Μέχρι στιγμής το ενδιαφέρον των Κινέζων της Cosco και των Αράβων της Dubai Port Authority για τα ελληνικά λιμάνια έχει αποτυπωθεί μόνο στις μετοχές των ΟΛΠ (Πειραιάς) και ΟΛΘ (Θεσσαλονίκη).
Το ότι οι δύο ξένοι κολοσσοί έχουν εκδηλώσει την πρόθεσή τους να συσφίξουν τις σχέσεις τους με την Ελλάδα και στον τομέα των λιμανιών είναι σαφές. Η αγορά όμως δείχνει να προεξοφλεί ότι θα υπάρξει και τελική συμφωνία που θα αφορά τον Πειραιά και την Θεσσαλονίκη, χωρίς να υπολογίζει ότι υπάρχουν και άλλες λύσεις όπως του Αστακού στην Αιτωλοακαρνανία ή στην Ηγουμενίτσα, για να μην πούμε για την Κρήτη όπου και εκεί οι Κινέζοι φέρονταν να θέλουν να δημιουργήσουν δικό τους λιμενικό σταθμό.
Μετά τις πρόσφατες εξελίξεις η η μετοχή του ΟΛΠ έχει ενισχυθεί κατά 8,31% σε μια εβδομάδα ενώ αυτή της ΟΛΘ που προφανώς οι επενδυτές θεωρούν ότι έχει τις περισσότερες πιθανότητες να γίνει «κόμβος» του αραβικού ή του ασιατικού εμπορίου έχει κερδίσει 16,88% στο ίδιο διάστημα.