Σε δύο δόσεις θα γίνει η εκφόρτωση του LNG που θα φέρει αύριο η M&M Gas των ομίλων Motor Oil Hellas και Μυτιληναίος. Ο λόγος είναι ότι το πλοίο Gemmata που θα μεταφέρει το φορτίο είναι χωρητικότητας 140 χιλιάδων κυβικών, με αποτέλεσμα να μην υπάρχει επαρκής χώρος αποθήκευσης της ποσότητας.
Θυμίζουμε ότι το έργο της δημιουργίας της τρίτης δεξαμενής βρίσκεται σε φάση σχεδιασμού. Έτσι η δυνατότητα δεξαμενισμού της Ρεβυθούσας είναι 130 χιλιάδες κυβικά, τη στιγμή που τα περισσότερα μεγάλα πλοία μεταφοράς LNG είναι 140άρια. Και για να εξυπηρετηθούν τα μεγάλα πλοία χρειάζεται να γίνουν δύο εκφορτώσεις.
Η εκφόρτωση του Gemmata σε δύο δόσεις, έχει ως συνέπεια να μετατεθεί χρονικά και το δεύτερο φορτίο LNG που είχε προγραμματιστεί για τις 26 του μήνα από τη ΔΕΠΑ. Τελικά το φορτίο που θα μεταφερθεί από το πλοίο CHEIKH EL MOKRANI μετατέθηκε για τις 28.
Γίνεται βεβαίως κατανοητό ότι με τη ζήτηση του αερίου να κινείται ανοδικά, η άμεση αύξηση του δεξαμενισμού της Ρεβυθούσας είναι κάτι παραπάνω από αναγκαία. Το πρόβλημα είναι ότι με τους σημερινούς ρυθμούς η τρίτη δεξαμενή δε θα έχει ολοκληρωθεί ούτε το 2016.