Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 01-Δεκ-2015 21:40

    Καταγγελίες Σπίρτζη για κατασπατάληση στις αστικές μεταφορές

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Δημήτρη Δελεβέγκου

    Της επιλογής του να τοποθετήσει έξι άτομα αντί τριών στις θέσεις του προέδρου και διευθύνοντα συμβούλου του ΟΑΣΑ και των εταιρειών ΣΤΑΣΥ και ΟΣΥ υπεραμύνεται το υπουργείο Υποδομών με δελτίο τύπου στο οποίο κάνει λόγο για "παραμύθι χωρίς δράκο" και για κατασπατάληση δημόσιου χρήματος.

    Ο κ. Σπίρτζης καταγγέλλει την προηγούμενη διοίκηση του ΟΑΣΑ για αμοιβές 350.000 ευρώ διευθυνόντων και ειδικών συμβούλων ανά έτος και προμήθειες σε εταιρείες, ενώ προαναγγέλλει ότι συνέχεια θα δοθεί στη Βουλή.

    "Τα πυροτεχνήματα, ο θόρυβος και οι επιθέσεις επικοινωνίας τελειώνουν όταν αρχίζουν οι αλήθειες. Το παραμύθι είναι καλό, αλλά δεν έχει "δράκους", ή μάλλον έχει. Το  πάρτι και τα ψέματα  τελειώνουν  εδώ" σημειώνεται χαρακτηριστικά.

    Βέβαια το ερώτημα που τίθεται είναι γιατί η διοίκηση του υπουργείου Υποδομών δεν προσφεύγει στη δικαιοσύνη, μιας και οι καταγγελίες που διατυπώνονται αφορούν κατασπατάληση δημόσιου χρήματος.

    Περιττό να αναφερθεί ότι στο ανακοινωθέν ουδεμία αναφορά υπάρχει στην αύξηση των κομίστρων στο 1,40 ευρώ από 1,20 ευρώ χωρίς παράλληλη αύξηση της χρονικής διάρκειας ισχύος του από 1η Ιανουαρίου.

    Η ανακοίνωση του ΥΠΟΜΕΔΙ

    Τα πυροτεχνήματα, ο θόρυβος και οι επιθέσεις επικοινωνίας τελειώνουν όταν αρχίζουν οι αλήθειες. Το παραμύθι είναι καλό, αλλά δεν έχει "δράκους", ή μάλλον έχει. Το  πάρτι και τα ψέματα  τελειώνουν  εδώ.

    Η "επιτυχημένη" μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ, για την οποία τόσοι κόπτονται (άραγε γιατί;) και η οποία διαπραγματευόταν μονομερώς και εν αγνοία της πολιτικής ηγεσίας του αρμόδιου υπουργείου με την τρόικα, μέτρα και ρυθμίσεις σε βάρος οργανισμού και πολιτών, χωρίς καμία έγκριση, "προάσπιζε" το δημόσιο συμφέρον και τη χρηστή οικονομική διοίκηση εγκρίνοντας:

    •    350.000 ευρώ/έτος για αμοιβές διευθυνόντων  και ειδικών συμβούλων. Προφανώς  αυτοί δεν είναι ημέτεροι, αλλά … εμπειρογνώμονες.

    •    Πάνω από 100.000 ευρώ αμοιβές για συγκεκριμένη εταιρεία άλλων… συμβούλων επικοινωνίας. Εκεί να ψάξετε τους ημετέρους και την κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι και αυτοί … εμπειρογνώμονες.

    •    Προφανώς οι παρεχόμενες υπηρεσίες και τα 100.000 ευρώ από τη μία εταιρεία, δεν ήταν αρκετές, και ανέθεσαν και σε μια ακόμη εταιρεία την επικοινωνία του ομίλου, εγκρίνοντας άλλα 40.000 ευρώ. Εκεί να κοιτάξετε για ημετέρους και κατασπατάληση δημόσιου χρήματος. Εκτός αν είναι κι αυτοί εμπειρογνώμονες.

    •    Άραγε πότε η "επιτυχημένη" μονοπρόσωπη διοίκηση του ΟΑΣΑ διεκδίκησε και πήρε όσα του οφείλονταν από τους φορείς του δημοσίου; Ή μήπως το "ξέχασε" και αυτό μέσα στο success story της , αφήνοντας ελλείμματα σχεδόν 100 εκατομμυρίων ευρώ;

    •    Η συμφωνία της "επιτυχημένης" μονοπρόσωπης διοίκησης του ΟΑΣΑ με την ΤΡΑΙΝΟΣΕ, είναι ή δεν είναι πανωπροίκι – δώρο για τον ιδιώτη, κόντρα στα συμφέροντα του δημοσίου;
     
    Για όλα αυτά και πολλά ακόμη, που θα παρουσιαστούν στην αρμόδια επιτροπή της βουλής επικρατούσε για χρόνια σιγή. Ούτε μια ερώτηση. Όλα καλώς καμωμένα.

    •    Αυτό  ακριβώς το μοντέλο διοίκησης, του ενός ανεξέλεγκτου εκλεκτού, που δεν δίνει λογαριασμό σε κανέναν, θα αλλάξει, θέλουν δε θέλουν ορισμένοι.

    •    Οι αστικές συγκοινωνίες θα λειτουργήσουν διαφανώς, δημοκρατικά και με έλεγχο, για τον πολίτη και την κοινωνία. Όπως ο νόμος προβλέπει.

    •    Χωρίς "ημέτερους" κρυμμένους σε συμβάσεις.

    •    Χωρίς "κεφαλοκυνηγούς" ανέργων, ή ειδικά σώματα αστυνομίας στις μεταφορές.

    •    Χωρίς αναξιοκρατικούς διορισμούς διευθυντικών στελεχών, που δεν πέρασαν ποτέ από υπηρεσιακά συμβούλια, αλλά ήταν αρεστοί των διοικήσεων, αλλά

    •    Με κοινωνική αναφορά και ευαισθησία διατηρώντας τη δωρεάν μετακίνηση ανέργων και άλλων ευπαθών κοινωνικών ομάδων.

    Όσο και να οχυρώνονται πίσω από το διορισμό των νέων διοικήσεων στον όμιλο ΟΑΣΑ, για να κάνουν θόρυβο, το έργο της αναδιάρθρωσής του θα υλοποιηθεί.

    Τα υπόλοιπα… στη Βουλή.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ