00:07 14/08
Μετοχή λιμανιού, απόδοση κρουαζιέρας
Όταν η επενδυτική στρατηγική βασίζεται στα θεμελιώδη, λίγες εισηγμένες μπορούν να σταθούν δίπλα στον ΟΛΠ σε όρους σταθερότητας, κερδοφορίας, κλιμακούμενης υπεραξίας και μελλοντικών προοπτικών. Με...
Στα χαρτιά θα μείνει τελεσίδικα το μεγαλεπήβολο επενδυτικό σχέδιο των δύο μεγαλύτερων διεθνών ομίλων στο χώρο της κρουαζιέρας, της Carnival και της Royal Caribbean, να μετατρέψουν το Φάληρο σε κεντρικό λιμάνι κρουαζιέρας για την Αττική.
Η πρόταση που ενθέρμως υποστήριξαν στην αρχική της φάση, όταν και υποβλήθηκε εκ μέρους των ενδιαφερόμενων εταιρειών στην κυβέρνηση, ο υπουργός Ανάπτυξης Κωστής Χατζηδάκης και ο υφυπουργός Νότης Μηταράκης, ναυάγησε μετά την έγκριση που έδωσε η Ευρωπαϊκή Επιτροπή στο αίτημα χρηματοδότησης που είχε υποβάλει ο ΟΛΠ για να επεκτείνει τρεις προβλήτες στις εγκαταστάσεις του προκειμένου να αναδείξει τον Πειραιά σε κέντρο κρουαζιέρας.
Παρότι θεωρητικά το ενδιαφέρον της μίας από τις δύο εταιρείες παραμένει, κυβερνητικό στέλεχος έλεγε χθες πως πλέον δεν υπάρχει περίπτωση το project του Φαλήρου να προχωρήσει.
Η Ε.Ε. άναψε προ τριμήνου το πράσινο φως προκειμένου να δοθούν 97 εκατ. ευρώ από τα ευρωπαϊκά διαρθρωτικά ταμεία τα οποία θα καλύψουν το συντριπτικά μεγαλύτερο μέρος των κονδυλίων που έχουν προϋπολογιστεί για την επένδυση του ΟΛΠ η οποία φτάνει συνολικά τα 113,9 εκατ. ευρώ. Τα υπόλοιπα θα διατεθούν από τον προϋπολογισμό (17 εκατ. ευρώ ως εθνική συμμετοχή) και τον ίδιο τον ΟΛΠ (6,1 εκατ. ευρώ).