Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 01-Οκτ-2025 18:57

    Η Meta θα χρησιμοποιεί τις συνομιλίες χρηστών με το chatbot της για στοχευμένες διαφημίσεις

    Στο «στόχαστρο» της Κομισιόν οι Apple, Google και Meta
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Η Meta Platforms θα αρχίσει σύντομα να χρησιμοποιεί τις αλληλεπιδράσεις με το AI chatbot της για να προσαρμόζει αποτελεσματικότερα το περιεχόμενο και τις διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Facebook και το Instagram.

    Το update, το οποίο θα τεθεί σε ισχύ στις 16 Δεκεμβρίου, σημαίνει ότι οι χρήστες μπορεί να αρχίσουν να βλέπουν προτεινόμενες αναρτήσεις ή διαφημίσεις σχετικά με θέματα που συζητούν με το chatbot της Meta.

    Ένας χρήστης που ζητά από το εργαλείο να τον βοηθήσει να προγραμματίσει οικογενειακές διακοπές, για παράδειγμα, θα μπορούσε να αρχίσει να βλέπει διαφημίσεις από ταξιδιωτικές εταιρείες στο Instagram του. 

    Η προσέγγιση βασίζεται επίσης σε φωνητικές συνομιλίες του chatbot μέσω των ακουστικών της εταιρείας και δεν υπάρχει επιλογή για τους χρήστες να εξαιρεθούν από αυτή την αλλαγή, σύμφωνα με την Christy Harris, υπεύθυνη πολιτικής απορρήτου της Meta.

    Η Meta έχει επενδύσει σημαντικά στην τεχνητή νοημοσύνη φέτος, ποντάροντας σε μια τεχνολογία που ο διευθύνων σύμβουλος Mark Zuckerberg πιστεύει ότι θα αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι άνθρωποι ζουν και αλληλεπιδρούν στο διαδίκτυο. Το AI chatbot της Meta έχει περισσότερους από 1 δισεκατομμύριο μηνιαίους χρήστες και αποτελεί το κύριο τρόπο με τον οποίο οι καταναλωτές αλληλεπιδρούν με την τεχνητή νοημοσύνη της εταιρείας.

    Πέρα από τις δαπάνες δεκάδων δισεκατομμυρίων δολαρίων για την υποδομή που απαιτείται για την κατασκευή μοντέλων και προϊόντων τεχνητής νοημοσύνης, η Meta έχει αναζητήσει τρόπους να χρησιμοποιήσει την τεχνολογία για να ενισχύσει τη διαφημιστική της δραστηριότητα, η οποία εξασφαλίζει σχεδόν το σύνολο των εσόδων της και πληρώνει τις επενδύσεις στο ΑΙ.

    Δεν είναι σαφές αν αυτή η αλλαγή θα επηρεάσει τον τρόπο με τον οποίο οι χρήστες αλληλεπιδρούν με το chatbot της Meta στο μέλλον, σχολιάζει το Bloomberg.

    Πολλοί άνθρωποι στο διαδίκτυο βασίζονται στα διάφορα chatbots που υπάρχουν για να βρουν απαντήσεις σε ένα ευρώ φάσμα ερωτήσεων/αναγκών, χρησιμοποιώντας τα πολλές φορές ως υποκατάστατα ιατρικών και οικονομικών συμβούλων, βοήθειας για θέματα που αφορούν το σπίτι, ακόμη και ερωτικών/συναισθηματικών ζητημάτων.

    Ο Zuckerberg έχει δηλώσει ότι τα chatbots τεχνητής νοημοσύνης μπορούν να κάνουν τους ανθρώπους να αισθάνονται λιγότερο μόνοι ή να χρησιμεύουν ως ένα είδος θεραπευτή. 

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ