14:18 25/09
Eva Intima PMS SOS - H SOS απάντηση στις δύσκολες ημέρες του μήνα
Η Eva Intima, η πιο πλήρης σειρά παγκοσμίως με προϊόντα για τη φροντίδα της ευαίσθητης περιοχής της InterMed, παρουσιάζει το Eva Intima PMS SOS.
Η Mozaik έχει ξεχωρίσει στους τοµείς του µάρκετινγκ και της επικοινωνίας, αφουγκραζόµενη τις νέες τάσεις της αγοράς, τις αυξανόµενες και διαφορετικές ανάγκες των πελατών, τα δεδοµένα που δηµιουργεί η ψηφιακή εποχή, τη µετάβαση σε καινοτόµες ιδέες. Η εταιρεία έχει ήδη συµπληρώσει είκοσι χρόνια πορείας στο ελληνικό επιχειρείν, όµως δεν σταµατά να αναπτύσσεται συνεχώς, µε σταθερά βήµατα και δυνατές συνεργασίες που ανανεώνονται και εµπλουτίζονται.
Σαν ένα µωσαϊκό (όπου οφείλει την ονοµασία της), απαρτίζεται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων που, σε απόλυτη συνεργασία, χαράσσουν marketing strategies στην ψηφιακή εποχή, υψηλής αισθητικής websites, αποτελεσµατικές online και offline καµπάνιες και καινοτόµα ψηφιακά προϊόντα.
H Mozaik ξεκίνησε τη δραστηριοποίησή της το 2002, µε όραµα να καθοδηγήσει εταιρείες και οργανισµούς σε αυτό που έφερνε τότε η νέα εποχή και αποκαλούµε digital transformation. "Οι επιχειρήσεις λειτουργούσαν κατά κύριο λόγο παραδοσιακά και εµείς θελήσαµε να τις οδηγήσουµε στον ψηφιακό µετασχηµατισµό και να τους δείξουµε πώς να πραγµατοποιούν τις πωλήσεις και να διεξάγουν την επικοινωνία τους στην ψηφιακή εποχή", επισηµαίνει ο κ. Κάρολος Αναστασόπουλος, ιδρυτής και CEO της Mozaik.
Ήταν από τις πρώτες εταιρείες που εισήγαγαν τα νέα δεδοµένα του ψηφιακού επιχειρείν, όπου ο χρήστης παύει να αποτελεί παθητικό κοινό και γίνεται ενεργητικός καταναλωτής, ο οποίος συνδιαµορφώνει το brand. Όλες οι επικοινωνιακές στρατηγικές έπρεπε, κατ' επέκταση, να αναδιαµορφωθούν µε βάση αυτή την αλλαγή και να µην προσπαθούν να επιβάλλουν µια πώληση, αλλά να την προσαρµόζουν στις ανάγκες του καταναλωτή.
Η εταιρεία βασίζεται σε τρεις πυλώνες, στρατηγική, µάρκετινγκ και τεχνολογία –αυτό που σήµερα αποκαλούµε 360–, και είναι ένας ζωντανός οργανισµός που απαρτίζεται από ανθρώπους διαφορετικών ειδικοτήτων, οι οποίοι δουλεύουν όλοι µε το ίδιο όραµα και τον ίδιο στόχο: να ηγηθούν της ψηφιακής εποχής και να τη διαµορφώσουν.
Το ψηφιακό επιχειρείν, όπως αναφέρει, ήταν το µέλλον εδώ και καιρό. Ως εταιρεία το είχε οραµατιστεί εξαρχής. Από την πρώτη στιγµή της ίδρυσής της µιλούσε για τον ψηφιακό µετασχηµατισµό και δραστηριοποιούνταν µε γνώµονα αυτό. Τα δεδοµένα της πανδηµίας, όµως, επιτάχυναν τις εξελίξεις και λειτούργησαν ως καταλύτης, ώστε το ψηφιακό επιχειρείν να έρθει στο προσκήνιο και να γίνει τελικά ο πρωταγωνιστής. Έτσι, το ψηφιακό επιχειρείν είναι πλέον η µορφή επιχειρηµατικότητας του παρόντος, που ήρθε πιο νωρίς από όσο πίστευε.
Σε αυτά τα νέα δεδοµένα χρειάστηκε να σταθεί δίπλα στους πελάτες της και να τους βοηθήσει να γίνουν πιο αποδοτικοί. Στηριζόµενη στα ψηφιακά προϊόντα που είχε στη διάθεσή της, η Mozaik ανέπτυξε νέα – διότι στις µεγάλες προκλήσεις, όπως εξηγεί, δεν αρκεί να αξιοποιείς αυτά που έχεις στη διάθεσή σου, αλλά και να επινοείς, να εφευρίσκεις λύσεις. Διότι κατάφερε να απαντήσει σε ερωτήµατα όπως: Πώς φέρνεις πελάτες σε µια εταιρεία που κάνει τις πωλήσεις της µέσω δικτύου καταστηµάτων που παραµένει κλειστό; Πώς βοηθάς τον ξενοδοχειακό κλάδο και το real estate, που έχουν πληγεί σηµαντικά, και πώς προσεγγίζεις την επικοινωνία µιας εταιρείας που βασίζεται πολύ στο φυσικό κατάστηµα;
Στο πελατολόγιό της περιλαµβάνονται εταιρείες από όλους τους κλάδους µε κοινό παρονοµαστή την κατανόηση του Διαδικτύου στην εποχή µας, εταιρείες είτε B2C (Max Stores, Kosmoride by Kosmocar, Sebamed), είτε B2B, µε εξαγωγικό χαρακτήρα και corporate προσανατολισµό (Thenamaris, Agrovim, Ayia Napa Marina, Kouvidis, WWF), είτε εταιρείες leaders του Hospitality (Costa Navarino, Daios Hotels, Grand Resort Lagonissi).
"Το αξιακό µας DNA, που βασίζεται στην ποιότητα, την καινοτοµία και την ακεραιότητα, µας έχει φέρει ήδη έως εδώ και οι πελάτες που µας εµπιστεύονται χρόνια το γνωρίζουν. Είναι το ίδιο που θα µας πάει και παρακάτω. Όσο εµείς παραµένουµε πιστοί σε αυτό, το ίδιο παραµένουν και οι συνεργάτες µας σε εµάς", υπογραµµίζει ο κ. Κάρολος Αναστασόπουλος µιλώντας για το µέλλον της Mozaik.
Γνωρίζοντας πως η εξωστρέφεια αποτελεί κλειδί της επιτυχίας στη νέα αυτή digital εποχή, η Mozaik συνεχίζει να δραστηριοποιείται µε επιτυχία στην αγορά της Ελβετίας, αναλαµβάνοντας εξολοκλήρου την ψηφιακή παρουσία του οµίλου Michel Reybier, που συµπεριλαµβάνει τις κλινικές Nescens, τα οινοποιεία Cos d’ Estournel, αλλά και διακεκριµένα ξενοδοχεία, όπως τα ξενοδοχεία της high-end αλυσίδας La Reserve.
Αξιοποιώντας στο έπακρο την ψηφιακή τεχνολογία, γεφυρώνει το χάσµα µεταξύ της digital και physical πραγµατικότητας προσφέροντας ολιστικές "phygital" εµπειρίες που ανταποκρίνονται στις ανάγκες της νέας εποχής. H εποχή του "phygital" µοιάζει να εµπλουτίζεται συνεχώς µε νέα ευρήµατα και νέους τρόπους προσέγγισης του καταναλωτικού κοινού.
To video marketing µοιάζει να αποτελεί πλέον σηµαντικό κοµµάτι του digital marketing, µε τις µεγάλες πλατφόρµες social media του πλανήτη, όπως Youtube, Instagram και Tik Tok, να επιδεικνύουν µια έντονη δυναµική για ευκαιρίες προβολής. H τέχνη του storytelling, της εικόνας, του video, αλλά και η ενίσχυση της επιρροής µέσα από micro και nano influencers, σίγουρα θα αλλάξουν τις ισορροπίες που γνωρίζαµε µέχρι σήµερα.
"H βασική πρόκληση του µέλλοντος στον δικό µας χώρο είναι το αρµονικό πάντρεµα του physical µε το digital σε αυτό που αποκαλούµε phygital. Είναι, µε πιο απλά λόγια, το πέρασµα της επικοινωνίας και των πωλήσεων από τη φυσική στην ψηφιακή διάσταση και αντίστροφα, αλλά µε συνέπεια και συνοχή".