Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 03-Νοε-2025 09:10

    Revenue Tales: Με 3 νέα ευφυή προϊόντα εγκαινιάζει μια νέα εποχή για το Smart Hospitality Management

    Revenue Tales: Με 3 νέα ευφυή προϊόντα εγκαινιάζει μια νέα εποχή για το Smart Hospitality Management
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    "Ξέρετε τα έσοδά σας. Γνωρίζετε όμως πώς να τα αυξήσετε στο maximum, κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες, πότε, πώς και γιατί; Σημαντικότερο: γνωρίζετε ποια είναι πραγματικά τα κέρδη σας και πώς τα έσοδα μπορούν να πάρουν "κεφάλι” από τα έξοδά σας;"

    Αυτά τα, κρίσιμα για κάθε επιχείρηση φιλοξενίας, ερωτήματα γέννησαν τη Revenue Tales. Μία εταιρεία που δημιουργήθηκε από επαγγελματίες του τουρισμού και της τεχνολογίας και από την ανάγκη να "εφευρεθεί" ένα generation next αντίδοτο στη σύγχυση και το χάσιμο των Excel, στις χαμένες εργατοώρες σε χειροκίνητες διαδικασίες, στην έλλειψη απαντήσεων στο "γιατί” πίσω από κάθε αριθμό και κυρίως για να εξασφαλίσει το καθαρό κέρδος, εκεί που οι άλλοι κυνηγούν απλώς την κερδοφορία.

    Με μότο της "Διαφάνεια. Έλεγχος. Κέρδος" εξελίχθηκε σε ένα οικοσύστημα έξυπνων tools που συνδέει έσοδα, έξοδα και κερδοφορία σε ένα ενιαίο περιβάλλον.

    Έχοντας ήδη λανσάρει υψηλής πιστότητας (και αποδοχής) προϊόντα, όπως:

    Το RatePilot, το RMS που, λαμβάνοντας υπόψη του όλες τις παραμέτρους, απαντάει με απόλυτη βεβαιότητα αν σήμερα πρέπει να πουλήσετε ένα δωμάτιο 130 και όχι 120 ευρώ και κυρίως γιατί, 

    το Expenses App, το μόνο της αγοράς με τεχνολογία AI, που μπορεί να "διαβάσει" σειρά-σειρά ένα τιμολόγιο με όποιο τρόπο κι αν του το παραδώσεις (email, φωτογραφία, my data κ.λπ), το ψηφιοποιεί- κατηγοριοποιεί, καταχωρεί αυτόματα τις δαπάνες και δημιουργεί P&L σε δευτερόλεπτα, αλλά και 

    το InsightsHub, τη νέα γενιά reporting που όχι μόνο ενώνει όλα τα δεδομένα σας, έσοδα, έξοδα, πληρότητα, κέρδος, σε ένα ενιαίο, "ζωντανό" dashboard, αλλά ταυτόχρονα "αφηγείται" την πραγματική ιστορία της επιχείρησής σας και αποκαλύπτει αν και τι ακριβώς πήγε λάθος και επηρεάζει τη συνολική απόδοση της, 

    η Revenue Tales κάνει καθημερινή πράξη τη δέσμευση της ομάδας της, που, όπως την περιγράφει η ίδια με τα δικά της λόγια, είναι το ότι:  "Δεν θέλουμε απλώς να αυτοματοποιήσουμε. Θέλουμε να εξηγήσουμε. Γιατί μόνο όταν καταλαβαίνεις το "γιατί”, παίρνεις πάντα τη σωστή απόφαση".

    Ανδρωμένη μέσα στα sales και reservations τμήματα, εκεί ακριβώς, δηλαδή, που χτυπά η καρδιά της αειφορίας μιας τουριστικής μονάδας, η ομάδα της εταιρείας γνωρίζει εκ των έσω πώς να καλύπτει τις ανάγκες των ξενοδόχων. Έτσι προχώρησε πρόσφατα στην παρουσίαση τριών νέων εργαλείων που δεν έρχονται απλώς να συμπληρώσουν τη συλλογή των προϊόντων της, αλλά να την ολοκληρώσουν και τελειοποιήσουν, παραδίδοντας τελικά μια ολιστική πρόταση που υπόσχεται μέγιστη απόδοση και απόλυτο έλεγχο της επιχείρησης τους. 

    Πιο συγκεκριμένα και αναλυτικότερα, τα τρία νέα προϊόντα της Revenue Tales είναι:

    _ Το Last Mile Optimizer

    Το εργαλείο που μετατρέπει τα τελευταία διαθέσιμα δωμάτια σε έξυπνο κέρδος, όχι σε εκπτώσεις πανικού.

    Με οδηγό το "πουλάμε έξυπνα, όχι φθηνά" το Last Mile Optimizer είναι το εργαλείο που μετατρέπει τις κρατήσεις της τελευταίας στιγμής σε στρατηγικό πλεονέκτημα.
    Όχι μόνο αναλύει σε πραγματικό χρόνο τη ζήτηση, τις κρατήσεις, τις ακυρώσεις και τις κινήσεις των ανταγωνιστών και προσαρμόζει αυτόματα τις τελευταίες διαθέσιμες τιμές, αλλά αυτοματοποιεί κατ’ επανάληψη τα last minute sales, ενημερώνοντας σε χρόνο dt όλα τα κανάλια πωλήσεων – με λίγα λόγια εκτελεί λειτουργίες και ενέργειες σε διάρκεια… μιας γουλιάς καφέ και τις οποίες θα ήταν αδύνατο να εκτελέσει ανθρώπινος νους και χέρι. Για παράδειγμα: αν σήμερα ένα ξενοδοχείο έχει 3 κενά δωμάτια, με μια απλή default εντολή μπορεί να "τρέξει" το ακόλουθο σενάριο, όπως "αν κάποια μέρα έχουν μείνει τρία ή περισσότερα διαθέσιμα δωμάτια, ξεκινάμε να κατεβάζουμε τιμές κάθε ώρα μετά τις 12 το μεσημέρι, μέχρι να φτάσουμε την τάδε minimum τιμή ή μέχρι να πουλήσουμε τόσα δωμάτια". Όλες οι παραπάνω εντολές είναι, φυσικά, παραμετροποιήσιμες, ανάλογα με το σενάριο που επιθυμείτε.
    Όχι πανικός. Όχι άσκοπες εκπτώσεις. Μόνο κερδοφορία.

     

    _ Το RestrictΙQ

    Πόσες κρατήσεις έχετε χάσει από ένα ξεχασμένο "minimum stay", όπως για παράδειγμα τα δίνυχτα του Σαββατοκύριακου;
    Το RestrictIQ έρχεται για να "εντοπίσει τις τρύπες" και τις ενδεχόμενες ανισορροπίες που μπορεί να δημιουργήσει ένας τέτοιος περιορισμός και να "επέμβει" καταλυτικά και έξυπνα, ανακαλύπτοντας… ξεχασμένες διαθεσιμότητες. Για παράδειγμα αν έχετε κρατήσεις Πέμπτη – Παρασκευή και Κυριακή - , ο περιορισμός του weekend minimum stay δεν θα εμφανίζει online διαθεσιμότητες το Σάββατο, άρα το κέρδος από μια τέτοια πώληση είναι χαμένο, ή στην περίπτωση αλλαγής θα έχουν χαθεί κάποιες ώρες μέχρι αυτή η ενέργεια να γίνει χειροκίνητα

    Το RestrictIQ αναγνωρίζει αυτό το κενό και αυτόματα απελευθερώνει τον περιορισμό μόνο για αυτή τη νύχτα (στη συνέχεια επανέρχεται στις αρχικές του ρυθμίσεις- εντολές, προστατεύοντας τη στρατηγική του Σαββατοκύριακου που έχετε θέσει), επιτρέποντας στα δωμάτια να διατεθούν ακόμα και για μία νύχτα, εξασφαλίζοντας τελικά απρόσμενο έσοδο. 
    Το RestrictIQ  Είναι ο "σιωπηλός optimizer" που δουλεύει 24/7 για εσάς.

    _ Το Smart Allocator

    Πρόκεται για το "Tetris” των κρατήσεων, αφού αναγνωρίζει αυτόματα κενά μίας νύχτας, ανακατανέμει κρατήσεις μεταξύ ομοίων δωματίων, και απελευθερώνει διαθέσιμες νύχτες. Χωρίς να παραβιάζει locked κρατήσεις, χωρίς χειροκίνητες παρεμβάσεις, εξασφαλίζει μεγαλύτερη πληρότητα και περισσότερα έσοδα.


    Με τα παραπάνω νέα προϊόντα της, Last Mile OptimizerRestrictIQ και Smart Allocator, αλλά και με αξίες που συνοψίζονται στα: 

    _ βέλτιστη αύξηση καθαρού κέρδους, 

    _ πλήρης διαφάνεια, αφού κάθε αριθμός και κάθε αλλαγή συνοδεύεται από εξήγηση,

    _ απόλυτος έλεγχος, καθώς το σύστημα εκτελεί τη στρατηγική σας, δεν την αντικαθιστά,

    _ ταχύτητα και ακρίβεια, φτάνοντας από το τιμολόγιο στο insight σε δευτερόλεπτα, 

    _ σύμπραξη ανθρώπινης εμπειρίας + τεχνητής νοημοσύνης για πιο έξυπνες αποφάσεις, 

    η Revenue Tales αναδεικνύεται σε κέντρο ελέγχου της ξενοδοχειακής κερδοφορίας. Σε ένα ομογενοποιημένο σύστημα όπου το revenue, τα έξοδα και το profit μιλούν την ίδια γλώσσα. Αυτή της "διαφάνειας, του ελέγχου, της αυτοματοποίησης και της βελτιστοποίησης".

    Revenue Tales
    Smart hospitality management, made human.
     www.revenuetales.com

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ