Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 05-Νοε-2009 11:19

    Τι "είδε" η Πήγασος στη Frigoglass

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου
    Με στελέχη της Frigoglass συναντήθηκαν οι αναλυτές της Πήγασος, σε μια προσπάθεια να "αποκρυπτογραφήσουν” τη στρατηγική του ομίλου. 

    Μεταφέροντας τα συμπεράσματά τους σε σχετικό report, η ΑΧΕΠΕΥ αναφέρει πως το επενδυτικό πλάνο που έχει υιοθετηθεί, αφήνει περιθώρια στη Frigoglass να αντιμετωπίσει μελλοντικά συνθήκες αυξανόμενης ζήτησης, με τον όμιλο να λειτουργεί στην παρούσα φάση σε επίπεδα πλησίον του 50% της συνολικής παραγωγικής δυναμικότητας. Αυτό, σημειώνουν, συνεπάγεται ότι οι ανάγκες για κεφαλαιακές δαπάνες (CapEx) του ομίλου κατά τις προσεχείς χρήσεις αναμένεται να κυμανθούν σε χαμηλότερα επίπεδα.

    Η διοίκηση εκτίμησε πως η γρήγορη αναδιάρθρωση της κοστολογικής δομής του ομίλου δημιουργεί ευοίωνες προοπτικές για γρήγορη επιστροφή στα προ-οικονομικής κρίσης επίπεδα. Οι αναλυτές της Πήγασος επισημαίνουν ότι παρά τις ιδιαίτερες συνθήκες ζήτησης που διαμορφώθηκαν κατά το 2009, με τους κυριότερους πελάτες της εταιρείας να έχουν προχωρήσει σε σημαντικές ακυρώσεις παραγγελιών ώστε η εκτιμώμενη ετήσια μείωση του κύκλου εργασιών να προσεγγίζει το 36% διαμορφούμενη στα 310 εκατ. ευρώ (από 487,8 εκατ. ευρώ το 2008), η τελική γραμμή κερδοφορίας θα είναι θετική για το σύνολο της χρήσης.

    Στο report αναφέρεται ότι το ευρύτερο μέρος των πωλήσεων του ομίλου πραγματοποιείται σε ευρώ. Με την εξαίρεση των δραστηριοτήτων στη Νιγηρία (20,2% του συνολικού κύκλου εργασιών) οι οποίες πραγματοποιούνται σε Νάιρα (συνδεδεμένο με το δολάριο ΗΠΑ), η Frigoglass δε χρειάζεται να προχωρά σε hedging νομισμάτων – εμπορευμάτων, με τις τιμές των βασικότερων (πλην χαλκού, αλουμινίου) πρώτων υλών (γαλβανισμένο ατσάλι, γυαλί, PVC) να χαρακτηρίζονται από σταθερότητα.

    Τέλος, σε ό,τι αφορά την επέκταση των δραστηριοτήτων του ομίλου, το προϊοντικό μίγμα αλλάζει υπέρ των μικρότερων ψυγείων (με μικρότερα περιθώρια κέρδους) ως αποτέλεσμα του αυξανόμενου μεριδίου των αναδυόμενων χωρών επί των συνολικών πωλήσεων. Η εταιρεία εκτιμά ότι εμφανίζει ιδιαίτερα σημαντικά περιθώρια ανάπτυξης στις αγορές (Κίνα, Ινδία) τις οποίες στοχεύουν οι βασικοί της πελάτες, ενώ εξετάζεται η επέκταση των δραστηριοτήτων στις ΗΠΑ, καθώς εκτιμάται ότι οι συνθήκες ανταγωνισμού είναι ευνοϊκές.
    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ