18:16 20/10
Η ΕΤΑΔ παραχωρεί ανενεργό ακίνητο στον Δήμο Μυλοποτάμου Ρεθύμνου
Θα στεγαστούν δημοτικές και κοινωνικές υπηρεσίες μετά από την αποκατάσταση του κτηρίου
Με παρουσία σε περισσότερες από 100 χώρες και 38 χρόνια ιστορίας, η Express Publishing έχει αλλάξει τον τρόπο που μαθαίνουν εκατομμύρια μαθητές. Στη νέα ψηφιακή εποχή οι ανάγκες αλλάζουν και ο εκδοτικός όμιλος επενδύει στην καινοτομία, αξιοποιώντας την τεχνολογία, την τεχνητή νοημοσύνη και μια φρέσκια εταιρική ταυτότητα. Η Virginia Dooley, Chief Marketing Officer, μιλά για τις νέες προκλήσεις, την εξέλιξη της Express Publishing και τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες σήμερα στον τομέα της μάθησης.
Μέσα από τόσα χρόνια εξέλιξης, τι έμεινε αναλλοίωτο στο DNA της Express Publishing και τι αλλάζει σήμερα;
Από το ξεκίνημα μας, ο στόχος μας ήταν ένας: να προσφέρουμε εκπαιδευτικές λύσεις με αντίκτυπο. Αυτό δεν αλλάζει.
Αλλά μετά από 38 χρόνια παρουσίας στον χώρο, έχει εξελιχθεί το προϊόν μας. Ξέρουμε ότι η νέα γενιά απαιτεί μια διαφορετική εμπειρία μάθησης, και αυτό γίνεται και δικό μας ζητούμενο. Γι΄αυτό, το εκπαιδευτικό μας υλικό ευνοεί την αλληλεπίδραση, καλλιεργεί real-world δεξιότητες και προετοιμάζει τα παιδιά για τον πραγματικό κόσμο, εκτός της τάξης.
Και σαν εταιρεία, όμως, έχουμε κάνει άλματα. Από τον ψηφιακό μετασχηματισμό στην καλλιέργεια μιας κουλτούρας αποτελεσματικότητας, κάθε μέρα βάζουμε ένα νέο στοίχημα. Το προσωπικό μας εμπλουτίζεται, διαμορφώνουμε νέες, πιο agile διαδικασίες, επενδύουμε σταθερά στην επιμόρφωση και το R&D. Γινόμαστε πιο εξωστρεφείς και είμαστε μόλις στο ξεκίνημα του νέου μας κεφαλαίου, τώρα που ολοκληρώσαμε και την ανανέωση της εταιρικής ταυτότητας της Express Publishing.
Η Express Publishing λειτουργεί σε πάνω από 100 χώρες. Πώς δημιουργείτε εκπαιδευτικά προϊόντα που είναι παγκόσμια στην κλίμακα αλλά εξατομικευμένα για τις ανάγκες κάθε αγοράς;
Έρευνα και πάλι έρευνα! Αφουγκραζόμαστε τις σύγχρονες ανάγκες, διοργανώνουμε focus groups, τρέχουμε ποσοτικές έρευνες αγοράς. Θέλουμε όχι απλώς να καταλάβουμε τι χρειάζεται ο εκπαιδευτικός και ο μαθητής, αλλά και τι είναι αυτό που έχουν ανάγκη χωρίς να υπάρχει επίγνωση της ανάγκης αυτής.
Καθοριστική σημασία έχει και το δίκτυο των συνεργατών μας, που μας βοηθά να καταλάβουμε τι πραγματικά λειτουργεί σε κάθε χώρα.
Μαθαίνουμε τους στρατηγικούς στόχους του εκάστοτε Υπουργείου Παιδείας, τα προγράμματα σπουδών τους, και αντίστοιχα προσαρμόζουμε και το υλικό μας – όλα αυτά, ενώ πάντα η επωνυμία μας εξασφαλίζει ότι τα στάνταρ παραμένουν υψηλά.
Το λέμε πάντα δυνατά ότι προσφέρουμε εκπαιδευτικές λύσεις που κάνουν τη διαφορά. Και πράγματι, τόσο οι εγκρίσεις Υπουργείων Παιδείας όσο και η υιοθέτηση του υλικού μας από 100+ χώρες αποδεικνύουν ότι η ακαδημαϊκή μας ομάδα κάνει σοβαρή δουλειά.
Σε μια εποχή όπου η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη επαναπροσδιορίζουν την αγορά, τι κάνει η Express Publishing;
Τις αγκαλιάζει, εννοείται! Δεδομένου ότι ο τομέας μας είναι η εκπαίδευση, δεν θα μπορούσαμε να μην εντάξουμε την τεχνητή νοημοσύνη στη δουλειά μας και φυσικά και στο προϊόν που προσφέρουμε. Έχουμε αρκετά in-house τμήματα, όπως για παράδειγμα το studio ηχογραφήσεων εκπαιδευτικών resources ή το τμήμα animation. Και τα δυο, εν προκειμένω, αξιοποιούν την τεχνητή νοημοσύνη για να δημιουργήσουν νέα στάνταρ στα projects τους.
Από προϊόντα, προσφέρουμε εξατομικευμένα εκπαιδευτικά προγράμματα, τα λεγόμενα προγράμματα προσαρμοστικής μάθησης, που δημιουργούν περιεχόμενο ειδικά διαμορφωμένο για τις ανάγκες κάθε μαθητή. Φαντάσου ότι, όποιο κι αν είναι το επίπεδό σου, όποιες κι αν είναι οι δεξιότητες που θέλεις να εξελίξεις, η πλατφόρμα μας σε παίρνει από το χέρι και σε βοηθάει να βελτιωθείς με τον πιο στοχευμένο τρόπο. Αυτή είναι μια τεράστια εξέλιξη στον τρόπο που μαθαίνουμε, όχι μόνο Αγγλικά, αλλά οτιδήποτε.
Αλλά σε αυτό το σημείο θέλω να πω και το εξής: ότι η βασική μας θέση είναι ότι η τεχνολογία και το AI έχει έρθει για να ανακουφίσει και τον εκπαιδευτικό. Γνωρίζουμε ότι το επάγγελμα έχει περάσει πολλά και συχνά χάνει μέρος της ελκυστικότητάς του. Γι’ αυτό και φέρνουμε εργαλεία που δίνουν στον εκπαιδευτικό την ευκαιρία να εστιάσει σε ό,τι έχει πραγματική αξία μέσα στην τάξη.
Όταν μια εταιρεία με παγκόσμιο αποτύπωμα επαναπροσδιορίζει την εικόνα και το μήνυμά της, ποια είναι η στρατηγική πίσω από αυτό;
Στόχος μας εξαρχής ήταν να φέρουμε το λογότυπο και τη ταυτότητά μας στο σήμερα. Να αναδείξουμε μια διαφορετική πτυχή της εμπειρίας του να μαθαίνεις ή να διδάσκεις με την Express Publishing.
Ξεκινήσαμε ως μια εταιρεία που προσέφερε textbooks, και πλέον μιλάμε για ένα ολοκληρωμένο εκπαιδευτικό οικοσύστημα που αποτελείται από βιβλία, εφαρμογές augmented reality, διαδραστικά εργαλεία και πλατφόρμες τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η προϊοντική γκάμα ξεπερνάει το logo μας που μέχρι πρόσφατα απεικόνιζε ένα ανοιχτό βιβλίο, όσο legacy και να υπήρχε από πίσω.
Ως στρατηγική επιλογή λοιπόν, κάποια στιγμή είπαμε ότι ήρθε η ώρα να φέρουμε την ταυτότητά μας στο σήμερα, και ιδού! Ταυτόχρονα, αυτός ο επαναπροσδιορισμός μας δίνει νέα ενέργεια και ενισχύει τις προσπάθειές μας να γυρίσουμε ΄σελίδα΄σε κάτι ακόμα πιο δυναμικό και responsive.
Πολλές οικογενειακές επιχειρήσεις παγκοσμίως δυσκολεύονται να περάσουν στη "δεύτερη μέρα". Τι χρειάζεται πραγματικά για να συνεχιστεί μια πορεία δεκαετιών με φρέσκια ματιά και στρατηγικό όραμα;
Πλέον, στην Express Publishing έχουμε περάσει στη τρίτη γενιά, ενώ έχουμε τη χαρά και την ανακούφιση να συνυπάρχουμε τόσο με την πρώτη όσο και με τη δεύτερη. Αυτό σημαίνει κληρονομιά, ευθύνη και την αίσθηση ότι πρέπει να αποδείξεις τον εαυτό σου. Η παρακαταθήκη δίνει φτερά αλλά ταυτόχρονα περιορίζει.
Η εταιρεία έχει μεγαλώσει μέσα στα χρόνια και πλέον απασχολούμε περίπου 300 άτομα. Χρειάζεται εμπιστοσύνη στους ανθρώπους που παραμένουν δίπλα μας 35+ χρόνια και έχουν δει την Express Publishing να γίνεται αυτό που είναι σήμερα. Ταυτόχρονα χρειάζεται δυναμισμός για να ξεπεράσουμε στεγανά και παλιές αγκυλώσεις, να καλωσορίσουμε νέα μέλη και να μοιραστούμε την αποστολή μας μαζί τους.
Πάντως το διαγενεακό εργασιακό περιβάλλον γίνεται πηγή δύναμης αν αξιοποιήσεις τη δυναμική του. Φέρνει ξεχωριστή ώθηση και δημιουργικότητα. Οι πιο έμπειροι (και συνήθως μεγαλύτεροι) λένε όχι, οι λιγότερο risk-averse και νεότεροι λένε ναι, και μέσα από αυτή τη ζύμωση, οι ιδέες φιλτράρονται, κοσκινίζονται, γίνονται projects, deliverables, και τελικά μπαίνουν σε τάξεις.