14:35 10/11
ΥΠΟΒΟΛΗ ΑΙΤΗΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ ΤΗΣ ΔΗΜΟΣΙΑΣ ΠΡΟΤΑΣΗΣ ΤΗΣ EURONEXT (Ορθή Επανάληψη)
Ανακοίνωση.
Η ΕΧΑΕ με τις υπηρεσίες του Δικτύου ΧΝΕΤ προκρίθηκε, μαζί με άλλες 3 εταιρείες, στην τελική φάση της κατηγορίας «Καινοτομία στην Εξυπηρέτηση Πελατών», των Εθνικών Βραβείων Εξυπηρέτησης Πελατών, θεσμό που οργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών.
Ο θεσμός που έχει σημαντική ιστορία σε πάρα πολλές χώρες σε όλο τον κόσμο, διοργανώθηκε για πρώτη φορά στην Ελλάδα το 2010. Στην κατηγορία της καινοτομίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών κρίνονται καινούργιες μέθοδοι ή υπηρεσίες που συμβάλλουν στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Για τον όμιλο Ελληνικά Χρηματιστήρια η εξυπηρέτηση των «πελατών», είναι πρωταρχικής σημασίας δραστηριότητα, καθώς, ειδικά στο σημερινό δύσκολο και ανταγωνιστικό περιβάλλον είναι αυτό που μπορεί να κάνει τη διαφορά, να δημιουργήσει δεσμούς εμπιστοσύνης, να διασφαλίσει τη διαχρονικότητα μιας εταιρείας αλλά και να αυξήσει την αποδοτικότητά της. Η ΕΧΑΕ έθεσε το ολοκληρωμένο πακέτο υπηρεσιών του Δικτύου XNET υποψήφιο για τα βραβεία στην κατηγορία Καινοτομίας στην Εξυπηρέτηση Πελατών. Τα μεγάλα πλεονεκτήματα πραγματοποίησης συναλλαγών μέσω του ΧΝΕΤ για τους Έλληνες επενδυτές είναι πρώτον η καταχώρηση των αλλοδαπών κινητών αξιών τους, μαζί με τις ελληνικές, στους υφιστάμενους λογαριασμούς τους στο ΣΑΤ, και δεύτερον το χαμηλό συνολικό κόστος των συναλλαγών τους, ως αποτέλεσμα των ανταγωνιστικών χρεώσεων της ΕΧΑΕ στα Μέλη ΧΑ και στους Χειριστές ΣΑΤ για τη χρήση των υπηρεσιών XNET σε συνδυασμό με το γεγονός ότι οι τελευταίοι δεν επιβαρύνονται με κανένα επιπρόσθετο κόστος υποδομών και λειτουργίας.
Με το σύστημα ΧΝΕΤ εμπλουτίστηκαν οι υπηρεσίες που παρέχει ο Όμιλος ΕΧΑΕ στην Ελληνική χρηματιστηριακή αγορά και παράλληλα δίνεται η δυνατότητα στα Μέλη Χ.Α. και στις Ε.Π.Ε.Υ.-Τράπεζες να εμπλουτίσουν αντίστοιχα τις παρεχόμενες στα Δίκτυα τους υπηρεσίες, με πληροφόρηση και εντολοδοσία σε ξένες αγορές, εκκαθάριση με την εγγύηση της ΕΧΑΕ και διακανονισμού συναλλαγών, σε ανταγωνιστικό κόστος. Μέσα από αυτές τις υπηρεσίες οι Έλληνες επενδυτές μπορούν, μέσω των Χρηματιστηριακών εταιριών τους, να συναλλάσσονται με την εγγύηση της ΕΧΑΕ σε μετοχές & ETFs, στις κυριότερες ανεπτυγμένες Διεθνείς Αγορές της Ευρώπης αλλά και στις ΗΠΑ εξασφαλίζοντας παράλληλα ότι όλοι αυτοί οι τίτλοι καταχωρούνται και διακινούνται με τον ίδιο ακριβώς τρόπο που μέχρι σήμερα γίνεται και για τους τίτλους της ελληνικής αγοράς.
Σημειώνεται πως το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), είναι μη κερδοσκοπικός οργανισμός, ο οποίος ιδρύθηκε το 2004. Κοινός στόχος των 37 ιδρυτικών μελών του Ινστιτούτου ήταν η αναγνώριση της ανάγκης να αναβαθμιστεί και να υποστηριχθεί ο ρόλος όσων, άμεσα ή έμμεσα, έρχονται σε επαφή με τον πελάτη. Σήμερα περισσότερες από 70 εταιρείες είναι μέλη του Ινστιτούτου ενώ στο Διοικητικό του Συμβούλιο συμμετέχουν ανώτερα στελέχη του επιχειρηματικού κόσμου και μέλη της ακαδημαϊκής κοινότητας. Στόχος του ΕΙΕΠ είναι να προωθεί τη βελτίωση της ποιότητας των παρεχόμενων υπηρεσιών και τη διάχυση γνώσης και εμπειρίας όσον αφορά στην εξυπηρέτηση πελατών στην Ελληνική αγορά.