Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 06-Ιουλ-2020 20:14

    Μητσοτάκης: Στην ανάπτυξη, όπως τη χαράσσει αυτή η κυβέρνηση, θέση πρέπει να έχουν όλοι οι πολίτες

    Μητσοτάκης: Στην ανάπτυξη, όπως τη χαράσσει αυτή η κυβέρνηση, θέση πρέπει να έχουν όλοι οι πολίτες
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Του Δημήτρη Γκάτσιου

    Τοποθετώντας στο ίδιο σκηνικό της ανάπτυξης την έναρξη των εργασιών στο Ελληνικό, τη λειτουργία από αύριο των νέων σταθμών του Μετρό "Αγία Βαρβάρα", "Κορυδαλλός" και "Νίκαια" και τη μελλοντική επέκταση της γραμμής "τρία" μέχρι τον Πειραιά, ο πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, ανέδειξε τη σημασία των επενδύσεων για τη χώρα μας.

    "Αποδεικνύουν την αντοχή και τις μεγάλες δυνατότητες που έχει η Ελληνική οικονομία και την ανάγκη να συμπράξουν δημιουργικά ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας. Αυτός είναι ο δρόμος που πρέπει να ακολουθήσουμε, για να πετύχουμε τη δημιουργία νέου πλούτου και τη δημιουργία νέων καλών θέσεων εργασίας. Περισσότερες δουλειές και καλύτερη ζωή και ευημερία για όλους…", τόνισε ο κ. Μητσοτάκης, στην ομιλία του, με αφορμή την έναρξη λειτουργίας των τριών νέων σταθμών της γραμμής "τρία".

    Με το βλέμμα στραμμένο στη συνολικότερη αναβάθμιση των δήμων, που γειτνιάζουν με το πρώτο λιμάνι της χώρας, ο πρωθυπουργός έφερε στο προσκήνιο το σχέδιο για τη μεταφορά των φυλακών Κορυδαλλού και τη μετατροπή τους σε ένα πνεύμονα πρασίνου και σε ένα κύτταρο πολιτισμού. Αλλά και τη δημιουργία ενός δεύτερου μητροπολιτικού Πάρκου στο χώρο των λιπασμάτων, που θα δώσει περαιτέρω ώθηση στην περιοχή.

    "Καθώς αύριο συμπληρώνεται ένας χρόνος της κυβέρνησης στην εξουσία δικαιώνονται οι τέσσερις λέξεις που πιστεύω ότι δηλώνουν πολλά. Το είπαμε, το κάναμε, προτιμούμε να μιλάνε τα έργα μας...Παρά τις σημαντικές τεχνικές λειτουργίες ολοκληρώθηκε το έργο όπως σχεδιάστηκε και ολοκληρώθηκε μέσα στα χρονοδιαγράμματα παρά τη μεγάλη αναστάτωση που προκάλεσε η πανδημία. Κάτι που ισχύει και για τις εργασίες που συνεχίζονται στους τρεις υπόλοιπους σταθμούς. Στο ίδιο αυτό διάστημα του ενός έτους οι τρεις σταθμοί που εγκαινιάζουμε σήμερα και θα δοθούν στην κυκλοφορία από αύριο το πρωί διασυνδέθηκαν με το σύστημα ηλεκτρονικού εισιτηρίου. Και τέτοιες ημέρες του 2022 το μέτρο θα συναντά τις γραμμές του ηλεκτρικού στον Πειραιά και θα τερματίζει στην καρδιά της πόλης. Προς το παρόν, ενώνει την Αγία Βαρβάρα, τον Κορυδαλλό, τη Νίκαια με την Αθήνα και τα προάστια της και βέβαια με τις δύο σημαντικές πύλες. Το Σταθμό Λαρίσης και το αεροδρόμιο "Ελευθέριος Βενιζέλος". Την οικονομική σημασία του έργου δηλώνουν οι θέσεις εργασίας που δημιουργήθηκαν, αλλά και η τόνωση του εμπορίου, η διευκόλυνση της όλης της αναπτυξιακής δραστηριότητας που υπηρετεί με πολλούς έμμεσους τρόπους...", σημείωσε ο Κυριάκος Μητσοτάκης.

    "Το κοινωνικό αποτύπωμα δεν εξαντλείται μόνο στην πιο εύκολη και πιο γρήγορη μετακίνηση του πολίτη. Αλλά, και στη βελτίωση της καθημερινότητας συνολικά. Όσο μειώνονται οι φυσικές αποστάσεις, τόσο μειώνονται και οι κοινωνικές αποστάσεις και προσωπική μου πεποίθηση ήταν πάντα ότι στη λεωφόρο της ανάπτυξης, όπως τη χαράσσει αυτή η κυβέρνηση, θέση πρέπει να έχουν όλοι οι Έλληνες και όλες οι Ελληνίδες...63.000 συμπολίτες μας θα κάνουν χρήση αυτών των τριών σταθμών. Από τους δρόμους της Δυτικής Αττικής θα αφαιρεθούν πάνω από 10.000 οχήματα. Και, βέβαια, όταν ολοκληρωθεί πλήρως η γραμμή "3" και φτάσει στον Πειραιά εκτιμούμε ότι κοντά στους 140.000 επιβάτες θα κάνουν καθημερινά χρήση αυτών των έξι σταθμών, οι οποίοι θα συμπληρώσουν την οριστική επέκταση της γραμμής 3...", ανέφερε ο πρωθυπουργός. 

    Παράλληλα, στην ομιλία του, ο κ. Μητσοτάκης επεσήμανε, μεταξύ άλλων:

    - Η αλήθεια είναι ότι το μεγάλο αυτό έργο άργησε. Το ίδιο το έργο του μετρό ξεκίνησε το 1992 με πρωθυπουργό τον Κωνσταντίνο Μητσοτάκη. Χρειάστηκαν 20 χρόνια για να υπογραφεί η σύμβαση της γραμμής 3 το 2012 και σίγουρα όλες οι κυβερνήσεις συνέβαλαν στο να μπορέσει να ολοκληρωθεί αυτό το μεγάλο έργο.

    - Δε μπορεί κανείς να μην κάνει και μία συνολική αυτοκριτική και να πει ότι "ναι" το μετρό έπρεπε να είχε έρθει εδώ στη δυτική Αθήνα νωρίτερα...

    - Πριν από 10 χρόνια στην επιτροπή μορφωτικών υποθέσεων έλεγα ότι μόνο με το μετρό μπορεί να αντιμετωπισθεί το συγκοινωνιακό και περιβαλλοντικό αδιέξοδο του λεκανοπεδίου. Και επιμένω στη θέση αυτή και για αυτό και είναι εξίσου σημαντική με την ολοκλήρωση της γραμμής "3" η οριστική δημοπράτηση και έναρξη των εργασιών στη γραμμή "4". Από το Γαλάτσι, μέσω κέντρου, προς του Γουδή. Υπάρχουν νομικές δυσκολίες. Θα κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας, για να επιλυθούν το συντομότερο δυνατό, χωρίς να γίνουν εκπτώσεις σε ζητήματα κράτους δικαίου. Η ανάπτυξη της χώρας όμως και η εξυπηρέτηση του πολίτη είναι θέματα που δεν μπορούν να περιμένουν...

    - Όπου φτάνει το μετρό έρχεται και η πρόοδος. Δημιουργεί κυψέλες, που ανεβάζουν την αξία μίας περιοχής. Προσελκύονται αυτόματα δεκάδες άλλες δραστηριότητες, καταστήματα, γραφεία, υπηρεσίες, εστίες πολιτισμού. Και κάθε σταθμός αναβαθμίζει αισθητικά και το περιβάλλον γύρω του.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ