Συνεχης ενημερωση
Το μεγαλύτερο brand name της ελληνικής showbiz κυριαρχεί εδώ και 20 χρόνια επί σκηνής και όχι μόνο. Oι χορηγοί δεν τον εγκαταλείπουν, αν και έχει αλλάξει ουκ ολίγους στο πέρασμα των χρόνων
Από τον Νεκτάριο Β. Νώτη
Η σκηνή φωτίζεται. Η μουσική δυναμώνει. Το ίδιο και οι φωνές από το κοινό. Έφηβες, αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκες, περιμένουν –στα όρια της υστερίας– να εμφανιστεί το απόλυτο φαινόμενο της ελληνικής showbiz. Συστάσεις δεν χρειάζονται. Κυρίες και κύριοι, ο Σάκης Ρουβάς.
Η άμεση και απίστευτη επαφή που έχει με το κοινό συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία που καταγράφει σχεδόν είκοσι χρόνια πλέον στην ελληνική μουσική –και όχι μόνο– σκηνή. Επιτυχία που έχει μετατρέψει το Sakis σε ένα από τα πιο επιτυχημένα brand names του επιχειρείν της χώρας μας. Γιατί αυτό ακριβώς είναι ο Σάκης Ρουβάς.
Έχει χτίσει ένα brand name. Δεν είναι απλώς ένας καλλιτέχνης, αλλά ένα πολύ καλό και διαχρονικό brand name. Από το 1991, οπότε και πρωτοεμφανίστηκε δειλά δειλά («ανακάλυψη» της δισκογραφικής Polygram), μέχρι και σήμερα, διατηρεί τη λάμψη του, την ίδια απήχηση, την αμεσότητα της επαφής του με το κοινό και συνεπώς την εμπορική επιτυχία του. Σκεφτείτε ότι είναι ο μόνος Έλληνας καλλιτέχνης που έχει στην κυριολεξία γεμίσει το Ολυμπιακό Στάδιο χωρίς η συναυλία του να είναι αφιερωμένη σε άλλον ή άλλους τραγουδιστές. Είναι ο πρώτος άνδρας παγκοσμίως που φιλοξενήθηκε στο εξώφυλλο οποιασδήποτε έκδοσης του «Cosmopolitan». Τον περασμένο Μάρτιο φωτογραφήθηκε για την ελληνική έκδοση του περιοδικού, που γιόρταζε τα δέκα χρόνια της. Οι πωλήσεις άγγιξαν την κορυφή. Γι΄ αυτό και οι χορηγοί δεν τον εγκαταλείπουν, αν και έχει αλλάξει ουκ ολίγους στο πέρασμα των χρόνων. Επαναλαμβάνω: Ο Σάκης αποτελεί κορυφαίο brand name. Δείτε γιατί:
Είδωλο
Αν σκεφτεί κανείς ότι παρά το πλούσιο και δυναμικό ρεπερτόριό του δεν είχε ποτέ δισκογραφική επιτυχία σε πωλήσεις, με εξαίρεση 1-2 άλμπουμ (αποκορύφωμα το «Σ΄ έχω ερωτευθεί»). Αυτό σημαίνει ότι σπάνια πείθει το κοινό του να αγοράσει τους δίσκους του. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί είναι ένα πρόσωπο, ένα είδωλο, που έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτή τη στιγμή να θεωρείται ο Νο1 star και performer στην Ελλάδα. Γι΄ αυτό και οι συναυλίες του είναι πάντοτε sold out, γι΄ αυτό και τα νυχτερινά κέντρα στα οποία εμφανίζεται είναι ασφυκτικά γεμάτα και όχι μόνο από γυναικείο πληθυσμό.
Ο Sakis είναι αυτός που πρωτοπορεί. Καταφέρνει να κάνει πάντα πρώτος νέα πράγματα. Κανείς δεν έχει ξεχάσει την εμφάνισή του με φούστα –σχεδιασμένη από τον Valentino– τον Οκτώβριο του 1998.
Ή την πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα παρουσίαση του δίσκου του «Σ΄ έχω ερωτευθεί» πριν από πέντε χρόνια. Έγινε την ίδια μέρα σε τέσσερις πόλεις, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη και Αθήνα, με αεροπλάνο, το οποίο μετέφερε και όλη τη δημοσιογραφική αποστολή, ώστε ο Sakis να παρουσιάσει live το νέο του άλμπουμ.
Οι χορηγοί
Φυσικά, για να γίνουν όλα αυτά, χρειάζονται χρήματα. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει χορηγίες. Οι χορηγοί δεν έλειψαν ποτέ από δίπλα του.
Ο Σάκης έχει πιει αναψυκτικά, έχει μιλήσει στο κινητό, έχει φάει παγωτά, έχει μασήσει τσίχλες, έχει χρησιμοποιήσει άρωμα, έχει φορέσει γυαλιά ηλίου, προσπαθώντας να πείσει το κοινό του –και δυνητικούς καταναλωτές– να κάνει το ίδιο, για λογαριασμό των εταιρειών, τα προϊόντα των οποίων διαφήμιζε. Επιπλέον, έχει δημιουργήσει σειρά προϊόντων (όπως μπλουζάκια για παιδιά ηλικίας από 2 ετών και άνω!), τα οποία πωλούνταν κατά καιρούς από το site του, αλλά και στις συναυλίες του. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δώσει την υπογραφή του σε ξυπνητήρια, κασετίνες, πετσέτες, κούκλες-ομοιώματά του και πολλά άλλα προϊόντα, με αναφορά τον ίδιο. Κατόπιν επιθυμίας του ίδιου, ποσοστό των εσόδων από τις πωλήσεις αυτές πηγαίνουν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
H Pepsi ήταν ο πρώτος του μεγάλος χορηγός. Για τρία χρόνια, τον είχε επιλέξει να είναι ο πρεσβευτής της (που σημαίνει πολύ υψηλότερο κόστος χορηγίας). Το τηλεοπτικό σποτ είχε γραφτεί tailor made για τον ίδιο, από Βρετανούς ειδικούς. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και η συνεργασία με τη Vodafone, που και αυτή τον επέλεξε για πρεσβευτή της, με στόχευση τη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στα νεανικά κοινά.
Αυτές οι δύο εταιρείες ήταν και οι μεγαλύτερες –σε χρηματικά ποσά– εμπορικές συνεργασίες του Σάκη Ρουβά. Δεν είναι, όμως, οι μοναδικές. Ο Sakis έχει διαφημίσει τα παγωτά ΚΡΙ ΚΡΙ, τις τσίχλες Trident, τα γυαλιά Luxottica και το άρωμα BU.
Από τον Νεκτάριο Β. Νώτη
Η σκηνή φωτίζεται. Η μουσική δυναμώνει. Το ίδιο και οι φωνές από το κοινό. Έφηβες, αλλά και μεγαλύτερης ηλικίας γυναίκες, περιμένουν –στα όρια της υστερίας– να εμφανιστεί το απόλυτο φαινόμενο της ελληνικής showbiz. Συστάσεις δεν χρειάζονται. Κυρίες και κύριοι, ο Σάκης Ρουβάς.
Η άμεση και απίστευτη επαφή που έχει με το κοινό συμβάλλουν σε μεγάλο βαθμό στην επιτυχία που καταγράφει σχεδόν είκοσι χρόνια πλέον στην ελληνική μουσική –και όχι μόνο– σκηνή. Επιτυχία που έχει μετατρέψει το Sakis σε ένα από τα πιο επιτυχημένα brand names του επιχειρείν της χώρας μας. Γιατί αυτό ακριβώς είναι ο Σάκης Ρουβάς.
Έχει χτίσει ένα brand name. Δεν είναι απλώς ένας καλλιτέχνης, αλλά ένα πολύ καλό και διαχρονικό brand name. Από το 1991, οπότε και πρωτοεμφανίστηκε δειλά δειλά («ανακάλυψη» της δισκογραφικής Polygram), μέχρι και σήμερα, διατηρεί τη λάμψη του, την ίδια απήχηση, την αμεσότητα της επαφής του με το κοινό και συνεπώς την εμπορική επιτυχία του. Σκεφτείτε ότι είναι ο μόνος Έλληνας καλλιτέχνης που έχει στην κυριολεξία γεμίσει το Ολυμπιακό Στάδιο χωρίς η συναυλία του να είναι αφιερωμένη σε άλλον ή άλλους τραγουδιστές. Είναι ο πρώτος άνδρας παγκοσμίως που φιλοξενήθηκε στο εξώφυλλο οποιασδήποτε έκδοσης του «Cosmopolitan». Τον περασμένο Μάρτιο φωτογραφήθηκε για την ελληνική έκδοση του περιοδικού, που γιόρταζε τα δέκα χρόνια της. Οι πωλήσεις άγγιξαν την κορυφή. Γι΄ αυτό και οι χορηγοί δεν τον εγκαταλείπουν, αν και έχει αλλάξει ουκ ολίγους στο πέρασμα των χρόνων. Επαναλαμβάνω: Ο Σάκης αποτελεί κορυφαίο brand name. Δείτε γιατί:
Είδωλο
Αν σκεφτεί κανείς ότι παρά το πλούσιο και δυναμικό ρεπερτόριό του δεν είχε ποτέ δισκογραφική επιτυχία σε πωλήσεις, με εξαίρεση 1-2 άλμπουμ (αποκορύφωμα το «Σ΄ έχω ερωτευθεί»). Αυτό σημαίνει ότι σπάνια πείθει το κοινό του να αγοράσει τους δίσκους του. Γιατί συμβαίνει αυτό; Γιατί είναι ένα πρόσωπο, ένα είδωλο, που έχει χτιστεί με τέτοιο τρόπο, ώστε αυτή τη στιγμή να θεωρείται ο Νο1 star και performer στην Ελλάδα. Γι΄ αυτό και οι συναυλίες του είναι πάντοτε sold out, γι΄ αυτό και τα νυχτερινά κέντρα στα οποία εμφανίζεται είναι ασφυκτικά γεμάτα και όχι μόνο από γυναικείο πληθυσμό.
Ο Sakis είναι αυτός που πρωτοπορεί. Καταφέρνει να κάνει πάντα πρώτος νέα πράγματα. Κανείς δεν έχει ξεχάσει την εμφάνισή του με φούστα –σχεδιασμένη από τον Valentino– τον Οκτώβριο του 1998.
Ή την πρωτόγνωρη για τα ελληνικά δεδομένα παρουσίαση του δίσκου του «Σ΄ έχω ερωτευθεί» πριν από πέντε χρόνια. Έγινε την ίδια μέρα σε τέσσερις πόλεις, Ηράκλειο, Κέρκυρα, Θεσσαλονίκη και Αθήνα, με αεροπλάνο, το οποίο μετέφερε και όλη τη δημοσιογραφική αποστολή, ώστε ο Sakis να παρουσιάσει live το νέο του άλμπουμ.
Οι χορηγοί
Φυσικά, για να γίνουν όλα αυτά, χρειάζονται χρήματα. Με απλά λόγια, αυτό σημαίνει χορηγίες. Οι χορηγοί δεν έλειψαν ποτέ από δίπλα του.
Ο Σάκης έχει πιει αναψυκτικά, έχει μιλήσει στο κινητό, έχει φάει παγωτά, έχει μασήσει τσίχλες, έχει χρησιμοποιήσει άρωμα, έχει φορέσει γυαλιά ηλίου, προσπαθώντας να πείσει το κοινό του –και δυνητικούς καταναλωτές– να κάνει το ίδιο, για λογαριασμό των εταιρειών, τα προϊόντα των οποίων διαφήμιζε. Επιπλέον, έχει δημιουργήσει σειρά προϊόντων (όπως μπλουζάκια για παιδιά ηλικίας από 2 ετών και άνω!), τα οποία πωλούνταν κατά καιρούς από το site του, αλλά και στις συναυλίες του. Στο πλαίσιο αυτό, έχει δώσει την υπογραφή του σε ξυπνητήρια, κασετίνες, πετσέτες, κούκλες-ομοιώματά του και πολλά άλλα προϊόντα, με αναφορά τον ίδιο. Κατόπιν επιθυμίας του ίδιου, ποσοστό των εσόδων από τις πωλήσεις αυτές πηγαίνουν σε φιλανθρωπικά ιδρύματα.
H Pepsi ήταν ο πρώτος του μεγάλος χορηγός. Για τρία χρόνια, τον είχε επιλέξει να είναι ο πρεσβευτής της (που σημαίνει πολύ υψηλότερο κόστος χορηγίας). Το τηλεοπτικό σποτ είχε γραφτεί tailor made για τον ίδιο, από Βρετανούς ειδικούς. Στο ίδιο πλαίσιο κινήθηκε και η συνεργασία με τη Vodafone, που και αυτή τον επέλεξε για πρεσβευτή της, με στόχευση τη διείσδυση των νέων τεχνολογιών στα νεανικά κοινά.
Αυτές οι δύο εταιρείες ήταν και οι μεγαλύτερες –σε χρηματικά ποσά– εμπορικές συνεργασίες του Σάκη Ρουβά. Δεν είναι, όμως, οι μοναδικές. Ο Sakis έχει διαφημίσει τα παγωτά ΚΡΙ ΚΡΙ, τις τσίχλες Trident, τα γυαλιά Luxottica και το άρωμα BU.
[[pagebreak]]
Το κοινωνικό έργο

Το περασμένο καλοκαίρι συνεργάστηκε με το Εθνικό Συμβούλιο Νεολαίας και έστησαν μια συναυλία αφιερωμένη στο περιβάλλον στο κατάμεστο Καλλιμάρμαρο Στάδιο.
Στα πλαίσια της συνεργασίας του με το Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο ΕΛΠΙΔΑ και την πρόεδρό του, πρέσβειρα Καλής Θελήσεως της UNESCO, κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη, έχει υπογράψει τη Διακήρυξη του Διεθνούς Συνεδρίου για τις Κλιματικές Αλλαγές και τις Προκλήσεις για τις Επόμενες Γενιές, που είχε διοργανώσει στην Αθήνα το «Ίδρυμα για το Παιδί και την Οικογένεια». Επίσης, έχει ήδη ανακηρυχθεί «Αγγελιοφόρος της Ελπίδας» από την κυρία Μαριάννα Βαρδινογιάννη.
Έτσι, όταν βάφτισε το παιδί του, ζήτησε από τα περιοδικά που θα χρησιμοποιήσουν φωτογραφίες από το γεγονός να καταβάλουν τα χρήματα, που αντιστοιχούν στα δικαιώματα αυτά, στο σύλλογο ΕΛΠΙΔΑ.
Κανείς δεν ξεχνάει ακόμα τη συναυλία που είχε δώσει ο Σάκης Ρουβάς στην πράσινη γραμμή της Κύπρου μαζί με τον Τούρκο pop star Burat Kud στις 19 Μαΐου 1997. Για αυτή του την κίνηση ο Έλληνας star προσέθεσε στη συλλογή του το βραβείο Ipeksi για την κατανόηση και τη συνεργασία.
Η «Sakis Rouvas Collection»
Την προηγούμενη εβδομάδα, ο Σάκης Ρούβας συμφώνησε να βάλει την υπογραφή του και σε μια σειρά ενδυμάτων που θα έχει τον τίτλο «Sakis Rouvas Collection», σε συνεργασία με τα Sprider Stores. Η συμφωνία προβλέπει ότι ο καλλιτέχνης θα επιμελείται δημιουργικά και θα υπογράφει τη συγκεκριμένη σειρά που θα απευθύνεται τόσο σε άνδρες όσο και σε γυναίκες και θα διατίθεται από τον Οκτώβριο αποκλειστικά από τα Sprider Stores.
Η παρουσία του στο λευκό πανί
Το 2006 ο Σάκης Ρουβάς αποφασίζει ότι ήρθε το πλήρωμα του χρόνου για να εκφράσει την άλλη καλλιτεχνική του ανησυχία: την ηθοποιία. Άλλωστε, είχε ήδη εμφανιστεί επί σκηνής σε μικρή ηλικία, 10 ετών, πρωταγωνιστώντας στη θεατρική παράσταση «Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι». 14 χρόνια μετά το θεατρικό του ντεμπούτο, αποφάσισε να εμφανιστεί στον κινηματογράφο. Το 1996 δανείζει τη φωνή του στο ρόλο του Κουασιμόδου στη μεταγλώττιση της «Παναγίας των Παρισίων». Δέκα χρόνια αργότερα, το 2006, τον ακούμε στη μεταγλωττισμένη εκδοχή της ταινίας κινουμένων σχεδίων «Cars».
Την ίδια χρονιά, η Village Films επενδύει πάνω του σε μια από τις ακριβότερες ελληνικές παραγωγές, την ταινία «Alter Ego». Το έργο βγαίνει στις αίθουσες την άνοιξη του 2007. Πηγαίνει μέτρια εισπρακτικά, όπως και στις κριτικές, οι οποίες δεν είναι και οι καλύτερες για το Σάκη. Ο ίδιος όμως δεν κατέθεσε τα όπλα.
Περνάει στην άλλη πλευρά του Ατλαντικού, φτάνει στη δυτική ακτή, στο Χόλιγουντ, διεκδικεί και παίρνει το ρόλο του «κακού»(!) στην ταινία «Duress» του σκηνοθέτη και ηθοποιού Τζόρνταν Μπάρκερ. Συμπρωταγωνιστεί με τον Μάρτιν Ντόνοβαν. Ο ρόλος του αφορά έναν serial killer ο οποίος «στοιχειώνει» τη ζωή ενός φιλήσυχου και τραυματισμένου χήρου, αναγκάζοντάς τον να χρησιμοποιήσει μέσα παρόμοια με τα δικά του προκειμένου να σώσει την κόρη του. Η ταινία βγήκε στις αίθουσες στα τέλη της προηγούμενης χρονιάς.
[[pagebreak]]
Τηλεόραση και η Eurovision
Η λάμψη αλλά και η αγάπη που έχουν οι Έλληνες για το θεσμό δεν άφησαν ασυγκίνητο το Σάκη, ο οποίος θέλησε να δοκιμάσει την τύχη του στo διαγωνισμό της Eurovision και να αντιμετωπίσει την πρόκληση της πρώτης θέσης, την οποία (το 2004) ουδέποτε είχε κατακτήσει η χώρα μας. Στο διαγωνισμό εκείνης της χρονιάς πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση με το «Shake it», αλλά έλαβε την τρίτη θέση, αν και κατά κοινή ομολογία άξιζε την πρωτιά. Το single πάντως πούλησε, καθώς και οτιδήποτε συνόδευε τη συμμετοχή του Σάκη στο διαγωνισμό.
Ο ίδιος δεν το έβαλε κάτω. Πέντε χρόνια αργότερα επανήλθε. Το «This is our night» κατετάγη έβδομο, έπειτα από μια μέτρια παρουσία του Έλληνα καλλιτέχνη, ο οποίος μετά ζήτησε «συγγνώμη» από το κοινό επειδή δεν έφτασε στην κορυφή.
Στο μεταξύ, είχε ήδη αρχίσει τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, με περισσή επιτυχία. Το reality show «X-Factor», στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, με θέμα διαγωνισμό ταλέντων στο τραγούδι, είχε παρουσιαστή τον Σάκη Ρουβά. Η λάμψη του σταρ και το ενδιαφέρον του κοινού οδήγησαν την τηλεθέαση στα ύψη και τον ίδιο να παρουσιάζει και τη δεύτερη χρονιά το show, ενώ το ίδιο θα κάνει και τη σεζόν που αρχίζει τον Σεπτέμβριο.
Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες
Οι σειρήνες του “επιχειρείν” δεν άφησαν αδιάφορο το γνωστό καλλιτέχνη. Εδώ και επτά χρόνια, έχει τη δική του εταιρία παραγωγής. Ονομάζεται “ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ” και κάνει τις παραγωγές για τους δίσκους του, αλλά και οργανώνει τις συναυλίες του.
Εκτός από την επιχειρηματική παρουσία του στο χώρο της διασκέδασης, συμμετέχει από πέρυσι μαζί με τη σύζυγό του Κάτια Ζυγούλη στο μετοχικό σχήμα των κέντρων ευεξίας Mariella Nails, μέσω της εταιρείας «Ομορφιά και Ευεξία ΕΠΕ».
Οι αμοιβές
Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, σύμφωνα όμως με πληροφορίες και εκτιμήσεις από την αγορά το κασέ του κυμαίνεται στα 18.000 ευρώ την ημέρα – ή, μάλλον, τη νύχτα. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι την προηγούμενη σεζόν, οπότε και εμφανιζόταν στο S CLUB, πληρωνόταν με ποσοστά από τις εισπράξεις. Στις περιοδείες που πραγματοποιεί η αμοιβή του κυμαίνεται περί τα 35.000-40.000 ευρώ ανά εμφάνιση, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα από χορηγίες, όλα εξαρτώνται από τον αριθμό των τηλεοπτικών σποτ στα οποία εμφανίζεται ο καλλιτέχνης, των συναυλιών και των video clips που χρηματοδοτεί ο χορηγός και των προωθητικών ενεργειών που κάνει ο διαφημιζόμενος για τον καλλιτέχνη και αντίστροφα. Στο επίπεδο του Σάκη Ρουβά οι χορηγίες κυμαίνονται από 100.000-350.000 ευρώ ετησίως.
Οι περικοπές των budgets στη showbiz έχουν επηρεάσει και τις αμοιβές στην τηλεόραση και κατά συνέπεια τα όσα έχει λαμβάνειν ο Σ. Ρουβάς από την εμφάνιση του στο «X-Factor», όπου σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι φέτος λιγότερα κατά 25%-30%. Οι αμοιβές εκεί δεν ξεπερνούν τα 250.000 ευρώ για το σύνολο της τηλεοπτικής σεζόν.
Sakis Rouvas΄ CV
Ο Αναστάσιος Ρουβάς (όπως είναι το πραγματικό του όνομα) γεννήθηκε στην Κέρκυρα στις 5 Ιανουαρίου του 1972. Προέρχεται από οικογένεια χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιφάνεια και έχει έναν αδερφό. Από μικρός θεωρούνταν καλλιτεχνικό ταλέντο από τους συγγενείς και τους καθηγητές του. Είχε μάλιστα πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι». Έπαιζε κιθάρα –αυτοδίδακτος– και είχε ίνδαλμα τον Έλβις Πρίσλεϊ. Σε μικρή ηλικία ασχολήθηκε με την ενόργανη γυμναστική, κατακτώντας εθνικά βραβεία. Διακρίθηκε επίσης στο άλμα επί κοντώ και έγινε μέλος της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας. Στα δεκαεφτά του άφησε την Κέρκυρα λόγω οικογενειακών προβλημάτων και μετακόμισε στην Πάτρα. Έκανε την πρώτη του επαγγελματική εμφάνιση στην Αθήνα το 1991 στο Show Center, όπου τον ανακάλυψε η δισκογραφική Polygram. Λίγους μήνες αργότερα, έκανε το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Πάρ΄ τα» σε μουσική του Νίκου Τερζή και στίχους του Γιώργου Παυριανού, κατακτώντας την 1η θέση.
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Κεφάλαιο" της 7ης Αυγούστου
Η λάμψη αλλά και η αγάπη που έχουν οι Έλληνες για το θεσμό δεν άφησαν ασυγκίνητο το Σάκη, ο οποίος θέλησε να δοκιμάσει την τύχη του στo διαγωνισμό της Eurovision και να αντιμετωπίσει την πρόκληση της πρώτης θέσης, την οποία (το 2004) ουδέποτε είχε κατακτήσει η χώρα μας. Στο διαγωνισμό εκείνης της χρονιάς πραγματοποίησε εκπληκτική εμφάνιση με το «Shake it», αλλά έλαβε την τρίτη θέση, αν και κατά κοινή ομολογία άξιζε την πρωτιά. Το single πάντως πούλησε, καθώς και οτιδήποτε συνόδευε τη συμμετοχή του Σάκη στο διαγωνισμό.
Ο ίδιος δεν το έβαλε κάτω. Πέντε χρόνια αργότερα επανήλθε. Το «This is our night» κατετάγη έβδομο, έπειτα από μια μέτρια παρουσία του Έλληνα καλλιτέχνη, ο οποίος μετά ζήτησε «συγγνώμη» από το κοινό επειδή δεν έφτασε στην κορυφή.
Στο μεταξύ, είχε ήδη αρχίσει τις τηλεοπτικές του εμφανίσεις, με περισσή επιτυχία. Το reality show «X-Factor», στην τηλεόραση του ΑΝΤ1, με θέμα διαγωνισμό ταλέντων στο τραγούδι, είχε παρουσιαστή τον Σάκη Ρουβά. Η λάμψη του σταρ και το ενδιαφέρον του κοινού οδήγησαν την τηλεθέαση στα ύψη και τον ίδιο να παρουσιάζει και τη δεύτερη χρονιά το show, ενώ το ίδιο θα κάνει και τη σεζόν που αρχίζει τον Σεπτέμβριο.
Οι επιχειρηματικές δραστηριότητες
Οι σειρήνες του “επιχειρείν” δεν άφησαν αδιάφορο το γνωστό καλλιτέχνη. Εδώ και επτά χρόνια, έχει τη δική του εταιρία παραγωγής. Ονομάζεται “ΣΑΚΗΣ ΡΟΥΒΑΣ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΙΚΗ ΕΠΕ” και κάνει τις παραγωγές για τους δίσκους του, αλλά και οργανώνει τις συναυλίες του.
Εκτός από την επιχειρηματική παρουσία του στο χώρο της διασκέδασης, συμμετέχει από πέρυσι μαζί με τη σύζυγό του Κάτια Ζυγούλη στο μετοχικό σχήμα των κέντρων ευεξίας Mariella Nails, μέσω της εταιρείας «Ομορφιά και Ευεξία ΕΠΕ».
Οι αμοιβές
Επίσημα στοιχεία δεν υπάρχουν, σύμφωνα όμως με πληροφορίες και εκτιμήσεις από την αγορά το κασέ του κυμαίνεται στα 18.000 ευρώ την ημέρα – ή, μάλλον, τη νύχτα. Αξίζει, πάντως, να σημειωθεί ότι την προηγούμενη σεζόν, οπότε και εμφανιζόταν στο S CLUB, πληρωνόταν με ποσοστά από τις εισπράξεις. Στις περιοδείες που πραγματοποιεί η αμοιβή του κυμαίνεται περί τα 35.000-40.000 ευρώ ανά εμφάνιση, με όλα τα έξοδα πληρωμένα.
Σε ό,τι αφορά τα έσοδα από χορηγίες, όλα εξαρτώνται από τον αριθμό των τηλεοπτικών σποτ στα οποία εμφανίζεται ο καλλιτέχνης, των συναυλιών και των video clips που χρηματοδοτεί ο χορηγός και των προωθητικών ενεργειών που κάνει ο διαφημιζόμενος για τον καλλιτέχνη και αντίστροφα. Στο επίπεδο του Σάκη Ρουβά οι χορηγίες κυμαίνονται από 100.000-350.000 ευρώ ετησίως.
Οι περικοπές των budgets στη showbiz έχουν επηρεάσει και τις αμοιβές στην τηλεόραση και κατά συνέπεια τα όσα έχει λαμβάνειν ο Σ. Ρουβάς από την εμφάνιση του στο «X-Factor», όπου σύμφωνα με πληροφορίες θα είναι φέτος λιγότερα κατά 25%-30%. Οι αμοιβές εκεί δεν ξεπερνούν τα 250.000 ευρώ για το σύνολο της τηλεοπτικής σεζόν.
Sakis Rouvas΄ CV
Ο Αναστάσιος Ρουβάς (όπως είναι το πραγματικό του όνομα) γεννήθηκε στην Κέρκυρα στις 5 Ιανουαρίου του 1972. Προέρχεται από οικογένεια χωρίς ιδιαίτερη οικονομική επιφάνεια και έχει έναν αδερφό. Από μικρός θεωρούνταν καλλιτεχνικό ταλέντο από τους συγγενείς και τους καθηγητές του. Είχε μάλιστα πρωταγωνιστήσει στο θεατρικό έργο «Αν οι καρχαρίες ήταν άνθρωποι». Έπαιζε κιθάρα –αυτοδίδακτος– και είχε ίνδαλμα τον Έλβις Πρίσλεϊ. Σε μικρή ηλικία ασχολήθηκε με την ενόργανη γυμναστική, κατακτώντας εθνικά βραβεία. Διακρίθηκε επίσης στο άλμα επί κοντώ και έγινε μέλος της Ελληνικής Εθνικής Ομάδας. Στα δεκαεφτά του άφησε την Κέρκυρα λόγω οικογενειακών προβλημάτων και μετακόμισε στην Πάτρα. Έκανε την πρώτη του επαγγελματική εμφάνιση στην Αθήνα το 1991 στο Show Center, όπου τον ανακάλυψε η δισκογραφική Polygram. Λίγους μήνες αργότερα, έκανε το ντεμπούτο του στο Φεστιβάλ Τραγουδιού Θεσσαλονίκης με το τραγούδι «Πάρ΄ τα» σε μουσική του Νίκου Τερζή και στίχους του Γιώργου Παυριανού, κατακτώντας την 1η θέση.
* Αναδημοσίευση από την εφημερίδα "Κεφάλαιο" της 7ης Αυγούστου
-
00:07 Και μετά τη Fed, τι;
-
00:06 Η έκπτωση των τραπεζών και η κρίση των ενυπόθηκων δανείων
-
00:05 Η Φύση των Τεκμηρίων Διαβίωσης ως φοροτεχνικό εργαλείο κατά της φοροδιαφυγής
-
00:04 Η Ελλάδα "χρωστάει" καλύτερη ζωή στους Έλληνες 25 - 45 ετών
-
00:03 Η Γαλλία, η ευρωπαϊκή κρίση αντιπροσώπευσης και η Ελλάδα
-
00:02 Θα βρούνε λύση. Δεν πάει άλλο...
-
00:01 Ο μύθος είναι το μήνυμα
-
00:01 me-first: Το Δημογραφικό είναι πολιτισμικό ζήτημα
-
22/09 Η Μπουρκίνα Φάσο, ο Νίγηρας και το Μαλί αποσύρονται από το Διεθνές Ποινικό Δικαστήριο
-
22/09 Γερμανία: "Είμαστε έτοιμοι να αντιδράσουμε ανά πάσα στιγμή", δηλώνει ο ΥΠΕΞ για τις ρωσικές παραβιάσεις
-
Γ. Στουρνάρας: Δεν υπάρχει λεφτόδεντρο - Θα χρεοκοπήσουμε αν αυξήσουμε μισθούς χωρίς αντίκρισμα παραγωγικότητας
-
Βασ. Φλωρίδης, αντεισαγγελέας ΑΠ: Αυτεπάγγελτη δίωξη όσων μηνύουν (ψευδώς) δικαστικούς
-
Η Ελλάδα ανεβαίνει στη μεγάλη σκηνή
-
"Μην πουλήσετε F-16 και F-35 στην Τουρκία", λέει στον Τραμπ ο πρώην επικεφαλης της Αμερικανοεβραϊκής Επιτροπής
-
Ένα φωτεινό πολιτιστικό γεγονός
-
Η αδικία της προσωπικής διαφοράς - for dummies
-
ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: Στο 3,2%-3,5% το εύρος απόδοσης του ομολόγου των 500 εκατ. ευρώ
-
Ν. Χαρδαλιάς από το Γαλάτσι: Με έργα ουσίας και όχι υποσχέσεις, χτίζουμε την Αττική που αξίζουμε
-
Πόσα εκατομμύρια έχει κερδίσει κάθε μέλος της οικογένειας Τραμπ λόγω της προεδρίας του
-
Πληθαίνουν τα σύννεφα πάνω από τις αγορές - Τι μπορεί να πάει... στραβά για τις μετοχές
-
Η αδικία της προσωπικής διαφοράς - for dummies (63)
-
Γ. Στουρνάρας: Δεν υπάρχει λεφτόδεντρο - Θα χρεοκοπήσουμε αν αυξήσουμε μισθούς χωρίς αντίκρισμα παραγωγικότητας (45)
-
Βασ. Φλωρίδης, αντεισαγγελέας ΑΠ: Αυτεπάγγελτη δίωξη όσων μηνύουν (ψευδώς) δικαστικούς (36)
-
Δημοσκόπηση Palmos: Στο 29,3% η ΝΔ - Στο 20% το "ταβάνι" για κόμμα Αλ. Τσίπρα (33)
-
Καμπανάκι της βιομηχανίας: Κίνδυνος να απορριφθεί από την Κομισιόν το ιταλικό μοντέλο για το ρεύμα (14)
-
Γαλλία: Αναγνωρίζει το παλαιστινιακό κράτος (12)
-
Τέμπη: O Άρειος Πάγος δηλώνει αναρμοδιότητα στο αίτημα εκταφής από συγγενείς θυμάτων - Αιχμές για προσπάθεια καθυστέρησης της δίκης (12)
-
"Μην πουλήσετε F-16 και F-35 στην Τουρκία", λέει στον Τραμπ ο πρώην επικεφαλης της Αμερικανοεβραϊκής Επιτροπής (12)
-
me-first: Το Δημογραφικό είναι πολιτισμικό ζήτημα (11)
-
Ο διχασμός της Δύσης για τον Νετανιάχου και το βήμα του Λονδίνου με το παλαιστινιακό κράτος (10)

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ
