Προ ημερών ο υπουργός ΠΕΧΩΔΕ κ. Γιώργος Σουφλιάς είχε αφήνει να εννοηθεί ότι ο μεγάλος κυκλοφοριακός φόρτος που καταγράφεται στην Αττική Οδό μάλλον θα οδηγήσει σε ταχύτερη επιστροφή του έργου στο Δημόσιο (ενδεχομένως πριν το 2015). Έτσι, εξήγησε, μπορεί το υπουργείο να ξεκινήσει νωρίτερα και την προσπάθεια εξασφάλισης χρημάτων για επεκτάσεις του Μετρό μέσω τιτλοποίησης των εσόδων που θα έχει το Δημόσιο από την Αττική Οδό.
Χθες, στη γενική συνέλευση της Ελληνικής Τεχνοδομικής μέτοχοι ρώτησαν τη διοίκηση της εταιρείας πώς σχολιάζει την άποψη Σουφλιά και αν πιστεύει ότι η γνωστή πρόταση Κούτρα για κατασκευή πακέτου οδικών έργων με αντάλλαγμα την επιμήκυνση του χρόνου εκμετάλλευσης της Αττικής Οδού μπορεί να προχωρήσει. Η απάντηση είχε πολύ ενδιαφέρον.
Η διοίκηση της ΕΛΤΕΧ θεωρεί ότι οι υπολογισμοί του ΥΠΕΧΩΔΕ είναι λανθασμένοι και ότι με τα σημερινά επίπεδα τιμών διοδίων το έργο δύσκολα θα παραδοθεί στο Δημόσιο νωρίτερα από το 2024 που λήγει η σχετική σύμβαση παραχώρησης. Αυτό τι σημαίνει; Είναι μήνυμα προς το ΥΠΕΧΩΔΕ για νέα αύξηση διοδίων ή προάγγελος μείωσης στο μέλλον προκειμένου να εξαντληθεί ο χρόνος εκμετάλλευσης; Ο κ. Κούτρας ανέφερε ότι είναι απόλυτα σεβαστή η επιθυμία του ΥΠΕΧΩΔΕ να προχωρούν τα έργα με διαγωνισμούς και όχι με απευθείας αναθέσεις, έκανε όμως λόγο και για άλλες δυνατότητες επαναδιαπραγμάτευσης της σύμβασης. «Κουράγιο χρειάζεται», είπε. Σε ποιον απευθυνόταν άραγε;