Παρασκευή, 05-Δεκ-2025 10:00
Innovation Lounge: Εκεί όπου η τεχνητή και η συναισθηματική νοημοσύνη συναντούν την ανθρώπινη εμπειρία
Στον πυρήνα της στρατηγικής εξέλιξης της TP Greece βρίσκεται η ιδέα ότι η τεχνολογία έχει αξία μόνο όταν υπηρετεί τον άνθρωπο. Το Innovation Lounge, ο νέος βιωματικός χώρος της εταιρείας στον Πειραιά, αποτελεί το σημείο όπου η τεχνητή και η συναισθηματική νοημοσύνη συναντιούνται, δημιουργώντας λύσεις που αναβαθμίζουν την εμπειρία πελάτη και ενδυναμώνουν τους ανθρώπους πίσω από την τεχνολογία. Ο Οδυσσέας Χριστοφορίδης, CTO της TP Greece, εξηγεί πώς το Innovation Lounge ενσωματώνει τη φιλοσοφία του "ανθρώπου στο επίκεντρο" και πώς μετατρέπει τη συνεργασία με τις επιχειρήσεις σε μια δημιουργική εμπειρία καινοτομίας.
Συνέντευξη στον Στάθη Βασιλόπουλο
Πώς το Innovation Lounge ενσωματώνει τόσο την τεχνητή όσο και τη συναισθηματική νοημοσύνη, και πώς αυτό μεταφράζεται σε πρακτικές λύσεις για τους πελάτες της TP Greece;
Στον πυρήνα της μετάβασης της TP Greece σε Digital Partner βρίσκεται η αρχή ότι η τεχνολογία έχει αξία μόνο όταν ενισχύει την ανθρώπινη εμπειρία. Το Innovation Lounge είναι ο χώρος όπου αυτό γίνεται πράξη: όπου τεχνητή και συναισθηματική νοημοσύνη συνδυάζονται σε πραγματικά customer journeys και σε λύσεις που έχουν ουσιαστικό αντίκτυπο για τον πελάτη.
Εκεί παρουσιάζουμε πώς η τεχνολογία μπορεί να υποστηρίξει όλο το φάσμα των υπηρεσιών μας – από B2B/B2C pre-sales και after-sales, μέχρι business, digital και data υπηρεσίες – με τρόπο πρακτικό αποτελεσματικό, διαδραστικό και ανθρώπινο. Είναι ένας χώρος όπου οι ιδέες "ζωντανεύουν" και μετατρέπονται σε εμπειρίες που βοηθούν τους συνεργάτες μας να δουν στην πράξη πώς μπορούν να εξελίξουν τη δική τους λειτουργία.
Ποιες συγκεκριμένες τεχνολογίες AI και λύσεις αυτοματοποίησης παρουσιάζετε σήμερα στους πελάτες και πώς επηρεάζουν τον τρόπο με τον οποίο συνεργάζονται μαζί σας;
Η TP μετρά πλέον 36 χρόνια σταθερής ανάπτυξης και έχει κατοχυρώσει ηγετική θέση στην ελληνική αγορά, με ένα ισχυρό διεθνές αποτύπωμα. Συνεργαζόμαστε με πελάτες από διαφορετικούς κλάδους και κάθε λύση που προσφέρουμε είναι εξειδικευμένη και πλήρως προσαρμοσμένη στις ανάγκες του εκάστοτε οργανισμού. Αυτή η προσέγγιση αποτελεί βασικό μέρος της ταυτότητάς μας ως Digital Partner.
Σήμερα παρουσιάζουμε ένα ολοκληρωμένο σύνολο τεχνολογιών που αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη σε πολλά επίπεδα. Περιλαμβάνουν AI analytics, AI Real-Time Assist, data insights, GenAI αυτοματισμούς, καθώς και remote support εργαλεία ενισχυμένα με AI που βελτιώνουν την ταχύτητα και την ποιότητα εξυπηρέτησης.
Παράλληλα, αξιοποιούμε την τεχνητή νοημοσύνη και σε κρίσιμες υποστηρικτικές λειτουργίες — όπως HR, QA, WFM και άλλες διαδικασίες — ενισχύοντας τη συνοχή, την ακρίβεια και την αποτελεσματικότητα των υπηρεσιών μας end-to-end.
Ο πολυπολιτισμικός μας χαρακτήρας, με περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους σε τέσσερα hub που μιλούν 42 γλώσσες και εκπροσωπούν 110 εθνικότητες, μας επιτρέπει να προσαρμόζουμε αυτές τις λύσεις σε διεθνές περιβάλλον και να δημιουργούμε εμπειρίες υψηλής αξίας για κάθε συνεργάτη.
Η TP Greece έχει εξελιχθεί από παραδοσιακό call center σε Digital Partner για υψηλής προστιθέμενης αξίας υπηρεσίες. Ποιοι ήταν οι μεγαλύτεροι τεχνολογικοί καινοτομικοί σταθμοί σε αυτήν τη μετάβαση;
Η μετάβαση της TP Greece από παραδοσιακό call center σε Digital Partner βασίστηκε σε μια σειρά σημαντικών τεχνολογικών και οργανωτικών εξελίξεων. Ξεκινήσαμε με τον εκσυγχρονισμό των υποδομών εξυπηρέτησης και την ανάπτυξη end-to-end ψηφιακών λύσεων που αξιοποιούν AI, big data, αυτοματοποίηση και cloud συνεργασία.
Παράλληλα, επενδύσαμε συστηματικά στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων των ανθρώπων μας, ώστε να αξιοποιούν αποτελεσματικά τις νέες τεχνολογίες. Ένα κρίσιμο κομμάτι αυτής της μετάβασης ήταν και η ανασχεδίαση διαδικασιών (process redesign) και η συνεχής βελτίωση των operational flows, ώστε να μπορούν να ακολουθήσουν τις δυνατότητες της τεχνητής νοημοσύνης και να δημιουργήσουν ένα σταθερό, βιώσιμο θεμέλιο για το μέλλον.
Ο συνδυασμός αυτών των πρωτοβουλιών μάς επέτρεψε να εξελιχθούμε σε συνεργάτη υψηλής προστιθέμενης αξίας, ικανό να υποστηρίξει επιχειρήσεις σε πιο πολύπλοκες και ψηφιακά ώριμες ανάγκες.
Πώς διασφαλίζετε ότι η χρήση της τεχνολογίας παραμένει πάντα ανθρωποκεντρική, ώστε να συνδυάζει ταχύτητα, ακρίβεια και ουσιαστική σύνδεση με τους πελάτες;
Η φιλοσοφία της TP Greece βασίζεται στην ισορροπία τεχνολογίας – ενσυναίσθησης – εμπειρίας. Για εμάς, η τεχνολογία πρέπει να λειτουργεί ως ενισχυτής του ανθρώπου. Η συνολική μας προσέγγιση είναι ανθρωποκεντρική, με στόχο να ενισχύει τον τρόπο που οι ομάδες μας συνεργάζονται και προσφέρουν αξία στους πελάτες μας.
Κάθε λύση σχεδιάζεται με στόχο να υποστηρίζει ουσιαστική επικοινωνία, μεγαλύτερη ακρίβεια και καλύτερη κατανόηση των αναγκών του πελάτη. Παράλληλα, δίνουμε ιδιαίτερη έμφαση στην εκπαίδευση και στη σωστή ενσωμάτωση των εργαλείων στην καθημερινότητα των ομάδων μας.
Έτσι διασφαλίζουμε ότι τα οφέλη της ταχύτητας και της αυτοματοποίησης αξιοποιούνται χωρίς να χάνεται η ανθρώπινη, προσωπική διάσταση.
Ποιοι είναι οι επόμενοι στόχοι για το Innovation Lounge και ποιες νέες δυνατότητες προγραμματίζετε να ενσωματώσετε για να ενισχύσετε τον ρόλο της TP ως Digital Partner;
Το Innovation Lounge έχει ήδη εξοπλιστεί με προηγμένες τεχνολογίες όπως generative AI, advanced analytics και σύγχρονα εργαλεία επίδειξης λύσεων, επιτρέποντας στους πελάτες να δουν στην πράξη πώς μπορούν να εξελιχθούν τα δικά τους customer journeys και λειτουργικά μοντέλα.
Επόμενος στόχος μας είναι να ενισχύσουμε ακόμη περισσότερο τον immersive χαρακτήρα του χώρου και να επεκτείνουμε περεταίρω τις δυνατότητές του στο business enhancement και στο solution design. Θέλουμε οι οργανισμοί που μας επισκέπτονται να μπορούν όχι μόνο να βλέπουν λύσεις αλλά και να τις διαμορφώνουν μαζί μας σε πραγματικό χρόνο, μέσα από βιωματικά workshops, αξιολόγηση use cases και rapid prototyping.
Η φιλοδοξία μας είναι το Innovation Lounge να εξελίσσεται διαρκώς — να "μαθαίνει", να προσαρμόζεται και να αναπτύσσεται μαζί με την TP Greece και τους συνεργάτες μας. Έτσι παραμένει ένας δυναμικός χώρος που αντανακλά το όραμά μας ως Digital Partner, έτοιμος να υποστηρίξει τις επόμενες ανάγκες της αγοράς και τις νέες μορφές ψηφιακού μετασχηματισμού.
Σε προσωπικό επίπεδο, ποιο στοιχείο του Innovation Lounge σας εμπνέει περισσότερο; Τι νιώθετε ότι αντιπροσωπεύει για την επόμενη μέρα της TP Greece;
Για εμένα, το Innovation Lounge είναι ένας χώρος δημιουργίας και σχεδιασμού — ένα σημείο όπου οι ιδέες γίνονται εμπειρίες και όπου μπορούμε να δούμε ένα κομμάτι από το μέλλον, σήμερα. Κάθε φορά που ένας πελάτης ή μια ομάδα μπαίνει μέσα, γεννιέται κάτι νέο: μια διαφορετική προσέγγιση, μια λύση που δεν υπήρχε πριν, μια πιο έξυπνη και ανθρώπινη εκδοχή της καθημερινής εργασίας.
Με εμπνέει ότι το Lounge δεν είναι στατικό. Αναπτύσσεται, μαθαίνει και εξελίσσεται μαζί μας. Μας δίνει τη δυνατότητα να φανταστούμε το επόμενο βήμα — και ταυτόχρονα να το σχεδιάσουμε με τρόπο πρακτικό, συνεργατικό και βιώσιμο.
Αντιπροσωπεύει το όραμά μας για μια TP Greece που συνεχίζει να καινοτομεί με επίκεντρο τον άνθρωπο και να λειτουργεί ως Digital Partner που δεν απλώς παρακολουθεί το μέλλον, αλλά βοηθά στη διαμόρφωσή του.