Συνεχης ενημερωση

    Σάββατο, 15-Φεβ-2025 16:39

    "Φρένο" στις εμπορικές συναλλαγές Β. Ελλάδας - Βαλκανίων από τη διακοπή της σιδηροδρομικής γραμμής Θεσσαλονίκης - Ειδομένης

    ​Προσωρινός ανάδοχος στο έργο Παλαιοφάρσαλος-Καλαμπάκα η Avax
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Βραχυκύκλωμα στην μεταφορά φορτίων και εμπορευματοκιβωτίων μέσω του σιδηροδρομικού δικτύου στα Βαλκάνια έχει προκαλέσει στην αγορά της Βόρειας Ελλάδας η διακοπή λειτουργίας της γραμμής Θεσσαλονίκης-Ειδομένης μετά τον εκτροχιασμό τρένου στο ύψος του Πολύκαστρου το βράδυ της περασμένης Τρίτης.

    Η εναλλακτική σιδηροδρομική γραμμή μέσω Βουλγαρίας αναμένεται να αυξήσει το κόστος μεταφοράς αλλά και τον χρόνο παράδοσης των φορτίων.

    Την ίδια ώρα, ολοένα και μεγαλύτερη είναι κάθε χρόνο η διακίνηση εμπορευματοκιβωτίων από το λιμάνι της Θεσσαλονίκης.

    Το πρώτο εξάμηνο του 2024, ο αριθμός των φορτοεκφορτώσεων που διεκπεραιώθηκαν στο Σταθμό Εμπορευματοκιβωτίων του ΟΛΘ αυξήθηκε κατά 4,4%, σε σχέση με αντίστοιχη περίοδο του 2023.
     

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ