Συνεχης ενημερωση

    Τετάρτη, 11-Οκτ-2023 15:45

    Σημαντική αύξηση πωλήσεων και κερδών για την εταιρία SHOP and TRADE

    Η Shop & Trade επίσημος διανομέας των brands Trussardi Accessories, Cariuma, Iceberg & Docksteps στην Ελλάδα
    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Οι πωλήσεις της εταιρίας για το έτος 2022 ανήλθαν στο ποσό των €82.955 χιλ. έναντι €66.662 χιλ. το προηγούμενο έτος, παρουσιάζοντας αύξηση 24%. Τα κέρδη EBITDA ανήλθαν στο ποσό των €7.311χιλ αυξημένα κατά 17%, ενώ ο καθαρός δανεισμός υποχώρησε κατά 10%.

    Σύμφωνα με το Γενικό Διευθυντή της εταιρίας κ. Μιχάλη Δαρζέντα, "Το 2022 αποτέλεσε μια εξαιρετική χρονιά για την εταιρία, με σημαντική αύξηση του τζίρου και επαναδραστηριοποίηση όλων των καναλιών πωλήσεων, παρά τις συνέπειες που είχαν ο υψηλός πληθωρισμός και τα αυξημένα επιτόκια στην ελληνική και παγκόσμια οικονομία. Η εταιρία συνέχισε την υποστήριξη των σημαντικών συνεργασιών της οι οποίες αποτελούν βασικό πυλώνα ανάπτυξης, καθώς και την πλήρη εφαρμογή του στρατηγικού της πλάνου. Παράλληλα, παραμένουμε προσηλωμένοι στους στόχους μείωσης των υποχρεώσεων της εταιρίας και διατήρησης των οργανικών εξόδων σε ακόμα χαμηλότερα επίπεδα".

    Στα σημαντικότερα γεγονότα της χρονιάς 2022 εντάσσονται τα παρακάτω:

    * Ενδυνάμωση του εμπορικού portfolio της εταιρίας με την αποκλειστική
    εισαγωγή και διανομή νέων δημοφιλών σημάτων

    * Ισχυροποίηση πωλήσεων σε βασικά εμπορικά σήματα π.χ. Guess, Salomon,
    Birkenstock, κ.α.

    * Επέκταση της εταιρίας με μορφή συνεργασίας Agency σε νέες αγορές (Βουλγαρία, Ρουμανία, Μολδαβία, Ουγγαρία, Σλοβακία, Τσεχία, Πολωνία, Γεωργία, Καζακστάν και Αζερμπαϊτζάν).

    * Συμμετοχή με μετοχική σχέση στο marketplace YOUNIQUE.

    * Ενίσχυση της παρουσίας της εταιρίας στο χώρο του wellness με τη σημαντική
    ανάπτυξη της Life Fitness (επιτεύχθηκε διπλασιασμός του τζίρου σε σχέση με
    το 2021) και της Cybex .

    * Επέκταση των ήδη επιτυχημένων υφιστάμενων συνεργασιών με key accounts
    και δημιουργία νέων χώρων πώλησης στα Attica πολυκαταστήματα.

    * Περαιτέρω ανάπτυξη των ηλεκτρονικών καναλιών πωλήσεων B2B και B2C
    (www.bloobox.gr) και δημιουργία του www.salomon.gr, ενισχύοντας την
    παρουσία μας στο διαδίκτυο.

    * Αναβάθμιση του πληροφοριακού συστήματος της εταιρίας τόσο σε επίπεδο
    hardware όσο και σε επίπεδο software και ενσωμάτωση τεχνολογιών αιχμής
    (Cloud, AI, Engineering Redundancy σε όλα τα συστήματα).

    * Ολοκλήρωση δεύτερης φάσης τεχνολογικής πλατφόρμας για big data και
    ανάλυση δεδομένων.

    * Σχεδιασμός για τη δημιουργία Product Academy με στόχο την εκπαίδευση και
    υποστήριξη των σημαντικών πελατών της εταιρίας.

    * Διατήρηση και περαιτέρω ανάπτυξη των πρακτικών Εταιρικής Κοινωνικής
    Ευθύνης με την υποστήριξη της τοπικής κοινότητας, ΜΚΟ και άλλων φορέων.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ