Συνεχης ενημερωση

    Πέμπτη, 20-Απρ-2023 16:41

    Επεκτείνει τη συνεργασία της η Mozaik με τον όμιλο Sarantis, αναλαμβάνοντας το brand Tesori d’ Oriente

    • Εκτύπωση
    • Αποστολή με email
    • Προσθήκη στη λίστα ανάγνωσης
    • Μεγαλύτερο μέγεθος κειμένου
    • Μικρότερο μέγεθος κειμένου

    Επεκτείνει τις συνεργασίες της η Mozaik, το Digital Agency που μετρά ήδη 20 χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά. Η συνεργασία αφορούσε στην προώθηση του brand Tesori d’ Oriente, του ομίλου Sarantis, με τον οποίο ήδη συνεργάζεται επιτυχημένα επί σειρά ετών.

    Το brand Tesori d’ Oriente, που μετρά αρκετά χρόνια παρουσίας στην ελληνική αγορά, αποτελείται από καλλυντικά προϊόντα, αρωματικά χώρου για το σπίτι και μαλακτικά ρούχων, που παράγονται στην Ιταλία.

    Μετά από την ήδη επιτυχημένη διανομή μιας μεγάλης γκάμας καλλυντικών προϊόντων, αλλά και αρωματικών χώρου για το σπίτι, ο όμιλος Sarantis προχώρησε σε επέκταση της διανομής, εισάγοντας τρείς κωδικούς της σειράς μαλακτικών ρούχων Tesori d’ Oriente.

    H Mozaik καλέστηκε να γνωστοποιήσει συνολικά το brand στην ελληνική αγορά, με αφορμή το λανσάρισμα των τριών νέων αυτών μαλακτικών, με μοναδικό όχημα τον ψηφιακό κόσμο.

    Χτίζοντας μια επικοινωνιακή στρατηγική που βασίστηκε σε ένα σπονδυλωτό μοντέλο, ανέδειξε τη νέα κατηγορία, αλλά και τον κάθε κωδικό ξεχωριστά, δημιουργώντας την καμπάνια "Κάποιοι θησαυροί είναι ανεξάντλητοι" και όλα τα επικοινωνιακά υλικά της.

    Η εικαστική ταυτότητα του brand δημιουργήθηκε και αποτυπώθηκε μέσα από ένα hero visual που αναδείκνυε τη σειρά και τα χαρακτηριστικά της.

    Στη συνέχεια, κάθε κωδικός αποκτούσε μορφή μέσα από την παρουσία των πολύτιμων συστατικών του και πολυτελών κάθε φορά υφασμάτων, για την εκπαίδευση του καταναλωτή στις ιδιότητες του, αλλά και την ανάδειξη του premium χαρακτήρα του.

    Εμπνευσμένη από το DNA του brand, η Mozaik δημιούργησε ένα storytelling, που ξεδιπλώθηκε μέσα από ένα βασικό βίντεο με εικόνες και στοιχεία της Ανατολής, ταξιδεύοντας τον χρήστη και μεταφέροντας του την εμπειρία χαλάρωσης και ευεξίας που του προσφέρουν τα προϊόντα Tesori d’ Oriente.

    Τη θέση του πήραν τρία βίντεο που αναδείκνυαν τον κάθε κωδικό, αυτή τη φορά ταξιδεύοντας νοητά τον χρήστη σε κάθε τόπο που το άρωμα του Tesori d’ Oriente σε μεταφέρει.


    Η Mozaik ανέλαβε ταυτόχρονα το κομμάτι της προώθησης του brand στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, δημιουργώντας μεταξύ άλλων και YouTube κανάλι, από όπου και προωθούνται τα videos, αλλά και την δημοσίευση μιας landing page αφιερωμένης στο brand, όπου όλες οι ενέργειες οδηγούν συνολικά.

    https://www.tesoridoriente.gr.com/

    https://www.instagram.com/tesoridorientegreece/

    https://www.youtube.com/@tesoridorientegreece

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ;

    ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ