Συνεχης ενημερωση

    Δευτέρα, 24-Φεβ-2025 10:00

    Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Συνεχίζει να αναπτύσσεται και να καινοτομεί - Τα νέα προϊόντα και η προσήλωση στην κορυφαία ποιότητα

    Φυσικό Μεταλλικό Νερό Βίκος: Συνεχίζει να αναπτύσσεται και να καινοτομεί - Τα νέα προϊόντα και η προσήλωση στην κορυφαία ποιότητα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος έχει εδραιώσει την ηγετική του θέση στην ελληνική αγορά, αλλά και στη συνείδηση των καταναλωτών που το επιλέγουν σταθερά. Η συνεχιζόμενη ανοδική πορεία αποδίδεται στη στρατηγική προσήλωση της εταιρείας στην ασφάλεια, στην καινοτομία και τις δυναμικές συνεργασίες, αξίες που παραμένουν διαχρονικές. 

    Όμως το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος δεν σταματά να καινοτομεί και να αναπτύσσεται, πρωτοπορώντας με καινοτόμα προϊόντα και κορυφαία ποιότητα.

    Δεν είναι άλλωστε τυχαίο πως κατέκτησε την κορυφή και την εμπιστοσύνη των καταναλωτών ως το Νο1 Φυσικό Μεταλλικό Νερό στην Ελλάδα για το 2024 και μερίδιο αγοράς 20,4% (ΝielsenIQ Year 2024 Total Market Still Water). Για το φυσικό μεταλλικό νερό Βίκος, η κορυφαία αυτή διάκριση αποτελεί απόδειξη της διαρκούς δέσμευσής της στην ανώτερη ποιότητα και στην πρωτοπορία. 

    Με μια μακρά ιστορία επιτυχίας, έχει γίνει συνώνυμο της αξιοπιστίας και της κορυφαίας ποιότητας, φτάνοντας απευθείας από την πηγή στα χέρια εκατομμυρίων ανθρώπων. Για το brand Βίκος, το νερό δεν είναι απλά ένα προϊόν. Είναι μια εμπειρία που ρέει στην ζωή μας, προσφέροντας την απόλυτη φυσική αναζωογόνηση.

    Που επικεντρώνεται η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας

    Η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων συνεχίζει τη στρατηγική ανάπτυξής της με σημαντικές επενδύσεις και στόχευση στις νέες τάσεις και τις προτιμήσεις των καταναλωτών και επαγγελματιών.

    Η στρατηγική της επικεντρώνεται στους εξής πυλώνες:

    1. Η  ανάπτυξη των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος

    Η μάρκα Βίκος συνεχίζει να πρωτοπορεί και να ενισχύει την παρουσία της στην αγορά των μη αλκοολούχων ποτών με τη σειρά φυσικά μεταλλικά αναψυκτικά Βίκος. Βασισμένα στο φυσικό μεταλλικό νερό του brand, τα αναψυκτικά της εταιρείας παράγονται χωρίς προσθήκη συντηρητικών, με αγνές πρώτες ύλες, προσφέροντας στους καταναλωτές αυθεντική γεύση και ανώτερη ποιότητα. 

    2. Ενίσχυση παρουσίας στην αγορά HORECA 

    Το 2022, η Ηπειρωτική Βιομηχανία Εμφιαλώσεων πραγματοποίησε ένα δυναμικό άνοιγμα στην αγορά HORECA, παρουσιάζοντας νέες premium συσκευασίες γυαλιού και αλουμινίου στη γκάμα των φυσικών μεταλλικών αναψυκτικών Βίκος που έχουν σχεδιαστεί ειδικά για τις απαιτήσεις του κλάδου της εστίασης και της φιλοξενίας.

    Η ανάπτυξη στην αγορά HORECA εντάσσεται σε μια στρατηγική που εστιάζει στην ενίσχυση του δικτύου διανομής και στην παροχή premium προϊόντων για επαγγελματίες του κλάδου.

    Φέτος έδωσε ξανά δυναμικά το "παρών" στην HORECA 2025, μια από τις σημαντικότερες εκθέσεις για τον κλάδο της εστίασης και της φιλοξενίας. Η παρουσία στην έκθεση ανέδειξε τις καινοτομίες της εταιρείες, ενώ παράλληλα ενίσχυσε τις συνεργασίες της με επιχειρήσεις που αναζητούν προϊόντα υψηλής ποιότητας για τους πελάτες τους.

    3. Επαναλανσάρισμα του Βίκος Cool Tea – Premium Παγωμένο Τσάι με Νέα Συσκευασία

    Το Cool Tea, η premium σειρά παγωμένου τσαγιού, επιστρέφει δυναμικά στην αγορά με ανανεωμένες συσκευασίες που αναδεικνύουν τη φρεσκάδα και τη φυσικότητα του προϊόντος.

    Με την ίδια ποιοτική σύνθεση που το έχει καταστήσει μια αγαπημένη επιλογή των καταναλωτών, το Βίκος Cool Tea επαναλανσάρεται με στόχο να ενισχύσει την παρουσία του στην κατηγορία των ready-to-drink premium ροφημάτων, σε νέες συσκευασίες αλουμινίου.

    Με το καλοκαίρι να πλησιάζει, το παγωμένο τσάι γίνεται όλο και πιο δημοφιλές, ειδικά όταν αποτελείται από τα πιο φυσικά συστατικά. Το νέο packaging του Βίκος Cool Tea αντικατοπτρίζει τον φυσικό και δροσιστικό χαρακτήρα του προϊόντος, ενισχύοντας παράλληλα την premium ταυτότητα της σειράς και τοποθετώντας το ακόμα πιο δυναμικά στην αγορά.

    Οι περιβαλλοντικές και κοινωνικές Δράσεις της μάρκας Βίκος

    Χωρίς όμως την προσήλωση στη βιωσιμότητα και την προστασία του περιβάλλοντος, τίποτα δεν θα μπορεί να είναι φυσικό όπως τώρα. Γι’ αυτό το λόγο η περιβαλλοντική συνείδηση βρίσκεται στην κορυφή της στρατηγικής του brand Βίκος.

    Με αρχή το "Συμβιώνουμε αρμονικά, επιχειρούμε υπεύθυνα" και κάτω από το πολυδιάστατο πρόγραμμα κοινωνικής ευθύνης της μάρκας Βίκος "Ο Β-οίκος της ζωής μας", υλοποιείται ένα ολοκληρωμένο πλάνο δράσεων που εστιάζουν στην προστασία του περιβάλλοντος, την υγεία, την αθλητική ανάπτυξη, την υποστήριξη ευπαθών κοινωνικών ομάδων, τον πολιτισμό και την ενίσχυση της τοπικής κοινωνίας. 

    Στον τομέα του περιβάλλοντος, η μάρκα Βίκος προχωρά σε σημαντικές πρωτοβουλίες για τη μείωση του περιβαλλοντικού της αποτυπώματος, όπως χρήση ανακυκλώσιμων υλικών και καινοτόμες πρακτικές παραγωγής με σεβασμό στους φυσικούς πόρους. Παράλληλα, συμμετέχει ενεργά σε εκτεταμένες δράσεις δενδροφυτεύσεων, συμβάλλοντας στην αποκατάσταση δασικών εκτάσεων .

    Στον πυλώνα του εθελοντισμού, η εταιρεία στηρίζει δράσεις που προάγουν την ευεξία. Παράλληλα, οργανώνει ή συμμετέχει σε εκστρατείες ενημέρωσης και πρόληψης για τη δημόσια υγεία συμβάλλοντας έμπρακτα στην αντιμετώπιση σημαντικών κοινωνικών ζητήματων, όπως η υπογεννητικότητα, και στέκεται στο πλάι της τοπικής κοινωνίας της Ηπείρου, προσεγγίζοντας με σεβασμό και ευαισθησία τις ανάγκες των ανθρώπων της. Παράλληλα η στήριξη που προσφέρει η μάρκα ΒΙΚΟΣ στην εθελοντική αιμοδοσία είναι μία μόνο πτυχή του αξιακού συστήματος που διέπει τη μάρκα για υποστήριξη του ανθρωπιστικού ιδεώδους.

    Στον τομέα της κοινωνικής προσφοράς, στηρίζει έμπρακτα ευπαθείς κοινωνικές ομάδες με δωρεές, υποδομές και προγράμματα στήριξης. Από συνεργασίες με οργανισμούς κοινωνικής αλληλεγγύης έως ενέργειες τοπικής ανάπτυξης, η εταιρεία συμβάλλει στη δημιουργία ενός καλύτερου μέλλοντος για τις κοινότητες στις οποίες δραστηριοποιείται. Παράλληλα δηλώνει δυναμικά την παρουσία της και στο κομμάτι του αθλητισμού, μέσα από τη συνεργασία της με την Εθνική Αθλητική Ομοσπονδία Ατόμων με Αναπηρίες (ΕΑΟΜ Αμεα), προάγοντας την ισότητα στη σωματική δραστηριότητα και τη διαμόρφωση ενός υγιούς τρόπου ζωής.

    Τέλος, στο κομμάτι του πολιτισμού, ενισχύει τη ζωντανή πολιτιστική ταυτότητα της χώρας μας και υποστηρίζει τις αξίες της παράδοσης και της δημιουργικότητας. Οι δράσεις της μάρκας έχουν στόχο να προάγουν την εθνική μας κληρονομιά και τη σύγχρονη δημιουργία.

    Διαβάστε ακόμα για:

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ