09:35 06/09
Ebury: Τα χειρότερα στοιχεία για τις θέσεις εργασίας της τελευταίας 15ετίας στις ΗΠΑ φέρνουν πολλές μειώσεις επιτοκίων
Δίνουν επίσης πτωτικό σήμα για το δολάριο.
Ισχυρό μήνυμα στις κατασκευαστικές εταιρείες, να τηρήσουν τα χρονοδιαγράμματα και τους όρους κατασκευής των σιδηροδρομικών έργων έστειλε πριν από λίγο ο υπουργός Μεταφορών, Μιχάλης Λιάπης, κατά τη διάρκεια επιθεώρησης των εργασιών της σήραγγας Καλλιδρόμου.
“Τελείωσαν τα ψέματα. Θα επιθεωρώ τις εργασίες στα έργα του ΟΣΕ. Δεν θα χάσουμε ούτε μια δεκάρα, ούτε μια ώρα”, υπογράμμισε ο υπουργός Μεταφορών, επισημαίνοντας παράλληλα ότι “έχουμε συμβασιοποιήσει όλα τα συγχρηματοδοτούμενα έργα και τώρα απομένει η απορρόφηση των κονδυλίων”.
Ο υπουργός Μεταφορών δεσμεύθηκε ότι το 2013 θα έχουν ολοκληρωθεί όλα τα έργα στη γραμμή Αθήνα – Θεσσαλονίκη, διαδρομή η οποία θα διαρκεί 3 ώρες και 30 λεπτά.
Από την πλευρά του, ο διευθύνων σύμβουλος της ΕΡΓΟΣΕ, Νίκος Κούρεντας, εξέφρασε την αισοδοξία του, ότι η κοινοπραξία J&P Άβαξ, Άκτωρ, ΤΕΡΝΑ θα τηρήσει τα χρονοδιαγράμματα για την ολοκλήρωση του έργου, κάτι που επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος της κοινοπραξίας.
Αναλυτικά, τα έργα στο τμήμα Τιθορέα – Λιανοκλάδι, συνολικού προϋπολογισμού 800 εκατ. ευρώ, θα ολοκληρωθούν το Δεκέμβριο του 2011, ενώ τα αντίστοιχα στο τμήμα Λειανοκλάδι – Δομοκός, συνολικού προϋπολογισμού 700 εκατ. ευρώ, το 2013.
Στο περιθώριο της επίσκεψης του υπουργού Μεταφορών στο Καλλίδρομο, ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕ, Διονύσης Χιόνης, ανέφερε ότι το καλοκαίρι του 2007 θα κυκλοφορούν τραίνα υψηλών ταυχυτήτων, σε ορισμένα δίκτυα της Πελοποννήσου.
Φώτης Φωτεινός