Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 08-Ιουν-2016 13:26

    Γ. Προκοπίου: Μην ακούτε τους αναλυτές, αγοράστε πλοία

    Γ. Προκοπίου: Μην ακούτε τους αναλυτές, αγοράστε πλοία
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Αγνοήστε τους αναλυτές, πάντα κάνουν λάθος, τώρα είναι η ώρα να αγοράσετε καλό φθηνό, μεταχειρισμένο τονάζ, τόνισε κλέβοντας την παράσταση στα Ποσειδώνια ο εφοπλιστής Γ. Προκοπίου. "Αγοράστε ο,τιδήποτε είναι πλοίο, ο,τιδήποτε επιπλέει γιατί σχεδόν τα πάντα είναι πολύ φθηνά τώρα", σημείωσε ο επικεφαλής των Dynacom και Dynagas.

    Σε μια από τις σπάνιες εμφανίσεις του στο πλαίσιο των Ποσειδωνίων ο εφοπλιστής πήρε θέση για τη δύσκολη περίοδο που διανύει η ναυτιλιακή βιομηχανία, προβλέποντας ότι η αγορά θα επανακάμψει για όλους τους τύπους των πλοίων, και το βασικό είναι ότι θα πρέπει να είναι κανείς μέσα σε αυτήν. 

    Ο ίδιος ανέφερε ότι τώρα είναι η στιγμή για αγορές μεταχειρισμένων φορτηγών έστω και εάν εμφανίστηκε λιγότερο βέβαιος για τα τάνκερ, την πορεία των οποίων χαρακτήρισε ως ερωτηματικό. Ο κόσμος θα συνεχίσει να καταναλώνει πετρέλαιο αν και το φυσικό αέριο είναι εξαιρετικά ανταγωνιστικό, δεν ξέρω τι θα γίνει, είπε. 

    "Ο κόσμος λέει ότι η ναυτιλία είναι ευμετάβλητη δραστηριότητα. Δεν είναι σωστό. Η ναυτιλία είναι η πιο σταθερή δραστηριότητα γιατί είναι σταθερή στην αστάθειά της. Η μεταβλητότητα είναι ο τρόπος να βγάλεις χρήματα και το σωστό τάιμινγκ είναι το κλειδί" τόνισε. 

    Ο Γιώργος Οικονόμου επικεφαλής της Dryships εμφανίστηκε πιο συγκρατημένος, συνιστώντας όμως και εκείνος "στρατηγικές αγορές".

    Ο Γιάννης Κούστας της Danaos από την πλευρά του δήλωσε επιφυλακτικός και υποστήριξε ότι είναι πιο εύκολο να παραγγείλει κανείς νεότευκτα πλοία παρά μεταχειρισμένα και εκεί βρίσκονται τα προβλήματα. 

    Ο Θανάσης Μαρτίνος (EASTMED) σημείωσε ότι το μέγεθος μιας εταιρείας είναι σημαντικό ιδιαίτερα στις σημερινές δύσκολες συνθήκες των αγορών, καθώς εξασφαλίζει την προτίμηση από τις αγορές και τους brokers.

    Ο Ε. Μαρινάκης (Capital Maritime) σημείωσε ότι η κινεζική κρίση επηρέασε τα προηγούμενα χρόνια το ξηρό φορτίο, ενώ και η αγορά των container δεν αποδίδει τελευταία, ενώ στα τάνκερ τα καλύτερα αποτελέσματα ήρθαν ως αποτέλεσμα των χαμηλών τιμών του πετρελαίου. Δεν μπορούν να γίνουν προβλέψεις στην ναυτιλία, υπάρχουν πολλοί παράγοντες που μπορούν να αλλάξουν τις αγορές, πρόσθεσε.

    Ο Ν. Τσάκος τέλος (Tsakos Energy Navigation) τόνισε ότι όπως οι Γάλλοι έχουν το κρασί και οι Γερμανοί τα αυτοκίνητα, οι Έλληνες έχουν τη ναυτιλία. Η Ευρώπη πρέπει να επικεντρωθεί στις δυνατότητες του κάθε κράτους και να προωθεί την ελληνική ναυτιλία. 

    Χ. Φλουδόπουλος

     

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ