Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 25-Σεπ-2019 08:06

    Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προχωρεί η Qualco

    Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου προχωρεί η Qualco
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Της Νένας Μαλιάρα

    Σε αύξηση μετοχικού κεφαλαίου αναμένεται να προχωρήσει η Qualco, ηγέτιδα εταιρεία στον χώρο της παροχής τεχνολογίας και τεχνογνωσίας για τη διαχείριση χρέους.

    Η εταιρία αποτελεί θυγατρική της Qualco Holding στην οποία ποσοστό 20% ελέγχει η PIMCO. Στην ομπρέλα της holding company εντάσσονται επίσης οι Qualco UK, Qualco France και Qualco Cyprus, καθώς επίσης και η Qquant Master Servicer, εταιρία διαχείρισης απαιτήσεων αδειοδοτημένη από την ΤτΕ.

    Όπως ανέφεραν σε συνάντησή τους με εκπροσώπους του Τύπου ο Εκτελεστικός Πρόεδρος της Qualco, Ορέστης Τσακαλώτος, ο CEO Μίλτος Γεωργαντζής και ο Chief Operating Officer Σπύρος Ρετζέκας, με την άνω των 20 ετών παρουσία της και έχοντας περισσότερους από 70 πελάτες σε περισσότερες από 30 χώρες, η Qualco είναι αυτή τη στιγμή βασικός εταίρος όλων των ελληνικών τραπεζών, των 16 υπό εκκαθάριση τραπεζών (ως μέτοχος με 33,3% στην PQH), εταιρειών διαχείρισης απαιτήσεων (Cepal, Intrum, Hoist, Altamira, Bain Capital κ.ά) αλλά και, πανευρωπαϊκά, κάθε εταιρίας που παράγει, αγοράζει ή διαχειρίζεται χρέος (μεταξύ αυτών τραπεζικοί κολοσσοί όπως η βελγική KBC, εταιρείες από το χώρο της ενέργειας όπως η ΔΕΗ, η Hudson Energy, η Shell Energy, η Scottish Power, η CoopEnergy, αλλά και εταιρίες από το χώρο του λιανικού εμπορίου, των τηλεπικοινωνιών κ.ά. όπως ενδεικτικά η Tesco Mobile, η Avon, η Waterplus, η Findel κ.λπ.).

    Τα υπό διαχείριση κεφάλαια που χρησιμοποιούν την τεχνολογία της Qualco ξεπερνούν τα 120 δισ. ευρώ και το σκέλος της παροχής τεχνολογίας παράγει το 50% των εσόδων του ομίλου και το περίπου 75% της κερδοφορίας του. Όπως αναφέρθηκε, η εταιρία στην Ελλάδα, κατά την περίοδο της κρίσης, επένδυσε σε τεχνολογία και ανθρώπινο δυναμικό, ενώ την επόμενη τριετία οι επενδύσεις της στην τεχνολογία θα ενισχυθούν περαιτέρω κατά 7 – 8 εκατ. ευρώ.

    Η Qualco προσφέρει τρεις πλατφόρμες για τη διαχείριση του χρέους: την Qualco Collections & Recoveries στην οποία επενδύει ετησίως περί τα 3 εκατ. ευρώ για τη συνεχή αναβάθμισή της (ενδεικτικά αναφέρεται ότι η πλατφόρμα της Qualco βρίσκεται λειτουργικά 18 – 24 μήνες μπροστά από αντίστοιχες διεθνείς εταιρίες διαχείρισης χρέους), την Qualco Loan Manager (απευθύνεται σε οργανισμούς που αγοράζουν χρέος, αλλά και ενήμερα δάνεια) και την Qualco Data Driven Decisions Engine (τεράστια μηχανή analytics, big data και modelling).

    Σημειώνεται ότι τα προϊόντα γύρω από τη διαχείριση απαιτήσεων που αναπτύσσει η Qualco, παρεμβαίνουν από το στάδιο της πρώιμης ειδοποίησης του οφειλέτη, μέχρι την είσπραξη της απαίτησης, την αναδιάρθρωση του δανεισμού, τις νομικές διαδικασίες κ.ο.κ.

    Τα τελευταία χρόνια υπάρχουν πολλές απαιτήσεις που δεν εισπράττονται και αυτό δεν μπορεί να αντιμετωπιστεί πλέον με τηλεφωνήματα και οχλήσεις στον οφειλέτη. Χρειάζεται να δημιουργηθούν νέα προϊόντα για τον πελάτη και να υπάρχει συνεχής συνεργασία με αυτόν προκειμένου να μπορεί να παραμένει ενήμερος. Αυτή φαίνεται να είναι και η φιλοσοφία της Qualco ώστε να καταλαβαίνει πώς ακριβώς θα βοηθά τον οφειλέτη, να του προσφέρει λύσεις για να εξυπηρετήσει το χρέος του και όλο αυτό να γίνεται πολύ γρήγορα.

    Το παράδειγμα της ΔΕΗ είναι ενδεικτικό της αποτελεσματικότητας των λύσεων που εφαρμόζει η Qualco.

    H εταιρεία έφτιαξε πολλά προϊόντα τα οποία εξελίσσονται δυναμικά, προσαρμοζόμενα στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των πελατών της ΔΕΗ που έχουν καθυστερούμενες οφειλές. Μέσω των προϊόντων αυτών, στα ταμεία της ΔΕΗ μπαίνουν μηνιαίως 40 εκατ. ευρώ από ληξιπρόθεσμες οφειλές.

    Ειδικότερα, μέσα σε 12 μήνες η εταιρεία έχει εισπράξει 400 εκατ. ευρώ, όταν αρχικός στόχος της Qualco ήταν να συγκεντρωθούν στα ταμεία της ΔΕΗ 220 εκατ. ευρώ σε 24 μήνες.

    Σημειώνεται ότι η Qualco δίνει ιδιαίτερη σημασία στο κομμάτι της αναδιάρθρωσης των μη εξυπηρετούμενων οφειλών – μία σχέση διάρκειας μέχρι 2 – 3 ετών με τον πελάτη - και φτάνει μέχρι τη διαμόρφωση πιστοληπτικής ικανότητας για τον κάθε πελάτη, έτσι ώστε αυτός να μπορέσει να λάβει νέα πίστωση.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ