Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 17-Μαϊ-2007 14:18

    Η Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ για Frigoglass

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Βασική προτεραιότητα για την Frigoglass αποτελεί η επέκταση στην Κένυα, τη ΝΑ Ασία, τη Μ. Ανατολή, την Κίνα αλλά και την Αμερική (κυρίως Βόρεια και Κεντρική) ενώ ταυτόχρονα αναμένεται σημαντική ανάπτυξη σε χώρες χαμηλού κόστους, αναφέρει η Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ στο πρωινό της report, με αφορμή παρουσίαση που πραγματοποίησε η διοίκηση της εταιρείας στην Ένωση Θεσμικών Επενδυτών.

    Σύμφωνα με τη χρηματιστηριακή στόχος της Frigoglass είναι η σταθερότητα της αύξησης των πωλήσεων από 68 σε 70 ημέρες και της μείωσης των αποθεμάτων από 107 σε 104 ημέρες το οποία θα ενισχύσει το λειτουργικό cash flow της εταιρείας.

    Επιπλέον, σημειώνει πως η εταιρεία για το έτος 2007 περιμένει μείωση του φορολογικού συντελεστή από το 53% στο 29%, ενώ το μέρισμα που θα δοθεί στην περίοδο του καλοκαιριού θα κυμανθεί στα 0,52 ευρώ ήτοι μερισματική απόδοση 2,57%.

    Η χρηματιστηριακή προσθέτει πως σύμφωνα με τη διοίκηση τον επόμενο χρόνο αναμένεται αύξηση στον κύκλο εργασιών της τάξεως του 7-9%, στα EBITDA 9-11%, ενώ τα κέρδη ανά μετοχή θα αυξηθούν 13-15%.

    Η Frigoglass την επόμενη περίοδο θα πραγματοποιήσει επενδύσεις 53 εκατ. ευρώ και πιθανολογεί τα έργα στη Ρωσία και την Ινδία να έχουν ολοκληρωθεί εντός του έτους, ενώ το νέο εργοστάσιο στην Κίνα θα ξεκινήσει την παραγωγή το 4ο εξάμηνο του 2007 και θα έχει παραγωγική δυναμικότητα

    120 χιλιάδων.

    Η Πήγασος ΑΧΕΠΕΥ σημειώνει παράλληλα ότι προτεραιότητα τους αποτελεί η ανάληψη μεγαλύτερων έργων της Coca-Cola 3Ε, ανάπτυξη της ζυθοποιίας, ενώ με έδρα τη Νιγηρία να προχωρήσει σε εξαγωγές στη Δ. Αφρική μετά την αποτυχημένη απόπειρά τους για εξαγωγές στην Κ. Αφρική.

    Τέλος, αναφέριε ότι στην παρουσίαση τονίστηκε επίσης η διατήρηση της εμπορικής δραστηριότητας στην Τουρκία, καθώς και η μεγαλύτερη επέκταση τους στην Ρουμανία και στην Πολωνία λόγω των χαμηλών φορολογικών συντελεστών που επιτεύχθηκαν μετά από συμφωνίες με τις κυβερνήσεις των χωρών εξαιτίας των μεγάλων επενδύσεων της εταιρείας εκεί. Επιπλέον, ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στους λόγους επιλογής του τόπου κατασκευής του νέου εργοστασίου στην Κίνα και οι οποίοι ήταν η μη ύπαρξη ανταγωνιστών στην περιοχή, ότι το ανατολικό κομμάτι είναι και το κομμάτι με την μεγαλύτερη κατανάλωση καθώς και το ότι οι γύρω περιοχές είναι αρκετά μεγάλες και πλούσιες.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ