Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 20-Μαϊ-2022 07:45

    FTI: Αυξάνει τα δωμάτια στα ελληνικά νησιά λόγω εκρηκτικής ζήτησης

    18129488
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Βίκυς Κουρλιμπίνη

    Ο FTI, ο δεύτερος μεγαλύτερος tour operator της Ευρώπης, προχωρά σε μια κίνηση ενδεικτική της πολύ μεγάλης ζήτησης για διακοπές αυτή τη χρονιά και αυξάνει το χαρτοφυλάκιο του για την Ελλάδα φέτος το καλοκαίρι. 

    Ο γερμανικός ταξιδιωτικός όμιλος με έδρα το Μόναχο βάζει αυτό το καλοκαίρι περισσότερες κλίνες σε τέσσερις από τους πιο δημοφιλείς ελληνικούς προορισμούς και πιο συγκεκριμένα σε Κρήτη, Κω, Κέρκυρα και Ρόδο, διαβλέποντας από τώρα πως τα νησιά αυτά θα είναι fully booked. Αύξηση των διαθέσιμων κλινών θα υπάρξει ακόμη σε Κεφαλονιά, Ζάκυνθο και Σκιάθο.

    Ο tour operator FTI, όχι μόνο διαπιστώνει υψηλή ζήτηση για διακοπές στην Ελλάδα, αλλά έχει χαρακτηρίσει τη χώρα ως τον πιο "καυτό" προορισμό στο πρόγραμμά του φέτος, αυξάνοντας το χαρτοφυλάκιό του για την Ελλάδα κατά 20% σε σύγκριση με το 2019, που ήταν η χρονιά ρεκόρ για τον ελληνικό τουρισμό.

    Πέρσι μάλιστα ο FTI είχε ξεκινήσει τις διακοπές στα ελληνικά νησιά στις 14 Μαΐου. Περίπου 80 ξενοδοχεία, συμπεριλαμβανομένων των εμπορικών σημάτων Labranda και Kairaba, ήταν ανοιχτά στην Κρήτη, την Κω, την Κέρκυρα και τη Ρόδο. Ο tour operator είχε επίσης περισσότερες πτήσεις τσάρτερ στη Ρόδο, την Κω και την Κέρκυρα, που αποτελούν από τους πιο δημοφιλείς προορισμούς στα πακέτα που προσφέρει.

    Ο FTI σχεδιάζει φέτος να επεκτείνει το πρόγραμμα πτήσεων σε ελληνικά αεροδρόμια, ενώ βλέπει και παράταση της τουριστικής περιόδου μέχρι και τον Νοέμβριο.

    Μεγάλη ζήτηση στα πακέτα

    Η πορεία των κρατήσεων ανακτά τη χαμένη της δυναμική και οι αφίξεις φαίνεται πως επιστρέφουν σε επίπεδα προ πανδημίας. Ο γερμανικός όμιλος της TUI έχει βάλει ως στόχο να διακινήσει φέτος προς τους ελληνικούς προορισμούς 3 εκατομμύρια τουρίστες από όλες τις ευρωπαϊκές αγορές προέλευσης (κυρίως από τη Μεγάλη Βρετανία, το Βέλγιο, τη Γαλλία, τις Σκανδιναβικές χώρες και την Ολλανδία). 

    Η φήμη της Ελλάδας

    Την ίδια ώρα, αξιοσημείωτη ανθεκτικότητα κατέγραψε η συνολική φήμη της Ελλάδας και της Αθήνας για το πρώτο τρίμηνο του έτους, μία ιδιαίτερα θετική εξέλιξη ενόψει της αιχμής της τουριστικής περιόδου, σύμφωνα με το Ινστιτούτο του ΣΕΤΕ. Η ανθεκτικότητα οφείλεται κατά κύριο λόγο στον συνδυασμό ιδιαίτερα θετικού περιεχομένου για βασικές παραμέτρους της τουριστικής εμπειρίας (πολιτισμός, γαστρονομία, φιλοξενία) και σταδιακής συρρίκνωσης της δημοσιότητας σε σχέση με την πανδημία.

    Τα στοιχεία που αναλύονται από το ΙΝΣΕΤΕ και αφορούν την Ελλάδα, την Αθήνα και ανταγωνιστικούς προορισμούς (Ιταλία, Ισπανία, Πορτογαλία) αποτυπώνουν την εξέλιξη της εικόνας του κάθε προορισμού και την τουριστική εμπειρία ως προς τα διάφορα επιμέρους συστατικά (π.χ. διαμονή, εστίαση, αξιοθέατα κ.ά.).

    Από την ανάλυση των στοιχείων για το διάστημα Ιανουαρίου-Μαρτίου 2022 φαίνεται ότι η φήμη της Αθήνας και της Ελλάδας στις διαδικτυακές συνομιλίες υπερείχε έναντι των ανταγωνιστών (Ισπανία Πορτογαλία, Ιταλία), στοιχείο ιδιαίτερα σημαντικό, λαμβάνοντας υπόψη τη ρευστότητα και την αβεβαιότητα του ευρύτερου περιβάλλοντος, λόγω της πορείας της πανδημίας και των ραγδαίων γεωπολιτικών εξελίξεων μετά τη ρωσική εισβολή στην Ουκρανία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ