Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 21-Οκτ-2008 00:29

    Οι νικητές και οι χαμένοι των διαγωνισμών για τις άγονες γραμμές

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Tου Κώστα Νάνου 

    Η G.A. Ferries του Μάκη Αγούδημου και η Blue Star Ferries θα είναι οι μεγάλοι "νικητές" των διαγωνισμών του ΥΕΝ για τις άγονες γραμμές.

    Οι δύο εταιρείες, πέραν της διεκδίκησης των επιδοτούμενων γραμμών που ήδη εξυπηρετούν, θα «μοιραστούν» σύμφωνα με όλες τις ενδείξεις, και το μερίδιο των επιδοτήσεων που αναλογεί για τις γραμμές που μέχρι σήμερα κάλυπτε η -απούσα από τους διαγωνισμούς- ΛΑΝΕ.

    Η Λασιθιώτικη θυγατρικη της ΑΝΕΚ, μετά την αρνητική για αυτήν εξέλιξη της διένεξης που υπήρχε με τους ναυτικούς για την καταβολή του επιδόματος, είχε στείλει μήνυμα προς πάσα κατεύθυνση πως δεν θα ελάμβανε μέρος στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές. Και το έκανε πράξη, μη συμμετέχοντας στη χθεσινή διαδικασία. 

    Ωστόσο, το γεγονός ότι έχουν μείνει στα αζήτητα, τα τέσσερα δρομολόγια από Θεσσαλονίκη και Καβάλα με προορισμό Λήμνο - Μυτιλήνη -  Χίο - Σάμο, που εξυπηρετούσε πέρυσι η ΣΑΟΣ και η οποία δεν κατέθεσε φέτος αίτηση, δεν αποκλείεται -σύμφωνα με πληροφορίες- να οδηγήσει τη ΛΑΝΕ τη τελευταία στιγμή σε αναθεώρηση της στάσης της για να καλύψει τις γραμμές αυτές. 

    Η G.A. Ferries πέραν των αιτήσεων που κατέθεσε για τις γραμμές που ήδη εξυπηρετεί σε Κυκλάδες και Δωδεκάνησα, διεκδικεί τα 4 δρομολόγια της ΛΑΝΕ στην Κασοκαρπαθία (Πειραιά-Ηράκλειο-Κάσο- Κάρπαθο-Ρόδο & Πειραιά-Σαντορίνη-Κάσο-Κάρπαθο-Ρόδο). 

    Η Blue Star Ferries εκτός από τις αιτήσεις για τις γραμμές με προορισμό τη Ρόδο και ενδιάμεσους σταθμούς σε Αστυπάλαια, Κάλυμνο, Κω, Νίσυρο και Τήλο, διεκδικεί το δρομολόγιο Ρόδος - Θεσσαλονίκη που κάλυπτε η ΛΑΝΕ, πιάνοντας λιμάνι μια φορά την εβδομάδα και στο Καστελόριζο.

    Στα ενδοκυκλαδικά δρομολόγια πέραν της εκ νέου διεκδίκησης τους από τη ΝΕΛ μέσω της C-Link, αίτηση κατέθεσε και η Kallisti Ferries με τη δρομολόγηση του ταχύπλοου “Sardinia Vera”, η οποία φέρεται να έχει το προβάδισμα για να κατακυρωθούν σε αυτήν οι εν λόγω επιδοτούμενες γραμμές. 

    Η ΝΕΛ όμως μέσω της θυγατρικής C-Link έχει καταθέσει αιτήσεις σε όλες τις γραμμές με σκοπό, όπως έχει ήδη διατυπώσει ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της ΕΕΑ, Απόστολος Βεντούρης, να μπλοκάρει τις διαδικασίες, θεωρώντας ότι στις προκηρύξεις εμπεριέχονται φωτογραφικές διατάξεις.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ