Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 27-Απρ-2023 19:19

    Γ. Παράσχης (ΔΑΑ): Ο τουρισμός θα καταφέρει να πιάσει τα έσοδα και τις αφίξεις προ πανδημίας

    Γ. Παράσχης (ΔΑΑ): Ο τουρισμός θα καταφέρει να πιάσει τα έσοδα και τις αφίξεις προ πανδημίας
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

    Στην εκτίμηση πως ο τουρισμός φέτος θα φτάσει ξανά στα επίπεδα του 2019, τόσο στις αφίξεις όσο και στα έσοδα, προχώρησε μιλώντας στο Φόρουμ των Δελφών ο CEO του Διεθνούς Αερολιμένα Αθηνών Γιάννης Παράσχης. Δίνοντας στοιχεία για την επιβατική κίνηση, είπε πως το αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος είναι 50% πάνω σε σύγκριση με πέρσι μέχρι στιγμής και 3,5% πάνω σε σχέση με το 2019. Οι προκρατήσεις για τους επόμενους μήνες κινούνται ανοδικά και όπως είπε ο ελληνικός τουρισμός κεφαλαιοποιεί πλέον το brand name που έχτισε τα προηγούμενα χρόνια.

    "Τα μηνύματα είναι πολύ καλά, αλλά βρισκόμαστε ακόμη σε μεταβατική περίοδο μετά την πανδημία" είπε χαρακτηριστικά.

    Στα θετικά μηνύματα της σεζόν, όπως είπε ο κ. Παράσχης, η αύξηση των ημερών παραμονής στην Αθήνα σε 3,5 ημέρες, η αύξηση της επισκεψιμότητας στους νέους έως 25 ετών, η μεγαλύτερη αναγνωρισιμότητα του παραλιακού μετώπου και του Αργοσαρωνικού, όμως συμπλήρωσε πως το 85% των επισκεπτών θα πάει στην Ακρόπολη οπότε οι υποδομές που δέχονται τη μεγαλύτερη πίεση είναι οι κλασικές του κέντρου.

    Συμπλήρωσε πως γίνονται πολλές επενδύσεις στα ξενοδοχεία σε κατηγορίες 4 και 5 αστέρων, όμως έχουμε τεράστια αύξηση στα καταλύματα βραχυχρόνιας μίσθωσης, οπότε η αγορά αλλάζει.

    Από την πλευρά της η εκτελεστική πρόεδρος στο ΔΣ της Εταιρείας Ελληνικών Ξενοδοχείων Λάμψα Α.Ε Χλόη Λασκαρίδη ανέφερε πως η luxury αγορά είναι πολύ ανθεκτική και αυτό φάνηκε τόσο στην πανδημία όσο και με την αύξηση του πληθωρισμού. Είπε πως στην Αθήνα υπάρχει ακόμη χώρος και περιθώρια ανάπτυξης, υπάρχει χώρος, θα ανοίξουν περισσότερα ξενοδοχεία πολυτελείας αλλά και η πόλη θα πρέπει να αλλάξει εάν θέλουμε να προσελκύσουμε τέτοιου είδους επισκέπτες.

    "Η Αθήνα θα αλλάξει τα επόμενα χρόνια, θα μπουν νέα προϊόντα στην αγορά. Υπάρχει μεγάλο ενδιαφέρον από luxury brands" τόνισε.

    Η Κωστάντζα Σμπώκου Κωνσταντακοπούλου, Διευθύνουσα Σύμβουλος του ομίλου Phāea Resorts τόνισε πως οι επενδύσεις πρέπει να είναι στοχευμένες και να είναι μετρήσιμα τα αποτελέσματά τους. Η Ελλάδα δεν είναι πλέον φθηνός προορισμός. Η luxury αγορά αυξάνει το κόστος της επένδυσης, αλλά μαζί τον τζίρο και τα κέρδη των επιχειρήσεων.

    Τέλος, ο Ιωάννης Χατζηλαζάρου, πρόεδρος και Managing Director της H Hotels Collection, σχολιάζοντας τον μαζικό τουρισμό και κατά πόσο είναι βιώσιμος, ανέφερε πως σε πολλά νησιά οι υποδομές είναι αυτές που έχουν φτάσει στα όριά τους. "Είναι στο χέρι μας να καταφέρουμε να επεκτείνουμε την τουριστική σεζόν", είπε.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ