Τρίτη, 04-Ιουν-2019 15:53
Η ΝΔ αλλάζει το μοτίβο της προεκλογικής της καμπάνιας
Του Δημήτρη Γκάτσιου
Την επόμενη φάση της προεκλογικής της καμπάνιας εγκαινιάζει η Νέα Δημοκρατία, ενόψει των εθνικών εκλογών της 7ης Ιουλίου. Μία καμπάνια, η οποία θα έχει εντελώς διαφορετικά χαρακτηριστικά από εκείνη της περιόδου μέχρι τις ευρωεκλογές, με τον αρχηγό της αξιωματικής αντιπολίτευσης να σκιαγραφεί το νέο κύκλο της επικοινωνιακής στρατηγικής, επισημαίνοντας ότι η οδός Πειραιώς, αντί για τις καθιερωμένες ανοιχτές συγκεντρώσεις, θα διοργανώσει μία σειρά μικρότερων θεματικών εκδηλώσεων, στις οποίες ο ίδιος ο Κυριάκος Μητσοτάκης θα συνομιλεί αδιαμεσολάβητα με τους πολίτες.
"Μέσα από διαδραστικές και στοχευμένες εκδηλώσεις, ο κ. Μητσοτάκης θα επιδιώξει να αναδείξει πιο αποτελεσματικά από ό,τι στις παραδοσιακές συγκεντρώσεις τις πτυχές του κυβερνητικού του σχεδίου, και παράλληλα να εμπλουτίσει τον προγραμματικό λόγο της Νέας Δημοκρατίας από τις παρεμβάσεις των πολιτών", σημειώνουν στελέχη της αξιωματικής αντιπολίτευσης. "Η επιλογή αυτή, αν και φαντάζει παράδοξη για τα προεκλογικά ειωθότα της χώρας μας, δεν είναι ξένη στο κόμμα. Ο Κυριάκος Μητσοτάκης πολύ συνειδητά τον τελευταίο 1,5 χρόνο επέλεξε αυτόν το νέο τρόπο επικοινωνίας με τους πολίτες. Αντί συγκεντρώσεων, έχουμε οργανώσει πολλές θεματικές εκδηλώσεις με μικρότερο ακροατήριο, το οποίο όμως διευκολύνει την απευθείας συζήτηση με τους πολίτες με την μορφή των ερωταπαντήσεων. Πολλές μάλιστα από αυτές τις εκδηλώσεις, στις οποίες μετείχε ο κ. Μητσοτάκης δεν είδαν καν το φως της δημοσιότητας. Άλλοτε με νέους, άλλοτε με αγρότες και άλλοτε με ιδιωτικούς ή δημόσιους υπαλλήλους στον τόπο εργασίας τους", σχολιάζουν.
Η κεντρική στόχευση της οδού Πειραιώς τις επόμενες κρίσιμες πέντε εβδομάδες είναι προφανής. Μέσα από την αναπαραγωγή αυτών των συζητήσεων σε ένα ευρύτερο κοινό, η Νέα Δημοκρατία θα απευθυνθεί όχι μόνον σε όσους την εμπιστεύθηκαν στις τελευταίες εκλογές, αλλά κυρίως στους πολίτες που ακόμη αμφιταλαντεύονται για το τι θα ψηφίσουν. Όλοι, δηλαδή, θα έχουν τη δυνατότητα να αξιολογήσουν με νηφάλιο τρόπο και χωρίς τις γνωστές κορώνες της προεκλογικής αντιπαράθεσης, τόσο τις προτεραιότητες της πολιτικής πρότασης της Νέας Δημοκρατίες όσο και τους τρόπους με τους οποίους θα επιχειρήσει να της υλοποιήσει, εάν οι πολίτες την εμπιστευθούν.
Το κόμμα της αξιωματικής αντιπολίτευσης, την ίδια στιγμή, δίνει τεράστια σημασία και στα social media, καθώς μέσω αυτών ενημερώνονται οι νεότερες ηλικίες, που είναι και οι πιο δύσπιστες έναντι του πολιτικού προσωπικού της χώρας. "Η τακτική που έχει επιλεγεί είναι διαφορετική από τις παλιότερες κλασικές καμπάνιες των κομμάτων. Στη θέση της μαύρης προπαγάνδας προτιμήθηκε στις τελευταίες εκλογές η επικοινωνία των βασικών δεσμεύσεων της Νέας Δημοκρατίας με εύληπτο και πρωτότυπο τρόπο, με σύντομα μηνύματα και ευφάνταστα εικαστικά τα οποία κλικάροντάς τα οδηγούσαν στην επεξήγηση των θέσεων της ΝΔ", αναφέρουν "γαλάζια" στελέχη. Παράλληλα, επισημαίνουν πως το αποτέλεσμα της ευρωκάλπης που έφερε για πρώτη φορά τη Νέα Δημοκρατία να προηγείται και σε αυτές τις ηλικίες ήταν μία δικαίωση για το τμήμα που έχει αναλάβει την καμπάνια της παράταξης στο ίντερνετ και δεν είναι τυχαίο ότι ήδη από σήμερα στο "youtube" προβάλλεται ένα ακόμα νέο σποτ της αξιωματικής αντιπολίτευσης, που επιδιώκει να έχει συνεχή παρουσία στους διαδικτυακούς τόπους με την μεγαλύτερη επισκεψιμότητα νέων.