Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 03-Απρ-2024 07:32

    Τι θα συζητήσουν οι CEOs των μεγαλύτερων φαρμακευτικών εταιριών με τον πρωθυπουργό Κ. Μητσοτάκη

    5359189
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

    Νέα και καινοτόμα φάρμακα, ερευνητικά προγράμματα και κλινικές μελέτες, διευκόλυνση της πρόσβασης των ασθενών στις νέες θεραπείες, τιμολόγηση και φυσικά επενδύσεις περιλαμβάνει η ατζέντα των CEOs των μεγαλύτερων φαρμακευτικών εταιρειών του κόσμου που από χθες βρίσκονται στην Αθήνα.

    Στις 10:00 οι είκοσι επικεφαλής της παγκόσμιας φαρμακοβιομηχανίας θα συναντηθούν με τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη στο Μέγαρο Μαξίμου. Είχε προηγηθεί χθες το βράδυ δείπνο εργασίας σε κεντρικό εστιατόριο της Αθήνας.

    Η χώρα μας, με πρωτοβουλία του προέδρου της και CEO της Pfizer Albert Bourla, φιλοξενεί το Biopharmaceutical Chief Executive Officers (CEO) Roundtable που οργανώνεται κάθε δύο χρόνια από την IFPMA (Διεθνή Ομοσπονδία Φαρμακευτικών Βιομηχανιών και Ενώσεων), με έδρα στη Γενεύη, στο οποίο συζητούνται οι παγκόσμιες προκλήσεις για την υγεία και το πώς η βιομηχανία μπορεί να συμβάλει στη χάραξη πολιτικών για τη δημόσια υγεία.

    Στο φόρουμ λαμβάνουν μέρος, πέρα από τη Pfizer, οι CEOs των φαρμακευτικών εταιρειών Boehringer-Ingelheim, BMS, Johnson & Johnson, Novo Nordisk, Sanofi, Eli Lilly, Takeda, Menarini, Bayer, TEVA, MSD, Biogen, Merck, Gilead, Chugai, Mitsubisi Tanabe, Incyte, Lundbeck, Amirall.

    Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, η διερεύνηση του ελληνικού εδάφους για επενδύσεις βρίσκεται στο τραπέζι των συζητήσεων, ενώ οι πληροφορίες θέλουν τη Pfizer να επεξεργάζεται το να μεγαλώσει την επενδυτική της παρουσία στην Ελλάδα, μετά το παγκόσμιο Κέντρο Ψηφιακής Καινοτομίας (Center for Digital Innovation – CDI) που έχει δημιουργηθεί στη Θεσσαλονίκη.

    Στις συζητήσεις επίσης θα περιληφθεί και η αναθεώρηση της φαρμακευτικής νομοθεσίας, με επίκεντρο τη διάρκεια της προστασίας των δεδομένων των φαρμακευτικών προϊόντων (πατέντα κατά την οποία άλλες εταιρείες δεν μπορούν να έχουν πρόσβαση σε δεδομένα προϊόντων), με ελάχιστη περίοδο κανονιστικής προστασίας τα οκτώ χρόνια.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ