χτες είναι ότι αυτό είναι ένα ολοκληρωμένο σύστημα ελέγχου, έχει επιτροπές που, επίσης, ελέγχουν την ακεραιότητα αυτού του συστήματος, προβλέπεται η εκπαίδευση των εσωτερικών ελεγκτών, γιατί αυτό είναι μία αρκετά τεχνική δουλειά, την οποία την κάνουμε με την Εθνική Αρχή Διαφάνειας και το Ελεγκτικό Συνέδριο και επομένως, στην πραγματικότητα, είναι ένας μηχανισμός που στοχεύει στην ποιότητα της παροχής υπηρεσιών και στην θωράκιση από εστίες διαφθοράς. Αυτό είναι ο εσωτερικός έλεγχος.

    Τώρα επειδή, τελείωσε το νομοσχέδιο, ο στόχος μας είναι –και είμαστε σε συνεννόηση με το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης– να υπάρξουν ειδικά σεμινάρια, με τα οποία θα πιστοποιηθούν και θα εκπαιδευτούν οι εσωτερικοί ελεγκτές.

    Δουλεύει ήδη το Εθνικό Κέντρο Δημόσιας Διοίκησης και Αυτοδιοίκησης και η προέδρός του, κα. Δραμαλιώτη, σε αυτή την κατεύθυνση. Νομίζω ότι θα μπορέσουμε να ξεκινήσουμε το συντομότερο δυνατό, ώστε να έχουμε πιστοποιημένους πια υπαλλήλους οι οποίοι θα κάνουν τη διαδικασία του εσωτερικού ελέγχου.

    - Τι σχεδιάζετε στο σύστημα επιλογής των προϊσταμένων στο δημόσιο;

    Κοιτάξτε, είναι πρόωρη συζήτηση αυτή. Εχουμε αρχίσει να το μελετάμε. Δεν θέλω να ανακοινώσω κάτι τώρα.

    Έχουμε πει ότι θα νομοθετήσουμε στο τέταρτο τρίμηνο του 2021 σύμφωνα με τον αρχικό προγραμματισμό του υπουργείου. Επομένως θα το συζητήσουμε εκεί. Είμαστε σε φάση που μελετάμε τις διάφορες δυνατότητες και νομίζω ότι θα μπορώ να σας πω περισσότερα αφού θα είμαστε πιο ώριμοι και πιο κοντά σε αυτό που σας λέω στον προγραμματισμό μας νομοθετικά που είναι το τελευταίο τρίμηνο του 2021.

    - Στο μέτωπο των προσλήψεων, σχεδιάζετε κάποιες αλλαγές στο πλάνο για το 2021 ή και σε σχέση με το 2022 λόγω, για παράδειγμα, των αρνητικών συνεπειών που μπορεί να έχει η πανδημία στην απασχόληση γενικότερα;

    Όχι. Τι σημαίνει το ''Όχι''; Σημαίνει ότι για την πολιτική προσλήψεων, επιμένουμε στην τήρηση του 1 προς 1, μία αποχώρηση μία πρόσληψη. Επομένως, αυτό δεν έχει αλλάξει στην πολιτική των προσλήψεων, στις τακτικές προσλήψεις.

    Νομίζω ότι αυτό που αλλάζει είναι ότι είμαστε αρκετά πιο επίμονοι στους κύκλους κινητικότητας. Ο δεύτερος κύκλος κινητικότητας του 2020 τελείωσε λίγο καθυστερημένα, τελείωσε τον Φεβρουάριο-Μάρτιο. Ξεκινήσαμε, αμέσως, τον επόμενο κύκλο κινητικότητας που είναι ο πρώτος κύκλος κινητικότητας του 2021.

    Ήδη έχουν τελειώσει τα αιτήματα υποβολής των φορέων και θα συνεδριάσει η Κεντρική Επιτροπή Κινητικότητας, προκειμένου να αποφασίσει ποια από αυτά τα αιτήματα θα εγκρίνει και θα τα σηκώσει, για να έχουν τη δυνατότητα οι υπάλληλοι να εκδηλώσουν ενδιαφέρον.

    Εν συνέχεια, ο στόχος είναι να ξεκινήσουμε αρκετά γρήγορα, ενδεχομένως και μέσα στον Ιούνιο, δηλαδή αρκετά κοντά στις προθεσμίες που καταρχήν έχουμε προβλέψει, τον κύκλο των προσλήψεων, αλλά τις δηλώσεις προλήψεων, τις τακτικές προσλήψεις για το 2021 και εκεί θα δούμε τα κενά και τι μπορούμε να συμπληρώσουμε και να ξεκινήσουμε να ολοκληρώσουμε τη χρονιά με τον δεύτερο κύκλο κινητικότητας προς το τέλος του 2021.

    Η αντιμετώπιση των συνεπειών του Covid είναι συνδεδεμένες με ειδικά μέτρα που προβλέπουν, ας το πω, έκτακτες προσλήψεις που, όμως, είναι, όμως συνδεδεμένες με τον Covid. Αυτές δεν εντάσσονται στις τακτικές προσλήψεις. Είναι προσλήψεις Covid, είναι κάτι ξεχωριστό. Έχουν γίνει αρκετές, αλλά είναι συνδεδεμένες πάντοτε με τις ανάγκες αντιμετώπιση πανδημίας.

    Καθώς η πανδημία θα αντιμετωπίζεται και αυτές οι προσλήψεις που ουσιαστικά, ας το πω, θα παίρνουνε τον κανονικό τους δρόμο, δηλαδή θα λήγουν οι συμβάσεις και δεν θα πηγαίνουμε σε ανανέωση των συμβάσεων αυτών.

    Εκείνο το οποίο απλώς κάνουμε, και το εξαγγείλαμε χθες, είναι ότι, ειδικώς για το σύστημα υγείας, ανακοινώσαμε και υλοποιήσαμε τη δέσμευση του Πρωθυπουργού για 4.000 προσλήψεις νοσηλευτών, οι οποίες προσλήψεις θα ενταχθούν στον κύκλο των τακτικών μας προσλήψεων και για αυτούς που τώρα εργάζονται, ουσιαστικά, με συμβάσεις ορισμένου χρόνου, πρόκειται να δώσουμε πρόσθετη μοριοδότηση για να συμμετάσχουν σε αυτή τη διαδικασία.

    - Όπως όλη η κοινωνία, έτσι και το δημόσιο δοκιμάστηκε από τα lockdown του τελευταίου έτους. Πώς αποτιμάτε τη λειτουργία του Δημοσίου αυτή την περίοδο και ποιες παρεμβάσεις μπορούν να δρομολογηθούν επ' αφορμή της ειδικής κατάστασης που πέρασε η κοινωνία μας και το δημόσιο;

    Το Δημόσιο είναι καταρχάς ένα μεγάλο πράγμα. Άρα με διαφορετικό τρόπο δοκιμάστηκαν διάφορα πεδία του. Για παράδειγμα, οι διάφορες δραστηριότητες και υπηρεσίες του.

    Προφανώς η βασική πίεση ήταν στο σύστημα υγείας. Νομίζω ότι το σύστημα υγείας ανταπεξήλθε καλά, επαρκώς, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει σήμερα ασθενής ο οποίος να μην έτυχε της προσήκουσας νοσηλείας, σύμφωνα με τις οδηγίες και τις υποδείξεις των θεραπόντων γιατρών.

    Η δεύτερη μεγάλη πρόκληση ήταν, βεβαίως, το εκπαιδευτικό σύστημα. Το εκπαιδευτικό σύστημα έπρεπε με πολύ μεγάλη ταχύτητα να προσαρμοστεί και να παράσχει αυτή την τηλεκπαίδευση, η οποία τελικώς παρεσχέθη. Ένα εγχείρημα καθόλου εύκολο, καθώς ήθελε πολύ μεγάλες προσαρμογές, ήθελε υλικοτεχνική υποδομή, η οποία έπρεπε να φτιαχτεί σε χρόνο μηδέν και νομίζω ότι και σε αυτό το βαθμό λειτούργησε.

    Κατά τα λοιπά, άλλες μεγάλες -αν θέλετε- παροχές υπηρεσίας, οι οποίες ήταν η Δημόσια Τάξη και Ασφάλεια, η Εθνική Άμυνα πιέστηκαν, αλλά νομίζω ότι λειτούργησαν και λειτούργησαν, εν πολλοίς, χωρίς πρόβλημα, παρότι έπρεπε να ανταπεξέλθουν σε πολλαπλάσιες απαιτήσεις.

    Οι Δήμοι μας και οι Περιφέρειές μας, οι Οργανισμοί Τοπικής Αυτοδιοίκησης, νομίζω ότι, επίσης, συνέβαλαν τα μέγιστα στην αντιμετώπιση της πανδημίας και ευρύτερα η Δημόσια Διοίκηση, νομίζω ότι ανακάλυψε τον θεσμό της τηλεργασίας, αναγκάστηκε να τον χρησιμοποιήσει, ας στο πω, σε έκτακτες συνθήκες. Τώρα η κληρονομιά και η παρακαταθήκη αυτής της έκτακτης κατάστασης είναι ότι πρέπει να τη μετατρέψουμε σε τακτική, να τη ρυθμίσουμε, να την κάνουμε πολύ πιο αποτελεσματική από αυτή που υπήρξε μέχρι σήμερα.

    Για αυτό και στο επόμενο διάστημα, θα συζητηθεί το νομοσχέδιό μας για την τηλεργασία στο δημόσιο, όχι πια υπό καθεστώς έκτακτο, υπό καθεστώς Covid, αλλά στα πλαίσια του τακτικού προγραμματισμού των εργασιών του δημοσίου.

    - Θα πάμε στον χώρο των ΟΤΑ. Πώς απαντάτε στην αντιπολίτευση σε σχέση με την κριτική της για την ενισχυμένη αναλογική σε τοπικές εκλογές;

    Δεν έχω μεγάλη ανάγκη να απαντήσω εγώ. Απαντούν οι Δήμαρχοι και οι Περιφερειάρχες και οι Αντιπεριφερειάρχες και οι πλειοψηφίες των Δημοτικών και Περιφερειακών Συμβουλίων.

    Αυτοί απαντούν και επισημαίνουν την τεράστια δυσκολία που έχουν στο να μπορέσουν να λειτουργήσουν αποτελεσματικά και υπέρ των δημοτών τους μέσα σε αυτό το καθεστώς.

    Είχαμε προειδοποιήσει, προ των εκλογών και προ της νίκης της Νέας Δημοκρατίας, και είχαμε εξαγγείλει αυτή μας τη θέση, ότι η ψήφιση της απλής αναλογικής θα οδηγήσει σε τεράστιες δυσλειτουργίες στους Δήμους.

    Οι δυσλειτουργίες αυτές, δεν έχουν να κάνουν, όπως ενδεχομένως από ορισμένους εμφανίζεται με ένα είδος, ας το πω, αλαζονείας των Δημοτικών αρχόντων που θέλουν να κάνουν ό,τι θέλουν. Έχουν να κάνουν με την καθημερινή παραγωγή δημοτικού, περιφερειακού διοικητικού αποτελέσματος. Αυτό είναι προς όφελος των πολιτών.

    Όταν, λοιπόν, έχεις κάποιον Δήμαρχο ή κάποιον Περιφερειάρχη που νίκησε στις εκλογές, που έχει πάρει τη σχετική πλειοψηφία και παρά ταύτα, δεν έχει πλειοψηφία μέσα στο Δημοτικό ή Περιφερειακό του συμβούλιο και συναντά αντιπολιτεύσεις που πολλές φορές, αν θέλετε, δεν έχουν καμία διάθεση να συνεργασθούν, που καταψηφίζουν πολύ κεντρικά ζητήματα, είναι προφανές ότι αυτό οδηγεί σε απόλυτη ακυβερνησία τους δήμους και αυτό είναι κάτι το οποίο θα σας το πουν όλοι οι διοικούντες.

    Τι είναι εκείνο, λοιπόν, στο οποίο επιμένει σήμερα η αριστερά, επιμένει ο ΣΥΡΙΖΑ; Επιμένουν σε ένα σύστημα το οποίο παράγει διοικητική δυσλειτουργία για τους πολίτες. Αυτό είναι το θέμα. Γιατί το κάνουν αυτό; Έχουν το επιχείρημα της αντιπροσωπευτικότητας, ότι πρέπει το εκλογικό σύστημα να είναι, κατά το δυνατόν, πιο κοντά να παράγει συσχετισμούς μέσα στα Περιφερειακά και Δημοτικά Συμβούλια, κατά το δυνατόν, πιο κοντά στους συσχετισμούς στην κοινωνία.

    Εγώ θα σας πω ότι, βεβαίως, αυτό ισχύει, αλλά να μην ξεχνάμε ότι το εκλογικό σύστημα είναι και ένα σύστημα που δοκιμάζεται και κρίνεται από την αποτελεσματικότητά του, δηλαδή από το διοικητικό αποτέλεσμα που, τελικώς, ως εκλογικό σύστημα παράγει.

    Αν, λοιπόν, δημιουργούμε όρους διοικητικής λειτουργίας, τότε στην πραγματικότητα το επιχείρημα γίνεται αμιγώς ιδεολογικό. Για την πραγμάτωση, αν θέλετε, και τη μεγέθυνση της αντιπροσωπευτικότητας, θυσιάζουμε το αποτέλεσμα.

    Αυτό να ξέρουμε ότι, τελικώς, θα γυρίσει εναντίον της λειτουργίας, της πολιτικής λειτουργίας της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

    Αν, λοιπόν, εμείς εκείνο που κάνουμε είναι ότι θωρακίζουμε, υλοποιώντας την προεκλογική μας δέσμευση, αλλάζουμε το εκλογικό σύστημα για τους ΟΤΑ, καταργούμε την απλή αναλογική, επαναφέρουμε την εκλογή του Δημάρχου, του Περιφερειάρχη από τον πρώτο γύρο για όποιον πάρει 43%. Όποιος πάρει 43% ή όποιος εν πάση περιπτώσει νικήσει, πρώτο ή δεύτερο γύρο, θα λάβει και τα 3/5 των εδρών του Δημοτικού, Περιφερειακού Συμβουλίου και νομίζω ότι με αυτό τον τρόπο θέτουμε και κατώτατο όριο εισόδου το 3% για να αποφύγουμε τους πάρα πολύ μικρούς περιθωριακούς συνδυασμούς να εκπροσωπούνται, πράγμα το οποίο επιτείνει τη δυσλειτουργία των δημοτικών και περιφερειακών Συμβουλίων.

    Άρα, λοιπόν, εκείνο το οποίο κάνουμε είναι ότι επαναφέρουμε την κυβερνησιμότητα στους δήμους, προκειμένου οι πολίτες να έχουν, να βλέπουν διοικητικό αποτέλεσμα και να μπορούν να κρίνουν τον αιρετό, τον Δήμαρχο ή τον Περιφερειάρχη που νίκησε και ο οποίος διοικεί από το αποτέλεσμα των δικών του ενεργειών, όχι από τις τρικλοποδιές που του βάζει η αντιπολίτευση.

    - Ποιες άλλες νομοθετικές πρωτοβουλίες βρίσκονται σε εκκρεμότητα αυτή την περίοδο και σκοπεύετε να προχωρήσετε;

    Συζητείται ήδη στην επιτροπή Εσωτερικών στη Βουλή, το νομοσχέδιό μας για τους απόδημους, για την κατάργηση όλων των περιορισμών και θέλω να ελπίζω μέχρι και τελευταία στιγμή - θα περιμένω και μέχρι και την Τρίτη που θα μπει στην Ολομέλεια το νομοσχέδιο - η στάση της αντιπολίτευσης να δούμε, αν τελικώς αυτά τα οποία λέει δεξιά-αριστερά στους απόδημους, θα τα δείξει και με την ψήφο της, με την ψήφο της, οι βουλευτές τους, την κατάργηση όλων των περιορισμών.

    Κατατέθηκε ήδη στη Βουλή, και ελπίζω ότι την Πέμπτη θα προφτάσουμε να ξεκινήσουμε τη συνεδρίαση στην επιτροπή Εσωτερικών για το νομοσχέδιο του εκλογικού συστήματος των ΟΤΑ.

    Επομένως, επειδή είναι στη Βουλή αυτό και προχωράει η συζήτηση, ενώ έχει ολοκληρωθεί η διαβούλευση για την τηλεργασία, για το νομοσχέδιο για την τηλεργασία και επομένως και αυτό θα πάρει το δρόμο του προς τη Βουλή.

    Έχουμε ολοκληρώσει την κωδικοποίηση της νομοθεσίας για τη χρηματοδότηση των πολιτικών κομμάτων. Αυτό, απλώς είναι μία κωδικοποίηση, αλλά είναι μία σημαντική δουλειά υπό την έννοια ότι κάθε κωδικοποίηση μαζεύει διάσπαρτες διατάξεις και τις τακτοποιεί και φτιάχνει ενιαίο κώδικα, ο οποίος είναι πολύ εύχρηστος και από πλευράς νομοθέτησης είναι η σωστή νομοθέτηση, είναι ο σωστός τρόπος για να προχωρήσει κάνεις. Άρα θα ψηφίσουμε και την κωδικοποίηση - μέχρι τις αρχές Ιουνίου - της χρηματοδότησης των πολιτικών κομμάτων.

    Ενώ ήδη έχει σηκωθεί για διαβούλευση το νομοσχέδιο του ΥΠΕΣ, για το οποίο, κυρίως, έχει εργαστεί επίμονα και επίπονα ο κ. Πέτσας πού είναι το νομοσχέδιο για τα ζώα συντροφιάς. Και εκεί πρέπει να δούμε, υπάρχει μία πολύ έντονη διαβούλευση, πρέπει να δούμε πώς θα χειριστεί ο κ. Πέτσας τα ζητήματα της διαβούλευσης, αλλά θεωρώ ότι θα ολοκληρώσει και αυτό την εργασία του και μέσα στον Ιούνιο θα μπορέσουμε να το έχουμε στη Βουλή.

    Ενώ ήδη δουλεύουμε πάνω στο νομοσχέδιο, είμαστε δηλαδή ήδη στην τρίτη συνεδρίαση -ας το πω της εσωτερικής μας νομοπαρασκευαστικής επιτροπής- για το λόμπινγκ, δηλαδή για τη νομοθέτηση ενός ρυθμιστικού πλαισίου για τις δραστηριότητες άσκησης επιρροής. Είναι κάτι το οποίο λείπει στη χώρα μας. Έχει επισημανθεί ως ένα σημαντικό θεσμικό κενό, αφενός για να ρυθμίσουμε ό,τι πρέπει να ρυθμιστεί θετικά στη δραστηριότητα άσκησης επιρροής, τους λομπίστες, αλλά από την άλλη μεριά για να μπορέσουμε να έχουμε και μία απάντηση σε μία σκοτεινή και γκρίζα ζώνη που παραμένει ως ένα αρρύθμιστο κενό που επιτρέπει ή αν θέλετε, διαμορφώνει έναν κίνδυνο να εμφιλοχωρήσει διαφθορά στις σχέσεις αυτές.

    Επομένως, θεωρώ ότι, δεν ξέρω αυτό αν θα το προσπαθήσουμε μεσ' τον Ιούνιο, πάντως τον Ιούνιο ή τον Ιούλιο θα μπορέσουμε να νομοθετήσουμε και το νομοσχέδιο μας αυτό για τη ρύθμιση των δραστηριοτήτων ασκήσεως επιρροής.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ