Πέμπτη, 30-Οκτ-2025 13:58
Νέα πτώση 32,6% στα κέρδη της BYD - Η μεγαλύτερη βουτιά τριμήνου εδώ και 4 χρόνια
Βουτιά 32,6% σημείωσαν τα κέρδη γ' τριμήνου της BYD, σε ετήσια βάση, σημειώνοντας τη δεύτερη συνεχόμενη τριμηνιαία πτώση και τη μεγαλύτερη πτώση εδώ και πάνω από τέσσερα χρόνια, εν μέσω του αυξανόμενου ανταγωνισμού που αντιμετωπίζει την εγχώρια αγορά.
Τα καθαρά κέρδη ανήλθαν σε 7,8 δισ. γουάν (1,10 δισ. δολ.), ενώ τα έσοδα μειώθηκαν κατά 3,1% σε ετήσια βάση στα 195 δισ. γουάν, καταγράφοντας τη μεγαλύτερη πτώση εδώ και πάνω από πέντε χρόνια.
Η BYD βρίσκεται αντιμέτωπη με σκληρότερο ανταγωνισμό από εταιρείες όπως η Geely και η Leapmotor, οι οποίες έχουν αποκτήσει μερίδιο στην κατηγορία των οικονομικών αυτοκινήτων. Συγκεκριμένα, το μερίδιο αγοράς της BYD στην εγχώρια αγορά μειώθηκε στο 14% τον Σεπτέμβριο, από 18% ένα χρόνο νωρίτερα.
Η BYD, η μεγαλύτερη αυτοκινητοβιομηχανία της Κίνας, μείωσε τον στόχο πωλήσεών της για το 2025 κατά 16% στα 4,6 εκατομμύρια οχήματα, αλλά εξακολουθεί να αναμένει ότι οι εξαγωγές ηλεκτρικών και plug-in υβριδικών οχημάτων της θα διπλασιαστούν, με την Ευρώπη να συγκαταλέγεται στις ταχύτερα αναπτυσσόμενες αγορές της.
Η BYD σχεδιάζει επίσης να αυξήσει την παρουσία της στην Ιαπωνία παρουσιάζοντας ένα νέο mini ηλεκτρικό.
Η BYD ανακοίνωσε νέο γύρο εκπτώσεων τον περασμένο μήνα σε ορισμένα μοντέλα, συμπεριλαμβανομένου του Qin Plus, για να παραμείνει ανταγωνιστική στην εγχώρια αγορά, όπου πωλείται περίπου το 80% των αυτοκινήτων της.
Οι τριμηνιαίες πωλήσεις αυτοκινήτων της BYD μειώθηκαν για πρώτη φορά το 2020, παράλληλα με μια παρατεταμένη πτωτική τάση της παραγωγής στα μεγάλα εργοστάσιά της.