Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 08-Δεκ-2021 18:52

    Δέκα χρόνια efood: Το success story στην Ελλάδα

    Δέκα χρόνια efood: Το success story στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    H αρχή για τη δημοφιλή πλατφόρμα διανομής, efood, έγινε τον Νοέμβριο του 2011. Ξεκίνησε τότε με 2 ανθρώπους προσωπικό, φτάνοντας σήμερα να απασχολεί περισσότερους από 5.100 εργαζόμενους πανελλαδικά, και να αποτελεί έναν από τους σημαντικότερους εργοδότες της Ελλάδας. Δέκα χρόνια μετά η efood έχει καταφέρει να συνδεθεί άρρηκτα με την έννοια του delivery στην Ελλάδα, έχοντας εντάξει στην πλατφόρμα της πάνω από 20.000 επιχειρήσεις, οι οποίες βρίσκονται σε 100 πόλεις της χώρας, προσφέροντας πλέον υπηρεσίες διανομής και δυνατότητα αγορών όχι μόνο στην εστίαση αλλά και σε αρκετές ακόμη διαφορετικές κατηγορίες αγαθών. 

    Η καινοτομία της efood εντοπίζεται στο γεγονός ότι έδωσε τη δυνατότητα σε ένα σημαντικό αριθμό επιχειρήσεων, να προσθέσουν ένα ακόμη κανάλι πωλήσεων και διανομής των προϊόντων τους, πέρα από τα ήδη διαθέσιμα, γεγονός που σήμανε αυτομάτως την προσθήκη επιπλέον κύκλου εργασιών για τις εν λόγω οντότητες. Αθροιστικά ο κύκλος εργασιών για τις 20.000 συνεργαζόμενες επιχειρήσεις που εντάχθηκαν στην πλατφόρμα, ανήλθε  κατά την τελευταία δεκαετία σε ποσό άνω των 2 δισεκατομμυρίων ευρώ, στοιχείο που αποδεικνύει την αύξηση του συνολικού καλαθιού μέσω του εναλλακτικού τρόπου πωλήσεων που προσέφερε η efood. 

    Στον τομέα της απασχόλησης η efood έχει αναγνωριστεί ως ένας από τους κορυφαίους εργοδότες στη χώρα, καταλαμβάνοντας την πέμπτη και την τρίτη θέση στο θεσμό Best Place to Work, τα δύο τελευταία χρόνια. Ο ρυθμός αύξησης του προσωπικού της ξεπερνά το 40% ανά έτος, ενώ η επιχείρηση έχει δαπανήσει περισσότερα από 80 εκατομμύρια ευρώ σε κόστος μισθοδοσίας, τα τελευταία τρία χρόνια. Ταυτόχρονα οι παροχές που προσφέρει στην πιο πολυπληθή ομάδα διανομέων στην Ελλάδα θα υπερβούν τα 1,8 εκατομμύρια ευρώ το 2021, γεγονός που καταδεικνύει την διάθεση της εταιρείας να παρέχει ποιοτικές θέσεις εργασίας. 

    "To delivery στην Ελλάδα”

    Μότο της efood, το οποίο προβάλλεται και μέσα από τη διαφήμισή της, είναι "το delivery στην Ελλάδα”, φράση που έρχεται να επισφραγίσει ότι αποτελεί την πρώτη εφαρμογή στη χώρα που ήρθε τον Νοέμβριο του 2011 να συγκεντρώσει σε μία ηλεκτρονική πλατφόρμα, διαφορετικά καταστήματα εστίασης, δίνοντας ταυτόχρονα την δυνατότητα στον καταναλωτή να παραλάβει την παραγγελία του μέσα σε λίγα λεπτά στο χώρο του. 

    Ζωτικός ο ρόλος της στη διάρκεια της υγειονομικής κρίσης

    Iδίως στη διάρκεια της υγεινομικής κρίσης η συμβολή του efood αποτέλεσε ζωτικό μέρος για την βιωσιμότητα χιλιάδων επιχειρήσεων, που δεδομένων των περιοριστικών μέτρων που επιβλήθηκαν στην αγορά, δεν θα είχαν τη δυνατότητα λειτουργίας χωρίς τις ηλεκτρονικές παραγγελίες. Είναι χαρακτηριστικό ότι από τις πρώτες εβδομάδες ισχύος των περιορισμών στην αγορά, περισσότερες από 6.000 νέες επιχειρήσεις εντάχθηκαν στην πλατφόρμα του efood, το οποίο ανέλαβε τη διανομή των προϊόντων τους, διασφαλίζοντας την επιχειρηματική τους συνέχεια και τη διατήρηση του προσωπικού τους.  

    Εξετάζοντας την συνεισφορά της efood στην ελληνική οικονομία και στα δημόσια έσοδα μέσω φορολογικών εσόδων που αποκόμισε το ελληνικό κράτος τα τελευταία τρία χρόνια, ανήλθε στα 60 εκατομμύρια ευρώ. Ταυτόχρονα, η επέκταση της πλατφόρμας σε 100 πόλεις της Ελλάδας δημιουργεί πολλαπλασιαστικά οικονομικά και κοινωνικά οφέλη για τοπικές οικονομίες και αγορές.  

    Συμπληρώνοντας ήδη 10 χρόνια δραστηριοποίησης στην Ελλάδα, το efood έχει θέσει ως στόχο να εισέλθει τα επόμενα χρόνια σε ένα νέο κύκλο ανάπτυξης, φιλοδοξώντας να παραμένει ένα θετικό παράδειγμα για το ελληνικό επιχειρείν.  
     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ