17:48 09/09
Fourlis: Αύξηση 7,7% στις πωλήσεις το α' εξάμηνο, στα 1,9 εκατ. τα καθαρά κέρδη
Από ζημιές ένα χρόνο νωρίτερα.
Απαντήσεις στις μομφές περί υψηλότερων συγκριτικά με άλλες ευρωπαϊκές χώρες τιμών σε πολλά προϊόντα των καταστημάτων ΙΚΕΑ στην Ελλάδα έδωσε ο Β. Φουρλής, επικεφαλής του ομώνυμου ομίλου.
Όπως τόνισε μιλώντας σε τύπο και αναλυτές, είναι λάθος να απομονώνονται οι τιμές σε μεμονωμένα προϊόντα και μεταξύ διαφορετικών χωρών. Με βάση την πολιτική της αλυσίδας διεθνώς, εξήγησε, τα προϊόντα σε κάθε κατηγορία πρέπει να είναι φθηνότερα από το μέσο όρο της αγοράς, όπως προκύπτει έπειτα από έρευνα αγοράς. Οι τιμές των προϊόντων ΙΚΕΑ διαφέρουν από χώρα σε χώρα διότι καθορίζονται από τις συνθήκες του τοπικού ανταγωνισμού ανάλογα με το προϊόν.
Διαφορετικός όμως, σημείωσε, είναι ο μέσος όρος της αγοράς π.χ. στη Γερμανία όπου υπάρχουν πολύ περισσότεροι ανταγωνιστές των ΙΚΕΑ και σίγουρα πολλαπλάσια αντίστοιχα προϊόντα και διαφορετικός στην Ελλάδα.