Συνεχης ενημερωση

    Τρίτη, 24-Δεκ-2019 07:42

    "Έπιασε" το 40αρι το online grocery αλλά…

    "Έπιασε" το 40αρι το online grocery αλλά…
    • Εκτύπωση
    • Αποθήκευση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Tης Αλεξάνδρας Γκίτση 

    Ανάπτυξη πωλήσεων λίγο πάνω από 40%, όταν το σύνολο της αγοράς καταγράφει οριακή αύξηση, σημείωσε τον Νοέμβριο το online grocery σύμφωνα με στοιχεία της Convert. Ωστόσο ο ρυθμός ανάπτυξης των πωλήσεων τον περασμένο Νοέμβριο υπολείπεται από το +47,5% που εμφάνισε το συγκεκριμένο κανάλι καθ’ όλη τη διάρκεια του 2018 σε σχέση με το 2017. 

    Σε ότι αφορά τον Νοέμβριο η αγορά του online grocery "έτρεξε" με ρυθμό ανάπτυξης 40,6% όταν το σύνολο της αγοράς του οργανωμένου λιανεμπορίου τροφίμων σημειώνει ανάπτυξη 1-2%. Βέβαια η παραδοσιακή αγορά του λιανεμπορίου τροφίμων έχει πιάσει "ταβάνι" ενώ το online grocery στην ελληνική αγορά βρίσκεται σε ανάπτυξη και ο τζίρος του είναι κάτω από 1% της συνολικής αγοράς. 

    Τι ψωνίζουν οι Έλληνες καταναλωτές με το "ποντίκι" τους; Σύμφωνα με τα στοιχεία της Convert (https://www.linkedin.com/company/convert-group/) τον περασμένο Νοέμβριο η κατηγορία που εμφάνισε τη μεγαλύτερη ποσοστιαία ανάπτυξη σε σχέση με τον αντίστοιχο μήνα ένα χρόνο πριν, +47,5%, ήταν τα φρέσκα τρόφιμα, ακολουθούν τα προϊόντα προσωπικής υγιεινής και ομορφιάς (+43,6%) και τα αναψυκτικά (+41,9%). 

    Υψηλούς ρυθμούς ανάπτυξης των πωλήσεών τους, αλλά κάτω από το ψυχολογικό φράγμα του 40%, εμφάνισαν οι πωλήσεις των προϊόντων βρεφικής και παιδικής φροντίδας (+39,2%), τα καθαριστικά για το σπίτι (+38,8%) και τα συσκευασμένα τρόφιμα (31,5%). 

    Πέρυσι η ελληνική αγορά του online grocery σημείωσε ανάπτυξη 47,5% αγγίζοντας τα 28,5 εκατ ευρώ, χωρίς ΦΠΑ, όταν το 2017 είχε διαμορφωθεί στα 19,5 εκατ. ευρώ και το 2016 στα 14,8%.

    Εν αντιθέσει με την Ελλάδα στις ΗΠΑ, σύμφωνα με έρευνα της Coresight Research, το 38% των Αμερικανών καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα δήλωσε ότι ψώνισε online προϊόντα παντοπωλείου τους τελευταίους 12 μήνες, από 23% που ήταν το ποσοστό το 2018. Δηλαδή αύξηση περίπου 35 εκατομμυρίων καταναλωτών. Μεταξύ του 2016 και του 2018, η αξία της ηλεκτρονικής αγοράς παντοπωλείων στις ΗΠΑ υπερδιπλασιάστηκε, ξεπερνώντας τα 26 δις. δολάρια από 12 δις. δολάρια.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

    Δειτε τα πρωτοσελιδα ολων των εφημεριδων