Συνεχης ενημερωση

    Παρασκευή, 01-Αυγ-2014 09:02

    Το λιμάνι του Πειραιά πριν και μετά την Cosco

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι υψηλοί διψήφιοι ρυθμοί ανάπτυξης που εμφανίζει ο Σταθμός Εμπορευματοκιβωτίων στο λιμάνι του Πειραιά μετά την έλευση της κινεζικής Cosco φέρνουν, μάλλον, σε δυσχερή θέση τους ενάντιους των ιδιωτικοποιήσεων. 

    Το λιμάνι του Πειραιά καταρρίπτει το ένα μετά το άλλο τα ρεκόρ, καταφέρνοντας, σε μηνιαία βάση, να διακινήσει ακόμη περισσότερα εμπορευματοκιβώτια. Γι’ αυτό διεκδικεί επάξια τον τίτλο του πιο ταχέως αναπτυσσόμενου σε παγκόσμιο επίπεδο λιμανιού.

    Ο ΟΛΠ αποτελεί πρότυπο ιδιωτικοποιήσεων, καθώς από την εγκατάσταση της Cosco στην μεγαλύτερη, μέσω θάλασσας, πύλη εισόδου και εξόδου της χώρας έχει μεσολαβήσει ένας «οικονομικός αιώνας». 



    Διαβάστε στο Κεφάλαιο που κυκλοφορεί αύριο: Πώς οι Κινέζοι μεταμόρφωσαν το λιμάνι, ποιες είναι οι νέες επενδύσεις που θα απογειώσουν τον Πειραιά, ποια είναι η ποιοτική διαφορά μεταξύ των προβλήτων που διαχειρίζεται η ΟΛΠ και αυτών που διαχειρίζεται η Cosco, τι αποκαλύπτουν οι αριθμοί.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ