Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 15-Δεκ-2008 10:59

    Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ: Αυξημένα ποσοστά για MEGA και ALTER στη διαφημιστική "πίτα"

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Μειωμένη κατά 23% εμφανίζεται η συνολική διαφημιστική δαπάνη στο διάστημα Οκτωβρίου-Νοεμβρίου 2008, διαμορφούμενη σε 164,55 εκατ. ευρώ, σύμφωνα με το πρωινό report της Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ.

    Επικαλούμενη στοιχεία της Media Services αναφορικά με την κατανομή της διαφημιστικής «πίτας», η Πήγασος αναφέρει ότι το Mega κατάφερε να αυξήσει το μερίδιο του από τη διαφημιστική δαπάνη κατά 2,63 ποσοστιαίες μονάδες, καθώς «με 55,2 εκατ. ευρώ απέσπασε το 33,55%, όταν στο ίδιο χρονικό διάστημα πέρυσι είχε πάρει το 30,92%».

    Το μερίδιο του Alter στο υπό εξέταση διάστημα ξεπέρασε τα 18 εκατ. ευρώ και ανήλθε στο 10,94%, έναντι του περσινού 10,06%, σύμφωνα με το report της Πήγασος.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ